Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування 2 лота (Лот №1 - виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі – 7 послуг, Лот №2 - виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення пристроїв блискавкозахисту: від прямого ураження та від вторинних прояв блискавки будівель та приміщень – 5 послуг)
Очікувана вартість
449 000,00 UAH
UA-2020-03-29-000046-b cdef3b8d9474443fa9cf2a8abe633a6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Валерьевна Крижненко

+380500558718 osvita_520@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти П'ятихатської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142520
Місцезнаходження: 52100, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, м. П'ятихатки, вул. Олександрійська, буд. 67
Контактна особа: Оксана Валерьевна Крижненко
+380500558718
osvita_520@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 19:00
Очікувана вартість: 449 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Тендерна документація

30 березня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 13:41
Дод.2 Технічна специфікація.docx
29 березня 2020 17:38
Додаток 1 Проект договору.doc
29 березня 2020 17:38
Дод.3 Тендерна пропозиція.docx
29 березня 2020 17:38
Тендерна документація.doc
30 березня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 13:41
Дод.2 Технічна специфікація.docx
30 березня 2020 11:06
Дод.2 Технічна специфікація.docx
29 березня 2020 17:39
Дод.2 Технічна специфікація.docx
29 березня 2020 17:38
Додаток 1 Проект договору.doc
29 березня 2020 17:38
Дод.3 Тендерна пропозиція.docx
29 березня 2020 17:38
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо ліцензії
Дата подання: 30 березня 2020 10:53
Дата відповіді: 30 березня 2020 11:05
Доброго дня! Шановний Замовник, на сьогоднішній день проектування не ліцензується відповідними органами, для виконання проектування в учасника повинен бути відповідний КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, також учасник повинен мати сертифікованих проектувальників в частині пожежної безпеки та кошторисної документації, сертифікат є підтвердженням досвіду проектувальників, так як сертифікат можуть отримати лише досвідчені проектвальники з досвідом роботи від 5 років. Тобто досвід компанії в проектуванні не важливий. Просимо Вас звернути увагу на дані зауваження до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Документацію відредагували.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 30 березня 2020 13:32
Дата відповіді: 30 березня 2020 13:40
Замовник у кваліфікаційних вимогах вимагає документи, які свідчать про досвід проведення робіт з проектування вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій покрівлі. Просимо видалити цю вимогу як таку, що не відповідає предмету закупівлі
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Документацію відредагували.
Щодо термінів надання послуг
Дата подання: 03 квітня 2020 18:41
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:06
В зв’язку зі встановленням з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 р. на всій території України карантину та пов’язаним з цим переведенням підприємств у режим простою просимо змінити терміни надання послуг, зазначені в п.4.4 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації , виклавши зазначений пункт в наступній редакції: 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Травень –Червень 2020 р., з можливим відтермінуванням в разі подовження карантину на території України або Дніпропетровської області.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Карантин встановлено з 12.03.2020р по 24.04.2020 р на всій території України. В нашій тендерній документації сроки надання послуг з 28.04-29.05.2020року, в разі продовження карантинних заходів сроки виконання послуг будуть відкориговані додатковою угодою до договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 22 квітня 2020 12:38
Безпідставна та упереджена дискваліфікація учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника
Вимагаємо надати конкретну відповідь, щодо дискваліфікації ФОП Гур'єв О.В., а саме: в якому пункті ТД було вказано про необхідність заповнення проекту договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 10:01
Тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 22 квітня 2020 18:02
Безпідставна та упереджена дискваліфікація учасника з найнижчою ціновою пропозицією
Вимагаємо скасувати Протокол № 45 засідання тендерного комітету Відділу освіти П’ятихатської райдержадміністрації від 22.04.2020, так як він суперечить статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій. ЗАЗНАЧАЄМО, що підстава дискваліфікації надумана і являє собою вищезазначений факт зловживання тендерним комітетом своїм службовим становищем!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 09:52
Невідповідність умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 24 квітня 2020 10:29
Безпідставна та упереджена дискваліфікація на користь іншого учасника
Вимагаємо скасувати Протокол № 45 засідання тендерного комітету Відділу освіти П’ятихатської райдержадміністрації від 22.04.2020, так як він суперечить статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій. ЗАЗНАЧАЄМО, що підстава дискваліфікації надумана і являє собою вищезазначений факт зловживання тендерним комітетом своїм службовим становищем! Все вищезазначене підтверджене Листом поясненням від 24.04.2020 № 286 /2, який надав Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністрації, в якому ви посилаєтесь на склад тендерної документації (ДО ЧОГО ці посилання???), так і не надавши відповідь, в якому пункті ТД було вказано про необхідність заповнення проекту договору! Нами, у відповідності до тендерної документації замовника, було надано Довідку вих.№11/04 від 14.04.2020р. про згоду з істотними умовами договору, які наведені в Додату 1 до ТД, як і вимагалося тендерною документацією. Я так розумію без АМКУ нам не обійтись! Р.С. Аналізуючи два тендери на розробку ПКД стає все зрозуміло!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 11:24
Невідповідність умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 29 квітня 2020 16:48
Безпідставна та упереджена дискваліфікація, що призвела до фальсифікації та безпідставного тлумачення вимог тендерної документації на користь іншого учасника
У відповідності до вашого листа від 28.04.2020 № 291 /20, який надав Відділ освіти П'ятихатської районної державної адміністраці, в п.3.1 ТД міститься посилання на Додаток 1. Вимагаю надати три відповіді: 1) в п.3.1 якого розділу ТД міститься дане посилання; 2) чи є в ТД умова, яка чітко вказує на необхідність заповнення Додатку 1 (договір) та його надання в заповненому вигляді; 3) ВСТУП до ТД, також входить до тендерної документації (міститься в ТД), чи необхідного його також надавати у складі тендерної пропозиції. БЕЗ ПОВАГИ! О.В.Гур'єв.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2020 14:09
Відділ освіти П’ятихатської районної державної адміністрації надає відповідь на вимогу.
Тендерна документація складена відповідно до ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в п.2.7 зазначено проект договору, отже в п 3 «Проект договору про закупівлю» п. 3.1. тендерної документації міститься посилання на Додаток 1 сторінка 13 ТД.
Невід’ємною частиною тендерної документації були :
1. Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору )
2. Додаток 2 до тендерної документації (Форма «Технічна специфікація»)
3. Додаток № 3 ( Тендерна пропозиція ), які повинні бути невід’ємною частиною тендерної пропозиції.
ВСТУП - узагальнені рекомендації щодо оформлення та подання тендерної пропозиції. У випадку, якщо змістом даних рекомендацій не передбачено окремих вимог до тендерної пропозиції, учасники керуються положеннями тендерної документації в цілому.

Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 29 квітня 2020 17:06
Порушення вимог ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимагаємо надати роз'яснення, чому тендерним комітетом замовника було порушено вимоги ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відповідь на вимогу було надано з порушеннями термінів, які встановлені законодавством (дата подачі 24.04.20, 10:29, дата відповіді 29.04.20, 11:24). Чи ви просто затягували з відповіддю, до визначення переможця?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 травня 2020 08:31
Доброго дня! Вибачте, але через технічну неможливість лист пояснення від 28.04.2020р № 291/20 було опубліковано 29.04.2020р., що призвело порушення норм.
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 04 травня 2020 09:21
Безпідставна дисквіаліфікація учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника!
В п. 3.1. Розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації" міститься посилання на Додаток 1 (Проект договору) - так ви і так повинні його викласти в ТД, для того щоб учасник з ними ознайомився (для цього ми і надали довідку, що ми згодні з істотними умовами договору). ПОВТОРНО ВИМАГАЄМО надати роз'яснення, в якому пункті ТД сказано, що невід’ємною частиною тендерної документації повинен бути заповнений Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору)!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 21:15
Невід'ємною частиною тендерної документації були надані три додатки!Два з який ви подали до тендерної пропозиції, Додаток 1,відсутній.
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 08 травня 2020 17:27
Безпідставна дискваліфікація переможця на користь іншого учасника!!!
Ви розумієте відмінність поняття "Тендерна документація" від поняття "Тендерна пропозиція"?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 20:13
В тендерній документації знаходяться посилання на підготовку та подання тендерної пропозиції!
Номер вимоги: UA-2020-03-29-000046-b.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 08 травня 2020 17:28
Разом до ПЕРЕМОГИ!
І так, ви вибрали переможця на розробку проектно-кошторисної документації з улаштування блисквакозахисту з сумою 59000,00. Ділимо її на 5 і отримуємо 11800,00 за один об'єкт. Згідно ТД в цю суму входе розробка ПКД та проходження КОМПЛЕКСНОЇ експертизи (не плутати з узгодженням в ДСНС - це ніяким чином не має відношення до експертизи!!!) Скарга, по старому закону, коштує 5000. Робимо висновок, що не має сенсу її подавати, хоча вона сто відсотково виграшна! АЛЕ Є ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА!!! Таким чином ВИМАГАЄМО зробити висновки! Продовжуємо "шукати правду" в інших органах і будемо чекати на монтаж! ДО ЗУСТРІЧІ на теренах ПРОЗОРО!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 20:18
Будем раді Вас бачити з повним пакетом документів в тендерних пропозиціях!

Документи

24 квітня 2020 10:01
лист

Документи

24 квітня 2020 09:52
лист пояснення.DOC

Документи

29 квітня 2020 11:24
відповідь.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі – 7 послуг.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 215 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 075,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 квітня 2020 14:55
Закінчення: 15 квітня 2020 15:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 посл
Лот №1 - виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі – 7 послуг
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 28 квітня 2020  —  29 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МПП "ЛЕОНА" 142 695,00
UAH з ПДВ
69 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 146 300,00
UAH з ПДВ
69 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 192 658,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лащ Богдан Миколайович 130 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 159 999,84
UAH з ПДВ
89 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА 170 820,00
UAH з ПДВ
94 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОНТАЖ" 175 000,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ" 174 000,00
UAH з ПДВ
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 18:24
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2020 16:39
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:17
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:16
Уставні документи.pdf
14 квітня 2020 15:16
Договор проект СПС.pdf
14 квітня 2020 15:16
Довідки.pdf
14 квітня 2020 15:16
159-3.pdf
14 квітня 2020 15:16
159-2.pdf
14 квітня 2020 15:16
159-1.pdf
14 квітня 2020 14:19
Електронний підпис

Публічні документи

14 квітня 2020 13:36
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:35
Протокол_26.05.2017.pdf
14 квітня 2020 13:34
Копія витягу з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 14:10
Електронний підпис
13 квітня 2020 14:05
ст.17.pdf.p7s
13 квітня 2020 14:05
ст.17.pdf
13 квітня 2020 14:05
пропозиція.pdf.p7s
13 квітня 2020 14:05
пропозиція.pdf
13 квітня 2020 14:05
проект договору.pdf.p7s
13 квітня 2020 14:05
проект договору.pdf
13 квітня 2020 14:05
про санкції.pdf.p7s
13 квітня 2020 14:05
про санкції.pdf
13 квітня 2020 14:05
Статут.pdf.p7s
13 квітня 2020 14:05
Статут.pdf
13 квітня 2020 14:05
Сертифікати інженерів.pdf
13 квітня 2020 14:05
Повноваження.pdf.p7s
13 квітня 2020 14:05
Повноваження.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 17:34
пропозиція85.1 лот1.pdf
13 квітня 2020 17:34
довідки85.1.pdf
13 квітня 2020 17:34
документи85.1.rar

Публічні документи

14 квітня 2020 17:58
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:49
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2020 17:49
Статут_1586874032.pdf
14 квітня 2020 17:49
Рішення копія.pdf
14 квітня 2020 17:49
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
14 квітня 2020 17:49
Довідка п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
14 квітня 2020 17:48
Довідка п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
14 квітня 2020 17:48
Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
14 квітня 2020 17:48
Довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
14 квітня 2020 17:48
Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
14 квітня 2020 17:48
Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 14:14
довыдка.PDF
14 квітня 2020 14:14
довыдка_2.PDF
14 квітня 2020 14:13
довыдка_1.PDF
14 квітня 2020 14:13
довідка_субпідряд.PDF
14 квітня 2020 14:12
довідка_стаття_17.PDF
14 квітня 2020 14:11
довідка_персональні.PDF
14 квітня 2020 14:11
довідка_ліцензія _1_.PDF
14 квітня 2020 14:11
довідка_ецп _1_.PDF
14 квітня 2020 14:10
довідка_довкілля _1_.PDF
14 квітня 2020 14:10
довідка_гарантія _1_.PDF
14 квітня 2020 14:01
працівники.PDF
14 квітня 2020 14:01
тендерна_пропозиція.PDF
14 квітня 2020 14:00
тендерна_пропозиція.PDF
13 квітня 2020 23:46
Договір коп. ГУ ДФС.pdf
13 квітня 2020 23:46
inquiry_print _1_.pdf
13 квітня 2020 23:46
витяг з ЄДР завірений.pdf
13 квітня 2020 23:46
Договір рах палата.pdf
13 квітня 2020 23:46
inquiry_print.pdf
13 квітня 2020 23:46
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МПП "ЛЕОНА"

ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ФОП Лащ Богдан Миколайович

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МПП "ЛЕОНА"
#38345703
Переможець 69 989,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МПП "ЛЕОНА"
#38345703
69 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:32
387.pdf укладений
05 січня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 14:39
дод уг 1.pdf зміни до договору
15 травня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 15:27
387.pdf укладений
12 травня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 387
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: П.6.2.1 та п.12.5. Розірвання договору у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань.