Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 38494108 |
Вебсайт: | http://www.emd.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Незалежності, буд. 13 |
Контактна особа: |
Дар’я Олександрівна Горжій +380577029457 kkt_cemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 16:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
27 березня 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 16:55 |
Протокол переговорів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-18-000017 ● 7d1091a0cab943a0965bf1bd3bb7b63c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2020 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2020 №121
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 18.06.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.06.2020 № 121
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
12 UA-2020-03-27-003332-b 27.03.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-26 14:09:20
Аргументовані заперечення по результатам висновку
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" детально вивчив Висновок моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 19.06.2020 року та, керуючись ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон № 922-VII) надає аргументовані заперечення по результатам висновку:
1. Щодо застосування замовником переговорної процедури закупівлі:
Статтею 35 Закону № 922-VII встановлено виключний перелік підстав (випадків), у разі настання яких Замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Відповідно до п. 3 частини другої ст. 35 Закону № 922-VII переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури;».
З метою забезпечення готовності екстреної медичної допомоги до надання медичної допомоги хворим на COVID-19 на час спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 замовнику необхідно забезпечити безперебійне використання автомобілів екстреної медичної допомоги, у зв’язку з чим виникла нагальна потреба у забезпеченні дизельним паливом. Рішення про використання переговорної процедури закупівлі було прийнято замовником на засіданні тендерного комітету на підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 р. №93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», Розпорядження Харківської обласної державної адміністрації від 21.03.2020 р. №145 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території Харківської області» та протоколу позачергового засідання Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Харківської області від 26.03.2020 р. № 8 «Щодо введення додаткових заходів боротьби з поширенням коронавірусу COVID-19 на території Харківської області».
2. Щодо не зазначення інформації у Звіті (пункти 9-13) яка є обов’язковою.
Під час оприлюднення через авторизований електронний майданчик повідомлення про намір укласти договір щодо закупівлі 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне (талони)) ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-27-003332-b, при внесенні інформації наведеної у протоколі переговорів між Замовником, ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» та Фізичною особою-підприємцем Демченком Олександром Миколайовичем (далі – ФО-П Демченко О.М.) від 27.03.2020 № 60/1, при заповненні інформації про найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника, з яким проведено переговори - ФО-П Демченко О.М., виник технічний збій та інформація не відобразилася на майданчику, що зафіксовано в протоколі засідання тендерного комітету та надіслано відповідне звернення до авторизованого електронного майданчика Zakupki.Prom.ua (https://zakupki.prom.ua/).
Даний технічний збій призвів до некоректного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-03-27-003332-b (далі – Звіт) на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), а саме: в пунктах 9-13 Звіту відсутня інформація про ФО-П Демченко О.М..
Зважаючи на вищевикладене переговорна процедура закупівлі, яка обрана Замовником для закупівлі дизельного палива відповідає вимогам, які зазначені в п. 3 частини другої ст. 35 Закону № 922-VII, інформація в п. 9-13 Звіту не зазначена через технічний збій, при незалежних від Замовника обставинах.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" #39197130 |
Переможець |
7 020 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 14:35
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2020 15:43
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2020 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 09:52
|
Договір.pdf | укладений |
02 квітня 2020 09:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку зі зміною ринку на паливо-мастильні матеріали, що підтверджується довідкою Київської торгово-промислової палати від 27.04.2020 р. №Ц-384 на підставі п. 3.2. розділу ІІІ, п. 11.3., п. 11.5. розділу ХІ Договору, п. 5 частини четвертої статті 36 Закону та листа від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ» від 27.04.2020 р. №881, зменшити ціну договору на 52 992,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот дев’яносто дві гривні, 00 коп.). 2. Змінити п. 3.1. Розділу ІІІ Договору та викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 6 967 008,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісім гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 161 168 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят одна тисяча сто шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі бюджетні призначення 1 853 280,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень, 00 копійок).». 3. Внести зміни до Додатку № 1 (Специфікація) до Договору, виклавши його в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін. 6 967 008,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісім гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 161 168 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят одна тисяча сто шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі бюджетні призначення 1 853 280,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень, 00 копійок). ». 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 300 000 л |
Номер договору про закупівлю: | 1-ППЗ-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку зі зміною джерела фінансування, на підставі п. 11.3., ХІ Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. п. 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 6 967 008,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісім гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 161 168 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят одна тисяча сто шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі бюджетні призначення 1 853 280,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень, 00 копійок), кошти НСЗУ 5 113 728,00 грн. (п’ять мільйонів сто тринадцять тисяч сімсот двадцять вісім гривень 00 копійок)»; 1.2. Місцезнаходження та банківські реквізити Замовника викласти в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін. 6 967 008,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісім гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 161 168 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят одна тисяча сто шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі бюджетні призначення 1 853 280,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень, 00 копійок), кошти НСЗУ 5 113 728,00 грн. (п’ять мільйонів сто тринадцять тисяч сімсот двадцять вісім гривень 00 копійок)». 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 300 000 л |
Номер договору про закупівлю: | 1-ППЗ-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |