Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гіпохлорит натрію марки А (власні кошти)
Очікувана вартість
196 850,00 UAH
UA-2020-03-27-003594-b ● 7144800c5dc14e47a38b96c09c05c0e6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 20937068 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, пров. Водопровідний, 1 |
Контактна особа: |
Присяжнюк Юлія Миколаївна +380979381467 urist101216@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2020 18:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2020 18:37 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 196 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 968,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12.7 т
Гіпохлорит натрію марки А (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67701, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, Пров.Водопровідний 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 18:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 18:32 |
Тендерная документация.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-27-003594-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НПП Лаваль", Код ЄДРПОУ:36839655
Дата подання: 31 березня 2020 12:30
Що до вимог тендерної документації
копія дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин);
- Транспортні засоби, якими буде здійснюватись поставка, повинні мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає копію/-ії відповідних документів.
Розгорнути
Згорнути
- Транспортні засоби, якими буде здійснюватись поставка, повинні мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає копію/-ії відповідних документів.
Скасована
Дата: 02 квітня 2020 12:19
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2020-03-27-003594-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НПП Лаваль", Код ЄДРПОУ:36839655
Дата подання: 02 квітня 2020 12:21
Що до умов тендерної документації
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів, ідентифікатор
№ID: UA-2020-03-27-003594-b, Комунальне підприємство «Білгород_Дністровськводоканал» здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з приписами частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. У Додатку № 3 "Технічне завдання» до ТД зазначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин);
- Транспортні засоби, якими буде здійснюватися поставка, повинні мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає копію/-ії відповідних документів.
Вважаємо зазначені вище вимоги ТД дискримінаційними,
1.Відповідно до преамбули Закону України «Про охорону праці», стаття 21 якого зобов’язує роботодавця отримувати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, цей Закон визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні.
Більше того, перевезення та роботи з предметом закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2001 р. № 956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної безпеки» не потребують отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
2. Згідно наказу МВС України № 656 від 04.08.2018 , Відповідно до статті 16 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)", статті 52 Закону України "Про дорожній рух" та статті 23 Закону України "Про Національну поліцію" транспортні засоби, які перевозять гіпохлорит натрію в кубових ємностях НЕ ПОВИННІ мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Ця вимога стосується тільки перевезення хлору та інших небезпечних вантажів.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі шляхом внесення змін до ТД, а саме виключити :
- копія дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин);
- Транспортні засоби, якими буде здійснюватись поставка, повинні мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає копію/-ії відповідних документів.
Розгорнути
Згорнути
№ID: UA-2020-03-27-003594-b, Комунальне підприємство «Білгород_Дністровськводоканал» здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з приписами частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. У Додатку № 3 "Технічне завдання» до ТД зазначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин);
- Транспортні засоби, якими буде здійснюватися поставка, повинні мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає копію/-ії відповідних документів.
Вважаємо зазначені вище вимоги ТД дискримінаційними,
1.Відповідно до преамбули Закону України «Про охорону праці», стаття 21 якого зобов’язує роботодавця отримувати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, цей Закон визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні.
Більше того, перевезення та роботи з предметом закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2001 р. № 956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної безпеки» не потребують отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
2. Згідно наказу МВС України № 656 від 04.08.2018 , Відповідно до статті 16 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)", статті 52 Закону України "Про дорожній рух" та статті 23 Закону України "Про Національну поліцію" транспортні засоби, які перевозять гіпохлорит натрію в кубових ємностях НЕ ПОВИННІ мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Ця вимога стосується тільки перевезення хлору та інших небезпечних вантажів.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі шляхом внесення змін до ТД, а саме виключити :
- копія дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин);
- Транспортні засоби, якими буде здійснюватись поставка, повинні мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає копію/-ії відповідних документів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 18:30
У тендерній документації (додаток № 3) передбачені умови доставки товару: постачальник здійснює доставку гіпохлориту натрію марки А своїм автотранспортом на умовах DDP склад Замовника, автотранспорт повинен мати хімічний насос для перекачування гіпохлориту натрію в тару Замовника. Транспортні засоби, якими буде здійснюватись поставка, повинні мати чинні свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає копію/-ії відповідних документів.
Включення до Документації переліку документів (у тому числі і дозвільного характеру), які підтверджують наявність в учасників автотранспорту для постачання товару на умовах DDP на склад Замовника, повністю відповідає вимогам законодавства і ні в якому разі не несе дискримінаційного характеру до Учасників .
Картами даних небезпечного фактору (речовини, матеріалу) вітчизняних виробників (АТ "Дніпроазот", ТОВ "Аульська хлоропереливна станція") гіпохлориту натрію, виданих держаним підприємством "Комітет з питань гігієнічного регламентування Міністерства здоров`я України", до особливих запобіжних заходів при транспортуванні є маркування небезпеки по ДСТУ 4500-5:2005. Так само, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи вітчизняних виробника АТ «Дніпроазот» вказано, що гіпохлориту натрію відноситься до 2 класу небезпеки.
ДСТУ 4500-5:2005 – Національний стандарт України "Вантажі небезпечні". Таким чином, можна зробити висновок, що гіпохлорит натрію є небезпечним вантажем. Враховуючи, що закупівля оголошена з урахуванням поставки продукції на умовах DDP на склад Замовника, то наявність спеціалізованого автотранспорту з переліком дозвільних документів є необхідною умовою.
При здійсненні поставки гіпохлориту натрію фактично експлуатуються (застосовуються) автотранспортні засоби укомплектовані тарою (ємностями) з небезпечною речовиною, що само по собі вже робить такий транспортний засіб машиною/механізмом підвищеної небезпеки.
Згідно з пунктом 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (далі – Порядок), застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - використання машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки за призначенням згідно з результатами оцінки їх відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Саме для поставки небезпечної хімічної речовини і використовуються /застосовуються транспортні засоби (машини, механізми).
У пункті 1 додатку 3 Порядку "Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" чітко визначено, що таким устаткуванням є устаткування, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки". Як зазначалось вище, гіпохлорит натрію при транспортуванні має маркування небезпеки по ДСТУ 4500- 5:2005, отже отримання такого дозволу є необхідною умовою згідно законодавства.
Оскільки гіпохлорит натрію є небезпечною речовиною, відповідно до вимог пункту 9 Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, при перевезенні небезпечних вантажів на транспортній одиниці мають бути, крім перелічених у ПДР, такі документи свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, передбачене розділом 9.1.3 додатка B до ДОПНВ, на кожну транспортну одиницю або транспортний засіб, що входить до її складу.
Крім того повідомляємо, що рішенням АМКУ № 3691-р/п к -пз від 28.03.2019 Скаржнику було відмовленно в задоволенні його скарги по аналогічним вимогам.
Отже, тендерна документація не містить дискримінаційних ознак.
Включення до Документації переліку документів (у тому числі і дозвільного характеру), які підтверджують наявність в учасників автотранспорту для постачання товару на умовах DDP на склад Замовника, повністю відповідає вимогам законодавства і ні в якому разі не несе дискримінаційного характеру до Учасників .
Картами даних небезпечного фактору (речовини, матеріалу) вітчизняних виробників (АТ "Дніпроазот", ТОВ "Аульська хлоропереливна станція") гіпохлориту натрію, виданих держаним підприємством "Комітет з питань гігієнічного регламентування Міністерства здоров`я України", до особливих запобіжних заходів при транспортуванні є маркування небезпеки по ДСТУ 4500-5:2005. Так само, у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи вітчизняних виробника АТ «Дніпроазот» вказано, що гіпохлориту натрію відноситься до 2 класу небезпеки.
ДСТУ 4500-5:2005 – Національний стандарт України "Вантажі небезпечні". Таким чином, можна зробити висновок, що гіпохлорит натрію є небезпечним вантажем. Враховуючи, що закупівля оголошена з урахуванням поставки продукції на умовах DDP на склад Замовника, то наявність спеціалізованого автотранспорту з переліком дозвільних документів є необхідною умовою.
При здійсненні поставки гіпохлориту натрію фактично експлуатуються (застосовуються) автотранспортні засоби укомплектовані тарою (ємностями) з небезпечною речовиною, що само по собі вже робить такий транспортний засіб машиною/механізмом підвищеної небезпеки.
Згідно з пунктом 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (далі – Порядок), застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - використання машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки за призначенням згідно з результатами оцінки їх відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Саме для поставки небезпечної хімічної речовини і використовуються /застосовуються транспортні засоби (машини, механізми).
У пункті 1 додатку 3 Порядку "Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" чітко визначено, що таким устаткуванням є устаткування, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки". Як зазначалось вище, гіпохлорит натрію при транспортуванні має маркування небезпеки по ДСТУ 4500- 5:2005, отже отримання такого дозволу є необхідною умовою згідно законодавства.
Оскільки гіпохлорит натрію є небезпечною речовиною, відповідно до вимог пункту 9 Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, при перевезенні небезпечних вантажів на транспортній одиниці мають бути, крім перелічених у ПДР, такі документи свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, передбачене розділом 9.1.3 додатка B до ДОПНВ, на кожну транспортну одиницю або транспортний засіб, що входить до її складу.
Крім того повідомляємо, що рішенням АМКУ № 3691-р/п к -пз від 28.03.2019 Скаржнику було відмовленно в задоволенні його скарги по аналогічним вимогам.
Отже, тендерна документація не містить дискримінаційних ознак.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дезсистема #41196801 |
Переможець |
196 215,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 19:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 19:55
|
6.jpeg | укладений |
30 квітня 2020 19:49
|
5.jpeg | укладений |
30 квітня 2020 19:49
|
4.jpeg | укладений |
30 квітня 2020 19:49
|
3.jpeg | укладений |
30 квітня 2020 19:49
|
2.jpeg | укладений |
30 квітня 2020 19:49
|
договір | укладений |
30 квітня 2020 19:49
|