Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації, НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії (Апарат штучної вентиляції легень S1100A),
Очікувана вартість
1 699 999,99 UAH
UA-2020-03-28-000039-b 901bafd38b2942e9b2306056305145aa
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Шалина

+380936663344 inf.lic@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська міська інфекційна лікарня" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02004976
Вебсайт: https://inf.lic.org.ua
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Рози Люксембург, 210/1
Контактна особа: Татьяна Шалина
+380936663344
inf.lic@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
НК 024:2019: 47244
— Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії (Апарат штучної вентиляції легень S1100A),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Покупець сплачує Постачальнику за Товар протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання рахунку.Строк (термін) поставки (передачі) товару: протягом 45 днів з моменту отримання попередньої оплати у розмірі 100% . Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

28 березня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС"
#38040427
Переможець 1 699 999,99
UAH з ПДВ
28 березня 2020 11:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 12:47
дог22.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 11:57
дод угода 2.pdf зміни до договору
21 травня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 18:50
дод. уг до дог22 від 28.03.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
28 березня 2020 11:16
дог22 від 28.03.pdf укладений
28 березня 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поставка товару протягом 90 днів з моменту отримання попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відшкодування ПДВ
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 699 999,99
UAH (в тому числі ПДВ 111 214,95 UAH)