Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні дверних блоків у будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61153, Україна, Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б
Очікувана вартість
644 980,04 UAH
UA-2020-03-27-003460-b 1d0d5474020d4d229c5b83f0ec435fc8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Пушкар

+380577255700
+380577255692
+380577255699
polyclinic6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001506
Місцезнаходження: 61153, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б
Контактна особа: Лариса Пушкар
+380577255700,+380577255692,+380577255699
polyclinic6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 11:33
Очікувана вартість: 644 980,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 224,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по заміні дверних блоків у будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61153, Україна, Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61153, Україна, Харківська область, м.Харків, просп. Ювілейний, 54-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події - виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядчика може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здіснюється Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 пртягом 15 (п`ятнадцяти банківських днів з дня підписання Акту) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 17:31
ТД КАПРЕМОНТ МП 6.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-03-000023 ● 551a184cf9934fed9f95d004fceeaba5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.11.2020 № 234
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 03.11.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.11.2020 № 234

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

6 UA-2020-03-27-003460-b 27.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідь до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 6» Харківської міської ради (далі – Замовник) за ідентифікатором UA-2020-03-27-003460-b - Капітальний ремонт по заміні дверних блоків у будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61153, Україна, Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б, оприлюдненої у електронній системі закупівель 27 березня 2020 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі питання відповідності тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець Фізична особа підприємець Злотник Ігор Борисович(далі – ФОП Злотник Ігор Борисович або учасник-переможець) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі персоналу учасника, під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, повинні бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При цьому, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься у Додатку 1 до тендерної документації, передбачено високоякісне штукатурення укосів гіпсовими сумішами МП-75, шпаклювання укосів шпаклівкою, поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування та перевезення будівельного сміття до 30 км (без урахування вартості навантажувальних робіт). Замовник ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі та не погоджується з ними з наступних причин. Відповідно до частини 1 та частини 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник установлює один або декілька критеріїв з кваліфікаційних критеріїв, що зазначені у частині 2 статті 16 Закону. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною 3 та частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів та/або інформації, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником в тендерній документації встановлено, що відповідно до умов підпункту 5.3. Пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним у Додатку 2 Тендерної документації: - Довідка учасника, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі персоналу учасника, під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, повинні бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. Учасник: фізична особа - підприємець відповідно до своєї професії та кваліфікації може виконувати роботи особисто або із залученням найманих працівників. Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) учасник ФОП Злотник Ігор Борисович надав в складі тендерної пропозиції: довідку від 10.04.2020 за №23, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тим самим підтвердив, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів, відповідно до умов тендерної документації, що відповідають нормам чинного законодавства. Таким чином, учасник ФОП Злотник Ігор Борисович повністю виконав умови тендерної документації в цій частині. Тендерна документація не містить жодних окремих вимог щодо обов’язкової наявності у учасника працівників зазначених у висновку Північно - східного офісу. Крім того, законом та тендерною документацією, а саме підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учаснику – фізичній особі -підприємцю не заборонено виконання роботи особисто або із залученням найманих працівників, а також залучення субпідрядних організацій, що відповідає вимогам Закону «Про публічні закупівлі», Цивільному Кодексу України та іншим нормативним актам, що взаємодіють з ними у цієї частині – «Учасник: фізична особа - підприємець відповідно до своєї професії та кваліфікації може виконувати роботи особисто або із залученням найманих працівників…». Зазначаємо, що п.3.3.5 пункту 3 Додатку 5 «Проект договору про закупівлю» прямо встановлено право залучати для виконання робіт робочу силу (інженерно-технічних спеціалістів і робітників) в достатній кількості з відповідною кваліфікацією. Учасником, ФОП Злотник І.Б. на підтвердження цих вимог було надано довідку відповідно до вимог Замовника та тендерної документації за формою, що встановлювалась Замовником від 10.04.2020 за №17 про згоду з проектом договору. Також, кваліфікація учасника в цій частині підтверджена наявністю документально підтвердженого досвіду виконаних робіт, а саме листом відгуком та копіями договорів та актами виконаних робіт, які надано учасником у складі пропозиції, що незаперечно підтверджує кваліфікацію учасника (довідка від 10.04.2020 №18 з додатками). Ми вважаємо, що наша позиція відповідає принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які закріплені у статті 5 Закону, а саме принципам щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них; а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Такої ж позиції притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наприклад у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-08-28-003712-b (рішення № 19144-р/пк-пз від 12.10.2020 року); у оголошенні №260395, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, бюлетень від 30.12.2015 № 411 (30.12.2015) (рішення № 542-р/пк-ск від 22.03.2016 року) – така практика у сфері публічних закупівель є сталою та незмінною. Також звертаємо вашу увагу на те, що на жодному з етапів процедури закупівлі положення тендерної документації, рішення, дії чи бездіяльність Замовника не були оскаржені учасниками до органу оскарження, що свідчить про відсутність зауважень учасників процедури закупівлі до Замовника та порядку проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію учасника з причин ненадання документа та/або інформації, який не вимагався умовами тендерної документації. Щодо питання моніторингу своєчасності укладання договору та його оприлюднення встановлено, що за результатами проведення вищезазначеної закупівлі укладено Договір, додатками до якого, згідно з пунктом 12 договору, протокол погодження договірної ціни (Додаток 2), Календарний графік виконання робіт (Додаток 3) та Договірна ціна (Додаток 1). Однак, Замовник 06.05.2020 оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Договір без Додатку 3, а саме без календарного графіку виконання робіт, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Повідомляємо наступне: нами, Замовником, 06.05.2020 р. о 10 годині 56 хвилин було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Договір № 06/05(23 сторінки), невід’ємною частиною якого є Договірна ціна (Додаток 1); Протокол погодження договірної ціни (Додаток 2); Календарний графік виконання робіт (Додаток 3 – сторінка 22 Договору оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу). Тим самим Замовником було дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Додатково повідомляємо, що 06.05.2020 р. було укладено договір № 06/05 між КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР та ФОП Злотник Ігор Борисович, роботи за яким виконані та проведена оплата в сумі 573475,00 грн, згідно акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ2В. Таким чином, договірні відносини виконано в повному обсязі та належним чином з обох сторін. Його виконали обидві сторони. Вважаємо, що замовник дотримав головних принципів закупівель, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників та принципу економічної вигоди. Також, звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та статті 188 Господарського кодексу України (далі – ГК України), зміна та розірвання договорів в односторонньому порядку не допускаються і можуть бути здійснені лише за згодою сторін. Відповідно, згідно зі статтями 525-526 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, а виконання зобов’язання має здійснюватись належним чином відповідно до умов договору та законодавства; згідно зі статтею 193 ГК України, суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, в той же час, кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Вважаємо, що Вимогу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України розірвати договір виконати неможливо, так як це призведе до порушення принципу пропорційності як одному з елементів верховенства права, що підтверджує рішення Конституційного суду України від 25.01.2012 №3-рп/2012 у справі №1-11/2012 – засіб усунення не спів розмірений з порушенням та призведе до порушення прав та інтересів третьої особи (ФОП Злотник І.Б. сплачено податки до бюджету за виконання договору).

2020-12-04 14:29:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Злотник Ігор Борисович 580 000,00
UAH з ПДВ
573 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" 597 890,39
UAH з ПДВ
579 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Злотник Ігор Борисович

ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Злотник Ігор Борисович
#2139501078
Переможець 573 475,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Злотник Ігор Борисович
#2139501078
573 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 17:20
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 10:58
дог.№06 05 від 06.05.2020.pdf укладений
06 травня 2020 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 573 475,00
UAH