Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 код - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, знешкодження, захоронення)
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2020-03-30-000480-a 39812dfd38d248d490026db7fe920845
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442923271
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі було відмінено відкриті торги на закупівлю код ЄЗС ДК 021:2015 код - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, знешкодження, захоронення) на 2020 рік в зв’язку з поданням в ним менше двох пропозицій. Відповідно п. 4 ч.2 ст.35 до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може застосувати переговорну процедуру, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 11:32
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Ціна з ПДВ. Кошти місцевого бюджету загального фонду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 метри кубічні
ЄЗС ДК 021:2015 код - 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, знешкодження, захоронення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Краківська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

30 березня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
Переможець 160 988,50
UAH з ПДВ
30 березня 2020 11:32

Документи

30 березня 2020 11:32
Електронний підпис
30 березня 2020 11:32
протокол 28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 11:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
160 988,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2020 11:32
Електронний підпис
30 березня 2020 11:32
протокол 28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 13:00
додаткова 4.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 12:43
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 12:29
додаткова 3.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:40
додаткова 2 сміття.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:08
додаткова 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 09:55
договір 90.pdf укладений
10 квітня 2020 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під фактичне надання послуг сума договору зменшується на 33098,31 грн. та складає 127890,19 грн., в т.ч. ПДВ 21315,03 грн.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»сторони домовилися: - продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з продовженням строку дії Договору до «31» березня 2021 р., Сторони домовилися збільшити вартість Договору на 25 578, 00 грн. (Двадцять п'ять тисяч п'ятсот сімдесят вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 4263,00 грн. (Чотири тисячі двісті шістдесят три гривні 00 копійок)., що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі про закупівлю. 2. Внести зміни до п 4.1. Договору, та викласти його у наступній редакції: «4.1. Сума Договору становить 153 468,19 грн (Двісті двадцять дев’ять тисяч двісті п’ятдесят шість гривень 51 копійка), в т.ч. ПДВ 25 578,03 грн., в т.ч. на 2021 рік - 25 578, 00 грн. (Двадцять п'ять тисяч п'ятсот сімдесят вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 4263,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 4.3 Договору від 10.04.2020 №90 Сторони домовилися зменшити вартість Договору на 9 410,31 грн. (дев’ять тисяч чотириста десять гривень 31 копійка) в т.ч. ПДВ 1568,38 грн. 2. Внести зміни до п 4.1. Договору, та викласти його у наступній редакції: «4.1. Сума Договору становить 144 057,88 грн (Сто сорок чотири тисячі п’ятдесят сім гривень 88 копійка), в т.ч. ПДВ 24 009,65 грн., в т.ч. на 2021 рік – 16 167,69 грн. (Шістнадцять тисяч сто шістдесят сім гривень 69 копійок) в т.ч. ПДВ 2694,61 грн.»
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 144 057,88
UAH (в тому числі ПДВ 24 009,65 UAH)