Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

паливо дизельне (талони)
Очікувана вартість
7 047 000,00 UAH
UA-2020-03-27-003332-b e828e793ba4f428a8782b1d34a703b09
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар’я Олександрівна Горжій

+380577029457 kkt_cemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Вебсайт: http://www.emd.kh.ua
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Незалежності, буд. 13
Контактна особа: Дар’я Олександрівна Горжій
+380577029457
kkt_cemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Керуючись Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 р. №93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», Розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 21.03.2020 р. №145 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території Харківської області» та Протоколом позачергового засідання Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Харківської області від 26.03.2020 р. № 8 «Щодо введення додаткових заходів боротьби з поширенням коронавірусу COVID-19 на території Харківської області», з метою забезпечення готовності екстреної медичної допомоги до надання медичної допомоги хворим на COVID-19 на час спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 замовнику необхідно забезпечити безперебійне використання автомобілів екстреної медичної допомоги, у зв’язку з чим є нагальна потреба у забезпеченні дизельним паливом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 16:59
Оскарження наміру укласти договір: 02 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300000 літр
паливо дизельне (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 березня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 16:55
Протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000017 ● 7d1091a0cab943a0965bf1bd3bb7b63c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
18.06.2020 №121
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 18.06.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.06.2020 № 121

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
12 UA-2020-03-27-003332-b 27.03.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-26 14:09:20

Аргументовані заперечення по результатам висновку

Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" детально вивчив Висновок моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 19.06.2020 року та, керуючись ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон № 922-VII) надає аргументовані заперечення по результатам висновку:
1. Щодо застосування замовником переговорної процедури закупівлі:
Статтею 35 Закону № 922-VII встановлено виключний перелік підстав (випадків), у разі настання яких Замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Відповідно до п. 3 частини другої ст. 35 Закону № 922-VII переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури;».
З метою забезпечення готовності екстреної медичної допомоги до надання медичної допомоги хворим на COVID-19 на час спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 замовнику необхідно забезпечити безперебійне використання автомобілів екстреної медичної допомоги, у зв’язку з чим виникла нагальна потреба у забезпеченні дизельним паливом. Рішення про використання переговорної процедури закупівлі було прийнято замовником на засіданні тендерного комітету на підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 р. №93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», Розпорядження Харківської обласної державної адміністрації від 21.03.2020 р. №145 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території Харківської області» та протоколу позачергового засідання Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Харківської області від 26.03.2020 р. № 8 «Щодо введення додаткових заходів боротьби з поширенням коронавірусу COVID-19 на території Харківської області».
2. Щодо не зазначення інформації у Звіті (пункти 9-13) яка є обов’язковою.
Під час оприлюднення через авторизований електронний майданчик повідомлення про намір укласти договір щодо закупівлі 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне (талони)) ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-27-003332-b, при внесенні інформації наведеної у протоколі переговорів між Замовником, ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» та Фізичною особою-підприємцем Демченком Олександром Миколайовичем (далі – ФО-П Демченко О.М.) від 27.03.2020 № 60/1, при заповненні інформації про найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника, з яким проведено переговори - ФО-П Демченко О.М., виник технічний збій та інформація не відобразилася на майданчику, що зафіксовано в протоколі засідання тендерного комітету та надіслано відповідне звернення до авторизованого електронного майданчика Zakupki.Prom.ua (https://zakupki.prom.ua/).
Даний технічний збій призвів до некоректного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-03-27-003332-b (далі – Звіт) на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), а саме: в пунктах 9-13 Звіту відсутня інформація про ФО-П Демченко О.М..
Зважаючи на вищевикладене переговорна процедура закупівлі, яка обрана Замовником для закупівлі дизельного палива відповідає вимогам, які зазначені в п. 3 частини другої ст. 35 Закону № 922-VII, інформація в п. 9-13 Звіту не зазначена через технічний збій, при незалежних від Замовника обставинах.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ"
#39197130
Переможець 7 020 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 16:59

Документи

27 березня 2020 16:59
Електронний підпис
27 березня 2020 16:57
Визначення переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 16:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ"
#39197130
7 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2020 16:59
Електронний підпис
27 березня 2020 16:57
Визначення переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 14:35
ДУ 2.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 15:43
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 09:52
Договір.pdf укладений
02 квітня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною ринку на паливо-мастильні матеріали, що підтверджується довідкою Київської торгово-промислової палати від 27.04.2020 р. №Ц-384 на підставі п. 3.2. розділу ІІІ, п. 11.3., п. 11.5. розділу ХІ Договору, п. 5 частини четвертої статті 36 Закону та листа від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ» від 27.04.2020 р. №881, зменшити ціну договору на 52 992,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот дев’яносто дві гривні, 00 коп.). 2. Змінити п. 3.1. Розділу ІІІ Договору та викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 6 967 008,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісім гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 161 168 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят одна тисяча сто шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі бюджетні призначення 1 853 280,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень, 00 копійок).». 3. Внести зміни до Додатку № 1 (Специфікація) до Договору, виклавши його в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін. 6 967 008,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісім гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 161 168 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят одна тисяча сто шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі бюджетні призначення 1 853 280,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень, 00 копійок). ». 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 300 000 л
Номер договору про закупівлю: 1-ППЗ-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною джерела фінансування, на підставі п. 11.3., ХІ Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. п. 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 6 967 008,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісім гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 161 168 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят одна тисяча сто шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі бюджетні призначення 1 853 280,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень, 00 копійок), кошти НСЗУ 5 113 728,00 грн. (п’ять мільйонів сто тринадцять тисяч сімсот двадцять вісім гривень 00 копійок)»; 1.2. Місцезнаходження та банківські реквізити Замовника викласти в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін. 6 967 008,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот шістдесят сім тисяч вісім гривень, 00 копійок), в т.ч. ПДВ 1 161 168 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят одна тисяча сто шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі бюджетні призначення 1 853 280,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень, 00 копійок), кошти НСЗУ 5 113 728,00 грн. (п’ять мільйонів сто тринадцять тисяч сімсот двадцять вісім гривень 00 копійок)». 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 300 000 л
Номер договору про закупівлю: 1-ППЗ-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 967 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 161 168,00 UAH)