Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2020-03-27-003563-b c79b73636d664ff592ff287b2558fcea
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
Рішенням сесії Черкаської обласної ради від 12.03.2020 департаменту будівництва Черкаської ОДА як головному розпоряднику бюджетних коштів було виділено кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, в т.ч. для придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини на суму 16,00 млн. Процедуру відкритих торгів із публікацією англійською мовою було розпочато 20.03.2020, кінцевий строк подання тендерних пропозицій призначено 20.04.2020, що унеможливлює придбати зазначений товар в найкоротший строк у зв’язку з наступним: Протоколом №9 засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 23.03.2020 «Про визначення рівня надзвичайної ситуації на території Черкаської області, пов’язаної із підтвердженням захворювання спричиненого коронавірусом 2019-nCoV» епідемічну ситуацію на території Черкаської області, спричиненою коронавірусом 2019-пСоV, згідно з класифікаційними ознаками надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МВС України від 06.08.2018 № 658, з урахуванням підпункту 1 пункту 5 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, відповідно до Державного класифікатора надзвичайних ситуацій (ДК 019:2010), затвердженого наказом 2 Держстандарту України від 09.10.2010 № 417, попередньо класифікують, як медико-біологічну надзвичайну ситуацію природного характеру регіонального рівня (код 20711 - надзвичайна ситуація пов’язана з екзотичним та особливо небезпечним інфекційним захворюванням людей). Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» №338-р було встановлено на всій території України режим надзвичайної ситуації. Відповідно до Протоколу №10 засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 25.03.2020 «Про заходи щодо недопущення поширення захворювань, спричинених коронавірусом COVID-19» було прийнято рішення що забезпечення проведення переговорної процедури із закупівлі службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини, яке є обов’язковим до виконання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №409 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій»: рішення комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Протокол №9 засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 23.03.2020 «Про визначення рівня надзвичайної ситуації на території Черкаської області, повязаної із підтвердженням захворювання спричиненого коронавірусом 2019-nCoV; 2. Протокол №10 засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 25.03.2020 «Про заходи щодо недопущення поширення захворювань, спричинених коронавірусом COVID-19»; 3. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 18:22
Оскарження наміру укласти договір: 02 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Ціна за одиницю: 467122.5UAH з ПДВ
Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару попередня оплата, яка сплачується Покупцем протягом п’яти банківських днів з дня підписання договору у розмірі 50% від суми, яка зазначена в п.3.1 договору на строк до 15.04.2020, шляхом спрямування коштів на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державного Казначейства України, з подальшим використанням виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 13 Календарні 50
Виконання робіт остаточна оплата в розмірі 50 % від суми, яка зазначена в п.3.1 договору, здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника протягом п’яти банківських днів з дня отримання товару Покупцем на підставі накладної та акту прийому передачі. Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

27 березня 2020 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:11
ПОВIДОМЛЕННЯ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ»
#41960916
Переможець 14 947 920,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 18:22

Документи

27 березня 2020 18:22
Електронний підпис
27 березня 2020 18:21
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 18:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОГРУП КРОПИВНИЦЬКИЙ»
#41960916
14 947 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2020 18:22
Електронний підпис
27 березня 2020 18:21
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 17:40
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 14:31
Д.у. _1 від 06.04.2020.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 14:29
Д.у. _1 від 06.04.2020.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:29
CCF02042020.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:53
Договір зміни до договору
02 квітня 2020 13:17
Договір зміни до договору
02 квітня 2020 13:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини 32 шт 467 122,50
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви банку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додаток №1 "Специфікація" у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатку №1 "Специфікація" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини 32 шт 467 122,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 947 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 491 320,00 UAH)