Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
102 522,00 UAH
UA-2020-03-30-000330-b ● dac6c4c24dfa419ea70af0a3539a76da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 22719536 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, вул. Троїцька, буд. 15 |
Контактна особа: |
Олександр Лещенко +380575833187 bogod.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 102 522,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 512,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1688 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62103, Україна, Харківська область, м. Богодухів, вул. Троїцька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 10:14 |
ДПЗ _офісне приладдя_ 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги?
Дата подання: 31 березня 2020 15:44
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:15
Чи можно пропонувати аналоги торгівельних марок?
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що учасник має запропонувати товар у чіткі
аналоги
Дата подання: 01 квітня 2020 17:16
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:17
Чи можно пропонувати аналоги торгівельних марок?
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що учасник має запропонувати товар у чіткій відповідності з умовами документації допорогової закупівлі. Аналоги розглядатися не будуть
Скотч 66 мм
Дата подання: 02 квітня 2020 12:35
Дата відповіді: 02 квітня 2020 16:19
Шановний замовник!
Просимо уточнити чи не допущена помилка по данній позиції. Стандартна ширина скотча - 48 або 72 мм, а намот може бути як 66 м, так і 100 м. Просимо уточнити параметру скотчу, який вам потрібен. Ширина? Намот?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Маркер перманентний 2х кольорів
Дата подання: 02 квітня 2020 12:57
Дата відповіді: 02 квітня 2020 16:19
Шановний замовник!
Двокольорових перманентних маркерів не існує. Можливо ви маєте на увазі маркери текстові. Якщо в вашій тендерній документації по даній пропозиції прописано 6 шт.. Чи можливо вам запропонувати: Маркер текстовий зелений - 6 шт., та Маркер текстовий рожевий - 6 шт., бо маркерів текстових на два кольори з різних боків теж не існує.
Чи по данній позиції ви маєте на увазі маркер перманентний чорний з різною товщиною письма з різних боків? Наприклад 0,5 мм та 1 мм або 1 мм та 2 мм? Просимо дати роз`яснення по данній позиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що замовником будуть внесені зміни до документації
Маркер круглий жовтий
Дата подання: 02 квітня 2020 13:04
Дата відповіді: 02 квітня 2020 16:19
Шановний замовник!
Є питання щодо позиції Маркер круглий жовтий. В характеристиках до данного товару вказано, що це повинен бути маркер перманентний, однак перманентних маркерів жовтого кольору не існує. Жовтого кольору існує маркери текстові, однак маркер текстовий жовтого кольору в вашій документації вже є. Якщо ви мали на увазі, що вам потрібен перманентний маркер іншого кольору ніж, ті що у вас вже є в тенедрній документації (червоний, синій, зелений), можемо запропонувати маркер перманентний помаранчевого кольору. Просимо дати роз'яснення по данній позиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що замовником будуть внесені зміни до документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000330-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПАПІРТОРГ", Код ЄДРПОУ:30194866
Дата подання: 10 квітня 2020 12:33
невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
ТОВ "Юліс" в своїй тендерній пропозиції запропонував товар папір білизною 145% а по тендерним вимогам білизна повинна бути від 160%
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 22:19
Замовником було відхилено пропозицію вказаного учасника
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000330-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПАПІРТОРГ", Код ЄДРПОУ:30194866
Дата подання: 14 квітня 2020 14:17
невідповідність пропозиція
в ціновій пропозиції переможця немає конкретизації товару, що не дає можливості кваліфікувати відповідність цінової пропозиції згідно технічних умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 22:28
у Замовника в документації допорогової закупівлі не було встановлено вимогу щодо надання конкретної назви товару за кожною позицією, яка була визначена замовником. Тому підстав для відхилення пропозиції з цих підстав у Замовника не має. Крім того, Замовником здійснюється допорогова закупівля.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000330-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", Код ЄДРПОУ:24389020
Дата подання: 15 квітня 2020 18:32
Не відповідність тендерній документації
В поданій пропозиції учасником, якого Ви визнали переможцем відсутні документи, за відсутність яких, ви дискваліфікували учасників з більш економічно вигідними пропозиціями. А саме:
1. В довідці із захисту довкілля не те, що відсутній опис заходів із захисту довкілля, а взагалі відсутня дана довідка;
2. Також відсутній лист-гарантія стосовно дотримання учасником у своїй діяльності положень нормативно-правових актів зазначених у пункті 9 тендерної документації;
3. Відсутній гарантійний лист про погодження з основними умовами договору;
4. Відсутня довідка з відомостями про учасника;
5. Відсутній опис алгоритму можливості перевірки електронного підпису.
