Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Очікувана вартість
37 240 000,00 UAH
UA-2020-03-27-003773-b 290ad6829a2a4d94b694b695132afe4b
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Мартинюк

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Марія Мартинюк
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Апарат ШВЛ V8600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров'я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Банківські 100

Тендерна документація

27 березня 2020 21:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 35 035 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 21:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 18:58
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 16:51
ДУ2 до Дог 01_2020.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 18:36
ДУ1 до Дог 01_2020.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 18:35
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 21:54
Дог 01 _2020.pdf укладений
27 березня 2020 21:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 3 до Договору №01/2020 від 27.03.2020 р. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 01/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1 Договору викласти у новій редакції: «5.1. Строк поставки Товару повинен бути здійсненний Постачальником не пізніше ніж до 26 червня 2020 року». Пункт 10.1 Договору викласти у новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 26 червня 2020 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором». Частину 4 пункту 12.1 Договору виключити. Додаток №3 – Графік поставки Товару – вважати таким, що втратив чинність.
Номер договору про закупівлю: 01/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 26 червня 2020
Сума оплати за договором: 35 035 000,00
UAH