Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Центральна в м. Павлоград
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2020-03-30-000350-b 44ae1cda99284407b42a8849c4baee35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26137720
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. ШЕВЧЕНКА, будинок 63
Контактна особа: Андрій Завгородній
+380506101677,+380506100609,+380506102666,+380506100319,+380508806445
komotdel_pavl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 12:20
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Центральна в м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг надання послуг, післяоплата, Замовник щомісячно, протягом 10 календарних днів, після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в ( далі акт ф.КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.КБ-3 (далі довідка ф.КБ-3) за звітний місяць здійснює розрахунки за виконані послуги, 100%. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 10:18
Протокол №54 від 30.03.2020 р.PDF
30 березня 2020 10:18
ДВТ Поточниу ремонт вул Центральна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 869 000,00
UAH з ПДВ
869 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 940 500,00
UAH з ПДВ
940 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 950 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 09:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 09:22
30. Статут Учасника.PDF
16 квітня 2020 09:19
24. Форма 1ДФ.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 13:17
Електронний підпис
29 квітня 2020 13:12
Копія Статуту.pdf
29 квітня 2020 13:12
Копія ліцензії.pdf
29 квітня 2020 13:12
Довідка МВС.pdf
15 квітня 2020 18:24
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:23
3.7. Статут.pdf
15 квітня 2020 18:23
3.2. Проект договору.pdf
15 квітня 2020 18:22
2.3.1. Копія форми 1ДФ.pdf
15 квітня 2020 18:22
2.4.1. Договір з АБЗ.pdf
15 квітня 2020 18:22
2.6. Транспортна схема.pdf
15 квітня 2020 18:22
1.1. Тендерна пропозиця.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 13:53
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:50
25 Транспортна схема.pdf
15 квітня 2020 13:50
20. тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 13:50
19. Договірна ціна.pdf
15 квітня 2020 13:50
17. технічне завдання.pdf
15 квітня 2020 13:50
14. проект договору.pdf
15 квітня 2020 13:50
11. ліцензія.pdf
15 квітня 2020 13:50
10. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Відхилено 869 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 940 500,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
940 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 13:39
Доп Угода № 2 від 23.10.2020р..pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 16:39
Доп Угода № 1 вул. Центральна.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 16:38
Доп Угода від 05.10.2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 14:23
Договір №256 від13.05.2020р_PDF укладений
13 травня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою сторін, згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України та відповідно до частини першої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” на підставі Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах державної казначейської служби України» від 02.03.2012 р. № 309, та до рішення Павлоградської міської ради від 17.12.2019 р. №1965-60/VII «Про міський бюджет на 2020 рік», сторони вирішили : Внести зміни до договору від 13.05.2020 р. №256: 1.1. Відповідно до видатків місцевого бюджету на 2020 рік і ч. 5. «Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.» прикінцевих та перехідних положень» та до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” – «4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;;»: викласти в новій редакції п. 3.1. договору: «3.1.Підрядник зобов’язується виконати послуги: з 01.07.2020 р. до 14.12.2020 р.»
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 562 231,93
UAH (в тому числі ПДВ 93 630,32 UAH)