Якщо наявність вищевказаних документів не є для вас принциповою, так чому ж при прийняті рішення щодо визнання учасника переможцем торгів присутня вибірковість? В такому випадку визнавайте переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, бо згідно вашої тендерної документації визначено, що критерієм вибору переможця є ціна 100%. У зв’язку з вищевикладеним, зважаючи на те, що для вас, судячи з всього, не є принциповим подача у тендерній документації учасника всіх документів, просимо керуватись при виборі переможця найбільшою економічною вигодою, а саме ціною. За результатами аукціону такою пропозицією є пропозиція ТОВ «ТК «Юліс».
Розгорнути
Згорнути
1. В довідці із захисту довкілля не те, що відсутній опис заходів із захисту довкілля, а взагалі відсутня дана довідка;
2. Також відсутній лист-гарантія стосовно дотримання учасником у своїй діяльності положень нормативно-правових актів зазначених у пункті 9 тендерної документації;
3. Відсутній гарантійний лист про погодження з основними умовами договору;
4. Відсутня довідка з відомостями про учасника;
5. Відсутній опис алгоритму можливості перевірки електронного підпису.
Якщо наявність вищевказаних документів не є для вас принциповою, так чому ж при прийняті рішення щодо визнання учасника переможцем торгів присутня вибірковість? В такому випадку визнавайте переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, бо згідно вашої тендерної документації визначено, що критерієм вибору переможця є ціна 100%. У зв’язку з вищевикладеним, зважаючи на те, що для вас, судячи з всього, не є принциповим подача у тендерній документації учасника всіх документів, просимо керуватись при виборі переможця найбільшою економічною вигодою, а саме ціною. За результатами аукціону такою пропозицією є пропозиція ТОВ «ТК «Юліс».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 22:37
Шановний Учасник! Просимо вас детально вивчити пропозицію визначеного учасника-переможця. Всі документи, про які ви налогошуєте як про відсутні, надані учасником у файлі "Пропозиція.pdf", які оприлюднені учасником до кінцевого строку подання пропозицій. Тому підстав для відхилення пропозиції та/або "вибірковість по відношенню до окремих пропозицій" є безпідставними
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000330-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПАПІРТОРГ", Код ЄДРПОУ:30194866
Дата подання: 16 квітня 2020 08:33
невідповідність пропозиції
Як можно характеризувати якість та технічні параметри паперу (в тендерній документації вказані конкретні технічні параметни паперу) не знаючи торгову марку товару? ДУЖЕ непрозора закупівля
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2020 17:18
Тендерний комітет розглянув вашу вимогу та повідомляє, що на етапі періоду уточнень та підготовки пропозицій у вас була можливість звернутися до Замовника з питання того, що учасник має обов"язково зазначити умови закупівлі в частині надання конкретних марок товарів, що пропонується. Відповідні звернення від вас не надходили. Тому зважаючи на умови документації та закупівлі, Замовником визначено переможця торгів. При укладанні договору та прийнятті продукції Замовником буде перевірятися привезений учасником-переможцем товар на відповідність умовам документації, у тому числі і технічні характеристики та показники
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
66 724,80
UAH з ПДВ
|
63 539,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
73 292,33
UAH з ПДВ
|
63 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОЛОДЯЖНА АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА" |
66 100,90
UAH з ПДВ
|
64 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Відхилено |
63 539,94
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 09:57
|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
63 540,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 10:00
|
ФОП "КОЛОДЯЖНА АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА" #3328008329 |
Переможець |
64 100,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 20:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 13:59
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 13:52
|
договір 28_pdf.pdf | укладений |
24 квітня 2020 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |