Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
821 000,00 UAH
UA-2020-03-28-000132-b 7a87a51fa03744d28ef8acacd0ca48dd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Симоненко

+380413725946 ekon_popilcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Попільнянська лікарня" Попільнянської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01991889
Місцезнаходження: 13501, Україна , Житомирська обл., смт Попільня, вул. Київська, 40
Контактна особа: Лілія Симоненко
+380413725946
ekon_popilcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2020 22:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 15:13
Очікувана вартість: 821 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 463,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
271000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13501, Україна, Житомирська область, смт. Попільня, вул. Київська, 40, межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2020 22:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2020 22:39
TD_ENERGIYA_2020_3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо розподілу, наявності АСКОЕ
Дата подання: 30 березня 2020 09:32
Дата відповіді: 02 квітня 2020 23:40
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Чи врахована в очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми належимо до групи "б" (без АСКОЕ). У очікуваній вартості предмету закупівлі не врахована вартість розподілу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-28-000132-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 30 березня 2020 14:11
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено, що Переможець процедури закупівлі подає - заповнену та підписану тендерну пропозицію з відповідним розрахунком ціни (Додаток 1); - документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону та підготовлених у відповідності до вимог пп. 5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації; Документи подаються в прошитому та пронумерованому вигляді, мають містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з поданих документів. Зауважимо, що згідно ч.1 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, згідно ч.3 ст.17 Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Отже, законодавством не встановлено, що Переможець процедури закупівлі повинен подавати документи у паперовому вигляді поштою. Тому просимо розглянити дану скаргу, внести зміни до тендерної документації та видалити умову, що Документи подаються в прошитому та пронумерованому вигляді, мають містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з поданих документів та надати відповідь у встановлений законодавством строк. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 23:43
У відповідності до вимог Закону ч.3 ст.17 Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті, проте спосіб та форму подання замовники встановлють самостійно, зокрема поняття завантаження та надання не є тотожними, а Законом передбачено саме "надати замовнику документи"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД" 813 000,00
UAH з ПДВ
813 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ГАЗ ТРЕЙДІНГ" 818 420,00
UAH з ПДВ
818 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 14:09
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:06
Додаток 4.pdf
10 квітня 2020 14:06
Додаток 3.pdf
10 квітня 2020 14:06
Додаток 2.pdf
10 квітня 2020 14:06
Банківська гарантія (1).rar
10 квітня 2020 14:06
Додаток 1.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД"

ТОВ "М ГАЗ ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД"
#40042088
Відхилено 813 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 18:00
ТОВ "М ГАЗ ТРЕЙДІНГ"
#41584531
Відхилено 818 420,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 18:03

Документи

17 квітня 2020 18:00
Електронний підпис

Документи

17 квітня 2020 18:03
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
17 квітня 2020 18:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі