Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування 2 лота (Лот №1 - виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі – 7 послуг, Лот №2 - виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення пристроїв блискавкозахисту: від прямого ураження та від вторинних прояв блискавки будівель та приміщень – 5 послуг)
Очікувана вартість
449 000,00 UAH
UA-2020-03-29-000046-b ● cdef3b8d9474443fa9cf2a8abe633a6a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти П'ятихатської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142520 |
Місцезнаходження: | 52100, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, м. П'ятихатки, вул. Олександрійська, буд. 67 |
Контактна особа: |
Оксана Валерьевна Крижненко +380500558718 osvita_520@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2020 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 19:00 |
Очікувана вартість: | 449 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
30 березня 2020 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 13:41 |
Дод.2 Технічна специфікація.docx | |
29 березня 2020 17:38 |
Додаток 1 Проект договору.doc | |
29 березня 2020 17:38 |
Дод.3 Тендерна пропозиція.docx | |
29 березня 2020 17:38 |
Тендерна документація.doc |
30 березня 2020 13:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 березня 2020 13:41 |
Дод.2 Технічна специфікація.docx
|
||||||
29 березня 2020 17:38 |
Додаток 1 Проект договору.doc
|
||||||
29 березня 2020 17:38 |
Дод.3 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
29 березня 2020 17:38 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо ліцензії
Дата подання: 30 березня 2020 10:53
Дата відповіді: 30 березня 2020 11:05
Доброго дня! Шановний Замовник, на сьогоднішній день проектування не ліцензується відповідними органами, для виконання проектування в учасника повинен бути відповідний КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, також учасник повинен мати сертифікованих проектувальників в частині пожежної безпеки та кошторисної документації, сертифікат є підтвердженням досвіду проектувальників, так як сертифікат можуть отримати лише досвідчені проектвальники з досвідом роботи від 5 років. Тобто досвід компанії в проектуванні не важливий. Просимо Вас звернути увагу на дані зауваження до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Документацію відредагували.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 березня 2020 13:32
Дата відповіді: 30 березня 2020 13:40
Замовник у кваліфікаційних вимогах вимагає документи, які свідчать про досвід проведення робіт з проектування вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій покрівлі. Просимо видалити цю вимогу як таку, що не відповідає предмету закупівлі
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Документацію відредагували.
Щодо термінів надання послуг
Дата подання: 03 квітня 2020 18:41
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:06
В зв’язку зі встановленням з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 р. на всій території України карантину та пов’язаним з цим переведенням підприємств у режим простою просимо змінити терміни надання послуг, зазначені в п.4.4 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації , виклавши зазначений пункт в наступній редакції:
4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Травень –Червень 2020 р., з можливим відтермінуванням в разі подовження карантину на території України або Дніпропетровської області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Карантин встановлено з 12.03.2020р по 24.04.2020 р на всій території України. В нашій тендерній документації сроки надання послуг з 28.04-29.05.2020року, в разі продовження карантинних заходів сроки виконання послуг будуть відкориговані додатковою угодою до договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 22 квітня 2020 12:38
Безпідставна та упереджена дискваліфікація учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника
Вимагаємо надати конкретну відповідь, щодо дискваліфікації ФОП Гур'єв О.В., а саме: в якому пункті ТД було вказано про необхідність заповнення проекту договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 10:01
Тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 22 квітня 2020 18:02
Безпідставна та упереджена дискваліфікація учасника з найнижчою ціновою пропозицією
Вимагаємо скасувати Протокол № 45 засідання тендерного комітету Відділу освіти П’ятихатської райдержадміністрації від 22.04.2020, так як він суперечить статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій. ЗАЗНАЧАЄМО, що підстава дискваліфікації надумана і являє собою вищезазначений факт зловживання тендерним комітетом своїм службовим становищем!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 09:52
Невідповідність умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 24 квітня 2020 10:29
Безпідставна та упереджена дискваліфікація на користь іншого учасника
Вимагаємо скасувати Протокол № 45 засідання тендерного комітету Відділу освіти П’ятихатської райдержадміністрації від 22.04.2020, так як він суперечить статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій. ЗАЗНАЧАЄМО, що підстава дискваліфікації надумана і являє собою вищезазначений факт зловживання тендерним комітетом своїм службовим становищем! Все вищезазначене підтверджене Листом поясненням від 24.04.2020 № 286 /2, який надав Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністрації, в якому ви посилаєтесь на склад тендерної документації (ДО ЧОГО ці посилання???), так і не надавши відповідь, в якому пункті ТД було вказано про необхідність заповнення проекту договору! Нами, у відповідності до тендерної документації замовника, було надано Довідку вих.№11/04 від 14.04.2020р. про згоду з істотними умовами договору, які наведені в Додату 1 до ТД, як і вимагалося тендерною документацією. Я так розумію без АМКУ нам не обійтись! Р.С. Аналізуючи два тендери на розробку ПКД стає все зрозуміло!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 11:24
Невідповідність умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 29 квітня 2020 16:48
Безпідставна та упереджена дискваліфікація, що призвела до фальсифікації та безпідставного тлумачення вимог тендерної документації на користь іншого учасника
У відповідності до вашого листа від 28.04.2020 № 291 /20, який надав Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністраці, в п.3.1 ТД міститься посилання на Додаток 1. Вимагаю надати три відповіді: 1) в п.3.1 якого розділу ТД міститься дане посилання; 2) чи є в ТД умова, яка чітко вказує на необхідність заповнення Додатку 1 (договір) та його надання в заповненому вигляді; 3) ВСТУП до ТД, також входить до тендерної документації (міститься в ТД), чи необхідного його також надавати у складі тендерної пропозиції. БЕЗ ПОВАГИ! О.В.Гур'єв.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2020 14:09
Відділ освіти П’ятихатської районної державної адміністрації надає відповідь на вимогу.
Тендерна документація складена відповідно до ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в п.2.7 зазначено проект договору, отже в п 3 «Проект договору про закупівлю» п. 3.1. тендерної документації міститься посилання на Додаток 1 сторінка 13 ТД.
Невід’ємною частиною тендерної документації були :
1. Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору )
2. Додаток 2 до тендерної документації (Форма «Технічна специфікація»)
3. Додаток № 3 ( Тендерна пропозиція ), які повинні бути невід’ємною частиною тендерної пропозиції.
ВСТУП - узагальнені рекомендації щодо оформлення та подання тендерної пропозиції. У випадку, якщо змістом даних рекомендацій не передбачено окремих вимог до тендерної пропозиції, учасники керуються положеннями тендерної документації в цілому.
Тендерна документація складена відповідно до ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в п.2.7 зазначено проект договору, отже в п 3 «Проект договору про закупівлю» п. 3.1. тендерної документації міститься посилання на Додаток 1 сторінка 13 ТД.
Невід’ємною частиною тендерної документації були :
1. Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору )
2. Додаток 2 до тендерної документації (Форма «Технічна специфікація»)
3. Додаток № 3 ( Тендерна пропозиція ), які повинні бути невід’ємною частиною тендерної пропозиції.
ВСТУП - узагальнені рекомендації щодо оформлення та подання тендерної пропозиції. У випадку, якщо змістом даних рекомендацій не передбачено окремих вимог до тендерної пропозиції, учасники керуються положеннями тендерної документації в цілому.
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 29 квітня 2020 17:06
Порушення вимог ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимагаємо надати роз'яснення, чому тендерним комітетом замовника було порушено вимоги ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відповідь на вимогу було надано з порушеннями термінів, які встановлені законодавством (дата подачі 24.04.20, 10:29, дата відповіді 29.04.20, 11:24). Чи ви просто затягували з відповіддю, до визначення переможця?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 травня 2020 08:31
Доброго дня! Вибачте, але через технічну неможливість лист пояснення від 28.04.2020р № 291/20 було опубліковано 29.04.2020р., що призвело порушення норм.
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 04 травня 2020 09:21
Безпідставна дисквіаліфікація учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника!
В п. 3.1. Розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації" міститься посилання на Додаток 1 (Проект договору) - так ви і так повинні його викласти в ТД, для того щоб учасник з ними ознайомився (для цього ми і надали довідку, що ми згодні з істотними умовами договору). ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО надати роз'яснення, в якому пункті ТД сказано, що невід’ємною частиною тендерної документації повинен бути заповнений Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору)!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 21:15
Невід'ємною частиною тендерної документації були надані три додатки!Два з який ви подали до тендерної пропозиції, Додаток 1,відсутній.
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 08 травня 2020 17:27
Безпідставна дискваліфікація переможця на користь іншого учасника!!!
Ви розумієте відмінність поняття "Тендерна документація" від поняття "Тендерна пропозиція"?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 20:13
В тендерній документації знаходяться посилання на підготовку та подання тендерної пропозиції!
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 08 травня 2020 17:28
Разом до ПЕРЕМОГИ!
І так, ви вибрали переможця на розробку проектно-кошторисної документації з улаштування блисквакозахисту з сумою 59000,00. Ділимо її на 5 і отримуємо 11800,00 за один об'єкт. Згідно ТД в цю суму входе розробка ПКД та проходження КОМПЛЕКСНОЇ експертизи (не плутати з узгодженням в ДСНС - це ніяким чином не має відношення до експертизи!!!) Скарга, по старому закону, коштує 5000. Робимо висновок, що не має сенсу її подавати, хоча вона сто відсотково виграшна! АЛЕ Є ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА!!! Таким чином ВИМАГАЄМО зробити висновки! Продовжуємо "шукати правду" в інших органах і будемо чекати на монтаж! ДО ЗУСТРІЧІ на теренах ПРОЗОРО!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 20:18
Будем раді Вас бачити з повним пакетом документів в тендерних пропозиціях!
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 - виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі – 7 послуг. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 215 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 075,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
7 посл
Лот №1 - виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі – 7 послуг
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
28 квітня 2020
—
29 травня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 13:42 |
Дод.2 Технічна специфікація.docx |
29 березня 2020 17:39 |
Дод.3 Тендерна пропозиція.docx |
29 березня 2020 17:39 |
Додаток 1 Проект договору.doc |
29 березня 2020 17:39 |
Тендерна документація.doc |
30 березня 2020 13:42 |
Дод.2 Технічна специфікація.docx
|
||||
29 березня 2020 17:39 |
Дод.3 Тендерна пропозиція.docx
|
||||
29 березня 2020 17:39 |
Додаток 1 Проект договору.doc
|
||||
29 березня 2020 17:39 |
Тендерна документація.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МПП "ЛЕОНА" |
142 695,00
UAH з ПДВ
|
69 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" |
146 300,00
UAH з ПДВ
|
69 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
192 658,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лащ Богдан Миколайович |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
79 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
159 999,84
UAH з ПДВ
|
89 964,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА |
170 820,00
UAH з ПДВ
|
94 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОНТАЖ" |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
111 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МПП "ЛЕОНА" #38345703 |
Переможець |
69 989,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:32
|
387.pdf | укладений |
05 січня 2021 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 14:39
|
дод уг 1.pdf | зміни до договору |
15 травня 2020 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 15:27
|
387.pdf | укладений |
12 травня 2020 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 387 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |