Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове
Очікувана вартість
423 940,00 UAH
UA-2020-03-28-000064-a ● 249f433ab9214309ac73ee4eec322733
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський ПНІ |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко Олена +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2020 22:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 423 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Масло вершкове не менше 72,5%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2255 кг
Масло вершкове не менше 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, Київ, Івана Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2020 22:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2020 22:15 |
ТД - Масло вершкове 2020, 423940,00.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фасуання масла
Дата подання: 29 березня 2020 21:05
Дата відповіді: 30 березня 2020 10:53
масло повинно бути у пачці 200г або моноліт?
Відповідь: Доброго дня. Згідно п.10 Додатку 4 ТД "Масло вершкове повинно бути фасовано промисловим способом 0,2 кг – 0,5 кг."
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2020 14:44
Дата відповіді: 03 квітня 2020 10:34
Стосовно вимоги замовника зазначеної в Технічній частині, а саме надати: «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень)» - .це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року.
Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447». Просимо внести зміни у тендерну документацію, щоб більша кількість потенційних постачальнтків мало змогу прийняти участь у даних закупівлях
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
,дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2020 14:45
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:41
Згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18 травня 2017 року (далі - Закон), Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів:
- розробляє та виконує довгостроковий план державного контролю, щороку звітує Кабінету Міністрів України про стан його виконання;
- затверджує щорічний план державного контролю та щорічний план державного моніторингу;
- здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів;
Під час здійснення заходів державного контролю державні інспектори та державні ветеринарні інспектори мають право зокрема проводити аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за умови наявності відповідної підготовки.
Згідно з п. 5 статті 18 Закону періодичність здійснення планових заходів державного контролю кожної потужності визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу та має враховувати:
1) визначені ризики, пов’язані з тваринами, харчовими продуктами, кормами, операторами ринку, використанням харчових продуктів або кормів, процесів, матеріалів, речовин, здійсненням діяльності або операцій, які можуть справити негативний вплив на безпечність харчових продуктів та/або кормів, здоров’я та благополуччя тварин;
2) результати здійснення попередніх заходів державного контролю;
3) ефективність процедур, які застосовуються оператором ринку з метою дотримання законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;
4) інформацію, яка може свідчити про невідповідність.
Також відповідно до пункту 2 частини другої статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Також відповідно до статті 18 Закону не у всіх операторів, які впровадили постійно діючи процедури, засновані на принципах НАССР проводились заходи з державного контролю, щодо додержання операторами ринку вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та не всі оператори мають відповідні акти державного аудиту Держпродспоживслужби. За для розширення кількості потенційних постачальників та збільшення конкуренції просимо зняти вимогу щодо надання результатів аудиту, що зазначені в технічній частині тендерної документації та дозволити учасникам надавати на підтвердження ISO 22000 ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Виключити вимогу щодо надання щорічних звітів за результатами аудиту впровадженої на підприємстві системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках Замовник не має права, так як Святошинський психоневрологічний інтернат має бути впевненим, що продукт, який пропонує Учасник (для забезпечення 700 підопічних з психічними вадами), є БЕЗПЕЧНИМ. Доказом безпечності продукту є впроваджена на підприємстві системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Впровадження такої системи підтверджує сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі), та звіт остаточного оцінювання, що складається після первинної сертифікації, що мають термін дії 12 місяців. Після цього проводиться наглядовий аудит та складається акт наглядового аудиту:
Згідно « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)»:
«Наглядовий Аудит повинен проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.»«Наглядовий Аудит проводиться з метою перевірки того, що сертифікована СУ продовжує ефективно працювати та відповідає вимогам документів на відповідність яким її було сертифіковано.
Планові НА проводяться два рази протягом терміну дії сертифікату, який складає три роки, який виданий в ОС СУ за наступною схемою:
1-ий аудит – через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
2-ий аудит – через 24 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Планові НА проводяться чотири рази протягом терміну дії сертифікату, який
1-ий аудит – через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
2-ий аудит – через 24 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
3-ій аудит – через 36 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
4-ий аудит - за шість місяців до закінчення дії сертифікату»
Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що підлягає аудиту.
Згідно « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)»:
«Наглядовий Аудит повинен проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.»«Наглядовий Аудит проводиться з метою перевірки того, що сертифікована СУ продовжує ефективно працювати та відповідає вимогам документів на відповідність яким її було сертифіковано.
Планові НА проводяться два рази протягом терміну дії сертифікату, який складає три роки, який виданий в ОС СУ за наступною схемою:
1-ий аудит – через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
2-ий аудит – через 24 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Планові НА проводяться чотири рази протягом терміну дії сертифікату, який
1-ий аудит – через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
2-ий аудит – через 24 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
3-ій аудит – через 36 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
4-ий аудит - за шість місяців до закінчення дії сертифікату»
Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що підлягає аудиту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-28-000064-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 29 березня 2020 19:37
Технічне завдання
Шановний Замовнику!!!! Згідно Додатку 4 Тендерної документації Замовник вимагає надати «Копії технічного та САНІТАРНОГО ПАСПОРТУ НА АВТОМОБІЛЬ на право перевезення харчових продуктів (чинний на момент усього періоду при постачанні товару).
Відповідно до ст. 43,44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20 вересня 2016 року, встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації та видалити дискримінаційну та незаконну вимогу щодо санітарних паспортів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 43,44 розділу VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", набрали чинності з 20 вересня 2016 року, встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації та видалити дискримінаційну та незаконну вимогу щодо санітарних паспортів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 09:15
Шановний Скаржник!!!
Пункт 3 додатку 4 тендерної документації має редакцію:
«3.Копії технічного та санітарного паспорту на автомобіль на право перевезення харчових продуктів (чинний на момент усього періоду при постачанні товару) або договір на санітарну обробку автомобіля до кінця 2020 року, або документи на право проведення дезінфекції автомобіля власними силами та акти виконаних робіт за два останні місяці до кінцевої дати подання пропозиції.»
А це означає, що Учасник повинен надати копії :
- Технічного паспорту,
- санітарного паспорту або договір на санітарну обробку автомобіля до кінця 2020 року, або документи на право проведення дезінфекції автомобіля власними силами та акти виконаних робіт за два останні місяці до кінцевої дати подання пропозиції (пояснюємо: один з трьох зазначених документів на вибір Учасника).
Таким чином, ваша вимога щодо «Дискримінаційної та незаконної вимоги»
Безпідставна та незрозуміла.
Пункт 3 додатку 4 тендерної документації має редакцію:
«3.Копії технічного та санітарного паспорту на автомобіль на право перевезення харчових продуктів (чинний на момент усього періоду при постачанні товару) або договір на санітарну обробку автомобіля до кінця 2020 року, або документи на право проведення дезінфекції автомобіля власними силами та акти виконаних робіт за два останні місяці до кінцевої дати подання пропозиції.»
А це означає, що Учасник повинен надати копії :
- Технічного паспорту,
- санітарного паспорту або договір на санітарну обробку автомобіля до кінця 2020 року, або документи на право проведення дезінфекції автомобіля власними силами та акти виконаних робіт за два останні місяці до кінцевої дати подання пропозиції (пояснюємо: один з трьох зазначених документів на вибір Учасника).
Таким чином, ваша вимога щодо «Дискримінаційної та незаконної вимоги»
Безпідставна та незрозуміла.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
331 485,00
UAH з ПДВ
|
331 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
397 782,00
UAH з ПДВ
|
397 782,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
423 165,50
UAH з ПДВ
|
423 165,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Відхилено |
331 485,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 11:58
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
397 782,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 15:33
|
73-20 ду 2 (1).pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 15:24
|
73-20-Т ДУ 1-2 Подовження дії договору (1).pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 09:40
|
73-20-Т ДУ до дог - Фірма Фавор (масло) (1).pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 09:36
|
73-20-Т Фірма Фавор (Масло).pdf | укладений |
04 травня 2020 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни товару на підставі п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати від 12.10.2020 р. № ЧК-433 та умов п. 10.3 Договору №73/20-Т від 04.05.2020 р., |
Номер договору про закупівлю: | 73/20-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 73/20-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 73/20-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |