Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна дверей зі встановленням пристроїв для самозачинення дверей у будівлі комунального некомерційного підприємства «Київська міська студентська поліклініка» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою: м.Київ, вул. Політехнічна, 25/29
Очікувана вартість
36 500,00 UAH
UA-2020-03-27-003631-b df9decb6eb6a47eb819724b90d80c1f6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна дверей зі встановленням пристроїв для самозачинення дверей у будівлі комунального некомерційного підприємства «Київська міська студентська поліклініка» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою: м.Київ, вул. Політехнічна, 25/29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29, м.Київ, м. Київ, 03056, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

27 березня 2020 19:03
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРКАДА-ПЛАСТ"
#21662878
Переможець 36 500,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 19:03

Документи

27 березня 2020 19:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 19:06
Договір 49-20 від 27.03.2020.PDF укладений
27 березня 2020 19:06
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 36 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 083,33 UAH)