Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 41819908 |
Вебсайт: | https://stepanecvidosv.wixsite.com/stvo |
Місцезнаходження: | 19031, Україна , Черкаська обл., с. Степанці, Канівський район, вул. Лісна, буд.4 |
Контактна особа: |
Тетяна Дорошенко +380473632482 stepanecvidosv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 3 532 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 663,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 18:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 17:58 |
додаток_2 ТХ.rtf | |
27 березня 2020 17:58 |
додаток_3 пр договору.docx | |
27 березня 2020 17:58 |
ТД_покрівля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Адреса: 19031 с. Степанці, Канівський р-н, вул. Лісна, 4.
ЄДРПОУ 41819908
р/р UA428201720344201012100028033
Держказначейська служба України у м.Київ
МФО 820172
Відповідно до п.1. розіду "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"
Тендерна пропозиція подається в електронному виглядішляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції;
інформацією про субпідрядника (субпідрядників).
Інформацією про учасника (згідно додатку 4)
Іншими документами, що передбачені тендерною документацією та додатками до неї.
Вимоги про усунення порушення
Крім того, при перевірці документації конкурсних торгів Відділу освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради ОТГ Черкаської області, встановлено, що автором завантажених файлів: «додаток_2ТХ.rtf» та «додаток_3 пр договору.docx», теж є «rydiyrof@outlook.com».
Враховуючи викладене, в діях ТОВ «БП «МІСЬКБУД» та Відділу освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради ОТГ Черкаської області, вбачаються ознаки змови, з метою отримання незаконної переваги під час оцінки цінових пропозицій конкурсних торгів та порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій під час підготовки, формування пропозицій, що призвело до відсутності конкурентного середовища, чим спотворено конкуренцію між учасниками під час проведення вищезазначених процедур закупівель, які кваліфікуються за п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
В разі ігнорування виявлених порушень та прийняття незаконного рішення відповідні матеріали з підтверджуючими документами будуть направлені до правоохоронних органів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000052 ● 950e492e677b436e9ca1a31d3c26b3ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2020 № 35
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 13.05.2020 № 35
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-03-27-003539-b, 27.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-14 12:50:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Степанецька СШ І-ІІІ ступенів» в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-003539-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1.чому не надано у визначений строк відповіді на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру (UA-2020-03-27-003539-b.b3 та UA-2020-03-27-003539-b.b4)?
2.чому не відхилено тендерну пропозицію БП «Міськбуд», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації? Зокрема, тендерна пропозиція БП «Міськбуд» містить Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 капітальний ремонт покрівлі, в якій зазначено:
- рядок 31 - лежінь 100х200(h)mm1сорт,а в Додатку 2 до тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 27.03.2020 (далі – ТД) визначено прогон 100х200(h)mm 1сорт;
- рядок 40 - стійка 100х150(h) mm 1сорт, а в Додатку 2 до ТД визначено обрешітка 100х65(h)1сорт;
- рядок 46 –кроква 100х150(h)1сорт, а в Додатку 2 до ТД визначено кроква 50х100 (h)1сорт;
- рядок 51- дошки обрізні з хвойних порід,100х25мм,1сорт, а в Додатку 2 до ТД визначено дошки обрізні (накладки) з хвойних порід дерев,150х50(h)1сорт;
Окрім того, тендерна пропозиція БП «Міськбуд» містить Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, де зазначено:
- рядок 5 –улаштування крокв з дошок, а в Додатку 2 до ТД визначено улаштування крокв з дошок та брусів;
- рядок 41- установлення віконних коробок в дерев’яних стінах, площа прорізу до 2 м2, а в Додатку 2 до ТД визначено – установлення металопластикових слухових вікон, площа прорізу до 2 м2;
- рядок 52 – навішування водостічних труб, колін, відливів ф лійок з готових елементів, а в Додатку 2 до ТД визначено – навішування жолобів з готових елементів.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-18 15:21:43
Відповідь на ваш запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Степанецька СШ І-ІІІ ступенів» в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-003539-b) на ваш запит щодо надання пояснення інформуємо про наступне.
Тендерним комітетом замовника під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Степанецька СШ І-ІІІ ступенів» в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-003539-b) дотримано усіх принципів здійснення закупівель, а процедура відкритих торгів проведена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020 року, далі - Закон), а саме розділу IV «ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ» Закону. Вся інформація по закупівлі опублікована згідно вимог Закону у тому числі статті 10 та статті 28 Закону.
Подана переможцем пропозиція за технічними, кількісними та якісними показниками відповідає ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 та розроблена у відповідності до державних будівельних норм та інших нормативно правових документів у сфері будівництва та забезпечує реалізацію проектного рішення по об’єкту в повному обсязі. У результаті виконання робіт переможцем замовник отримає Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Степанецька СШ I-III ступенів" в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області".
Питання щодо зазначення у документах пропозиції учасника окремих матеріалів та назв робіт, що відрізняються від інформації зазначеної замовником у технічній специфікації до закупівлі, не впливає на проектні рішення по об’єкту та являються еквівалентними.
Замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту вимогам, зазначеним у тендерній документації.
Таким чином, тендерним комітетом замовника прийнято правомірне рішення про визначення переможця закупівлі, підстави для відхилення пропозиції переможця відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушень, що виявлені за результатами моніторингу за номером UA-M-2020-05-13-000052 по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Степанецька СШ І-ІІІ ступенів» в с. Степанці, Канівського р-ну, Черкаської області (корегування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-27-003539-b) повідомляємо, що порушення допущені помилково. Станом на момент проведення моніторингу укладений договір із переможцем закупівлі. Механізм усунення порушення відсутній.
2020-06-01 16:31:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог частини четвертої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії від 19.04.2020) Відділом освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області не надано у визначений строк відповіді на вимоги щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів оприлюднені в електронній системі закупівель 27.04.2020.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙКОМ-2015" |
3 073 260,00
UAH з ПДВ
|
2 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПМ-Арсенал" |
3 112 952,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» |
3 181 000,00
UAH з ПДВ
|
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВКП Будекспро 12 |
3 277 400,27
UAH з ПДВ
|
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Єгоров Олександр Володимирович |
3 248 055,00
UAH з ПДВ
|
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БП "МІСЬКБУД"" |
3 366 562,80
UAH з ПДВ
|
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" |
3 342 222,76
UAH з ПДВ
|
3 181 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙКОМ-2015" #39951510 |
Відхилено |
2 849 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 22:02
|
|
ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702 |
Відхилено |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 22:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» #40448108 |
Відхилено |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 22:07
|
|
ТОВ ВКП Будекспро 12 #38340129 |
Відхилено |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 22:11
|
|
ФОП Єгоров Олександр Володимирович #2910318174 |
Відхилено |
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 22:14
|
|
ТОВ "БП "МІСЬКБУД"" #42796960 |
Переможець |
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 22:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:08
|
ДУ№6від07.12.2020.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 14:44
|
ДУ№5від03.11.2020.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 09:33
|
дод.уг.№4 (2).pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 16:35
|
додат.угода №3 покрівля (1).pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2020 10:07
|
дод.угода покрівля (1).pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2020 11:14
|
SCAN0031.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 12:06
|
дог 225 покрівля.PDF | укладений |
06 травня 2020 12:04
|
225 дод.PDF | укладений |
06 травня 2020 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 2 (Кошторис) до договору №225 від 06.05.2020 року викладено в новій редакції, який додається. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з продовженням строків виконання робіт пункт 5.1 розділу 5 викласти у наступній редакції : "5.1 Строк закінчення виконання робіт Підрядником до 31 серпня 2020 р. включно. Виконання робіт може бути закінчено достроково за письмовим погодженням Замовника" |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку із продовженням строків виконання робіт пункт 5.1 розділу 5 викласти в наступній редакції: 5.1 Строк закінчення виконання робіт Підрядником до 30 вересня 2020 року включно. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку із продовженням строків виконання робіт пункт 5.1 розділу 5 викласти у наступній редакції: "5.1 Строк закінчення виконання робіт Підрядником до 30 жовтня 2020р. включно. Виконання робіт може бути закінчено достроково за письмовим погодженням Замовника". 2. Додаток № 3 План фінансування та додаток № 4 Календарний графік до договору підряду № 225 від 06.05.2020 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із продовженням строків виконання робіт пункт 5.1 розділу 5 викласти у наступній редакції: "5.1 Строк закінчення виконання робіт Підрядником до 30 листопада 2020 р. включно. Виконання робіт може бути закінчено достроково за письмовим погодженням Замовника". 2. Додаток № 3 План фінансування та додаток № 4 Календарний графік до договору підряду № 225 від 06.05.2020 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 25 грудня 2020 року. Всі інші умови Договорузалишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |