Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electrical energy
Очікувана вартість
71 904 000,00 UAH
UA-2020-03-27-003055-b 2eeb7ec468144173894849e2f8f8ff8e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Яценко

+380542700185 zakupivli-vodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Міськводоканал" СМР"
Код ЄДРПОУ: 03352455
Вебсайт: http://vodokanal.sumy.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська область обл., м. Суми, Білопільський шлях, 9
Контактна особа: Олександр Яценко
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net
Додаткові контактні особи: Александр Яценко
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Utility Enterprise "Miskvodokanal" of Sumy City Council
National ID: 03352455
Contact point: Oleksandr Yacenko
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net
Additional contacts: Александр Яценко
+380542700185
zakupivli-vodokanal@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 12:49
Очікувана вартість: 71 904 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 904,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2157120 UAH
Publication date: 27 березня 2020 16:04
Enquiries until: 17 квітня 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 71 904 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 904 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33600000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару - Розрахунок за спожиту електричну енергію здійснюється Споживачем за розрахунковий період, який, становить календарний місяць. - Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем за фактично відпущену електричну енергію відповідно показів засобів комерційного обліку за розрахунковий період. - Рахунок на оплату спожитої електричної енергії надається Споживачу до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом. - Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься Споживачем на поточний рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника, протягом 60 календарних днів, з моменту отримання рахунку. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 14:36
Перелік змін до Т.Д.-Електрична енергія.doc
18 квітня 2020 14:36
Зміни до Т.Д.-Електрична енергія.doc
18 квітня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 14:36
Перелік змін до Т.Д.-Електрична енергія.doc
18 квітня 2020 14:36
Зміни до Т.Д.-Електрична енергія.doc
27 березня 2020 16:04
Т.Д.-Електрична енергія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

групи площадок вимірювання
Дата подання: 30 березня 2020 18:47
Дата відповіді: 02 квітня 2020 17:13
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ)? Якщо належить до групи «А», то прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за всі місяці 2019 року та січень-лютий 2020 року в ФОРМАТІ ЕКСЕЛЬ.
Відповідь: 1. Автоматизованою системою АСКОЕ охоплено 98% загального споживання електричної енергії підприємством. Станом на 02.04.2020 року підприємство налічує 59 комерційних обліків електричної енергії, з яких - 21 облік підключений до автоматизованої системи АСКОЕ (група А) та відповідно 38 обліків (група Б).

2. Погодинні, добові виміри активного електричного навантаження згідно режимного дня (літній період), Група А:
ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ результатів вимірів активного електричного навантаження "19" червня 2019 р. Група А КП "Міськводоканал" СМР (Години доби - Погодинне активне навантаження, (кВт)): 00.00-01.00 – 2966; 01.00-02.00 – 2814; 02.00-03.00 – 2823; 03.00-04.00 – 2709; 04.00-05.00 – 2896; 05.00-06.00 – 2855; 06.00-07.00 – 3142; 07.00-08.00 – 3206; 08.00-09.00 – 3363; 09.00-10.00 – 3224; 10.00-11.00 – 3383; 11.00-12.00 – 3285; 12.00-13.00 – 3106; 13.00-14.00 – 3223; 14.00-15.00 – 3090; 15.00-16.00 – 3086; 16.00-17.00 – 3213; 17.00-18.00 – 3284; 18.00-19.00 – 3411; 19.00-20.00 – 3561; 20.00-21.00 – 3624; 21.00-22.00 – 3541; 22.00-23.00 – 3439; 23.00-24.00 - 3179
Споживання за добу – 76422 кВт*год

3. Погодинні, добові виміри активного електричного навантаження згідно режимного дня (зимовий період), Група А:
ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ результатів вимірів активного електричного навантаження на "18" грудня 2019 р. Група А КП "Міськводоканал" СМР (Години доби - Погодинне активне навантаження, (кВт)): 00.00-01.00 – 2616; 01.00-02.00 – 2485; 02.00-03.00 – 2532; 03.00-04.00 – 2450; 04.00-05.00 – 2532; 05.00-06.00 – 2654; 06.00-07.00 – 2794; 07.00-08.00 – 3075; 08.00-09.00 – 2963; 09.00-10.00 – 3153; 10.00-11.00 – 3005; 11.00-12.00 – 3124; 12.00-13.00 – 2851; 13.00-14.00 – 2932; 14.00-15.00 – 2890; 15.00-16.00 – 2939; 16.00-17.00 – 2864; 17.00-18.00 – 2803; 18.00-19.00 – 2951; 19.00-20.00 – 2872; 20.00-21.00 – 3032; 21.00-22.00 – 2981; 22.00-23.00 – 2998; 23.00-24.00 – 2760
Споживання за добу - 68256 кВт*год

4. Погодинні, добові виміри активного електричного навантаження згідно режимного дня (зимовий період), Група А:
ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ результатів вимірів активного електричного навантаження на "18" січня 2020 р. Група А КП "Міськводоканал" СМР (Години доби - Погодинне активне навантаження, (кВт)): 00.00-01.00 – 2588; 01.00-02.00 – 2457; 02.00-03.00 – 2504; 03.00-04.00 – 2422; 04.00-05.00 – 2504; 05.00-06.00 – 2626; 06.00-07.00 – 2766; 07.00-08.00 – 3047; 08.00-09.00 – 2935; 09.00-10.00 – 3125; 10.00-11.00 – 2977; 11.00-12.00 – 3096; 12.00-13.00 – 2823; 13.00-14.00 – 2904; 14.00-15.00 – 2862; 15.00-16.00 – 2911; 16.00-17.00 – 2836; 17.00-18.00 – 2775; 18.00-19.00 – 2923; 19.00-20.00 – 2844; 20.00-21.00 – 3004; 21.00-22.00 – 2953; 22.00-23.00 – 2970; 23.00-24.00 – 2732
Споживання за добу - 67584 кВт*год

5. Погодинні, добові виміри активного електричного навантаження згідно режимного дня (зимовий період), Група А:
ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ результатів вимірів активного електричного навантаження на "18" лютого 2020 р. Група А КП "Міськводоканал" СМР (Години доби - Погодинне активне навантаження, (кВт)): 00.00-01.00 – 2575; 01.00-02.00 – 2444; 02.00-03.00 – 2491; 03.00-04.00 – 2409; 04.00-05.00 – 2491; 05.00-06.00 – 2613; 06.00-07.00 – 2753; 07.00-08.00 – 3033; 08.00-09.00 – 2921; 09.00-10.00 – 3111; 10.00-11.00 – 2963; 11.00-12.00 – 3082; 12.00-13.00 – 2809; 13.00-14.00 – 2890; 14.00-15.00 – 2848; 15.00-16.00 – 2897; 16.00-17.00 – 2822; 17.00-18.00 – 2761; 18.00-19.00 – 2909; 19.00-20.00 – 2830; 20.00-21.00 – 2991; 21.00-22.00 – 2940; 22.00-23.00 – 2957; 23.00-24.00 – 2719
Споживання за добу - 67259 кВт*год

6. Середньомісячний обсяг споживання електроенергії за точками обліку групи “Б” у 2019 році становив 39900 кВт*год.

7. Додатково повідомляємо, що в електронній системі відсутня технічна можливість завантаження документів у форматі Excel та/або сканованих копій документів.

Диференційні тарифи для зон доби
Дата подання: 10 квітня 2020 11:52
Дата відповіді: 14 квітня 2020 17:01
Просимо Вас роз’яснити, чи будуть застосовуватися при проведенні розрахунків за електричну енергію диференційні тарифи для зон доби та яким чином будуть надаватися графіки навантажень?
Відповідь: При проведенні розрахунків за електричну енергію диференційні тарифи для зон доби застосовуватися не будуть.
п. 1.1 проекту договору
Дата подання: 15 квітня 2020 17:23
Дата відповіді: 18 квітня 2020 13:00
Шановний Замовнику, в п. 1.1 проекту договору Додатку 3 зазначено, що даний договір є публічним договором приєднання та укладається сторонами, з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України, шляхом приєднання Споживача до умов цього Договору. В розумінні Цивільного кодексу України даний договір не є договором публічним приєднання. Просимо взяти це до уваги та внести відповідні зміни до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До даного пункту проекту договору будуть внесені відповідні зміни, шляхом його редагування.
п. 6.1 проекту договору
Дата подання: 15 квітня 2020 17:35
Дата відповіді: 18 квітня 2020 13:00
Шановний Замовнику, згідно проекту договору п. 6.1 Додатку 3: "Споживач має право: 7) вимагати від Постачальника надання письмової форми цього Договору". Але Договір і так укладається в письмовій формі. Просимо внести зміни до проекту договору згідно зауваження.
Відповідь: До даного пункту проекту договору будуть внесені відповідні зміни, шляхом його видалення.
п. 10 Додатку 2 Комерційна пропозицій до проекту договору
Дата подання: 15 квітня 2020 17:42
Дата відповіді: 18 квітня 2020 13:01
Шановний Замовнику, згідно п. 10 Додатку 2 Комерційна пропозицій до проекту договору: "Умови дострокового припинення дії договору: У разі, якщо ціна електричної енергії не задовольняє Споживача (наприклад: у разі, зміни ціни за одиницю товару, вона не повинна дорівнювати або перевищувати ціну за одиницю товару у постачальника останньої надії на момент зміни ціни) , Споживач має право достроково розірвати цей Договір, попередивши про це Постачальника за 5 (п’ять) календарних днів до його розірвання. При цьому Споживач ніяких штрафів та інших фінансових компенсацій, не виплачує". В цьому пункті перелічені приклади за якими Споживач може розірвати договір. Просимо чітко роз’яснити в яких випадках Споживача може не задовольнити ціна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадку якщо ціна за одиницю товару буде дорівнювати або перевищувати ціну за одиницю товару постачальника останньої надії.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000023 ● 523bb2273c874608848e63050fa0b967
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.11.2020 № 42

Чернівці


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 23 листопада 2020 року № 42

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-03-27-003055-b від 27.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-23 14:30:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-27-003055-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
На підставі якого (яких) документу (документів) додатковими угодами від 31.07.2020 №1, від 19.08.2020 №2, від 25.09.2020 №4, від 02.11.2020 № 5 та № 6 внесено зміни до договору від 01.06.2020 № 30113 в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%?
Крім цього, просимо надати документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 01.06.2020 № 30113 щодо зміни ціни за одиницю кВт.год. електричної енергії.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 16:49:19

Відповідні пояснення (інформація, документи) на запит Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, щодо моніторингу закупівлі "Електричної енергії" ідентифікатор закупівлі ID:UA-2020-03-27-003055-b

1) Додаткова угода №1 від 31.07.2020 року; Протокол №13/8 від 31.07.2020 року засідання тендерного комітету; Лист ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" № 10/4724 від 21.07.2020 року; додаток №1 до листа №10/4724 від 21.07 2020 року; додаток №2 до листа №10/4724 від 21.07 2020 року; Аналіз роботи ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку за червень 2020. Розгорнутий додаток №1 та №2 до листа №10/4742 із Зведеним за травень та червень місяці 2020 року щоденним аналізом РДН та ВДР.
2) Додаткова угода №2 від 19.08.2020 року; Протокол №13/9 від 19.08.2020 року засідання тендерного комітету; Лист ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" № 10/5204 від 17.08.2020 року; Постанова НКРЕКП від 11 липня 2020 року № 1329 "Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668".
3) Додаткова угода №3 від 25.09.2020 року; Протокол №13/10 від 25.09.2020 року засідання тендерного комітету; Лист ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" № 10/5821 від 21.09.2020 року; додаток №1 до листа №10/5821 від 21.09 2020 року; додаток №2 до листа №10/5821 від 21.09 2020 року; Аналіз роботи ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку за липень 2020. Розгорнутий додаток №1 та №2 до листа №10/5821 із Зведеним за червень та липень місяці 2020 року щоденним аналізом РДН та ВДР.
4) Додаткова угода №4 від 25.09.2020 року; Протокол №13/11 від 25.09.2020 року засідання тендерного комітету; Лист ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" № 10/5820 від 21.09.2020 року; додаток №1 до листа №10/5820 від 21.09 2020 року; додаток №2 до листа №10/5820 від 21.09 2020 року; Аналіз роботи ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку за серпень 2020. Розгорнутий додаток №1 та №2 до листа №10/5820 із Зведеним за липень та серпень місяці 2020 року щоденним аналізом РДН та ВДР.
5) Додаткова угода №5 від 02.11.2020 року; Протокол №13/12 від 02.11.2020 року засідання тендерного комітету; Лист ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" № 10/6267 від 22.10.2020 року; додаток №1 до листа №10/6267 від 22.10 2020 року; додаток №2 до листа №10/6267 від 22.10 2020 року; Аналіз роботи ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку за вересень 2020. Розгорнутий додаток №1 та №2 до листа №10/6267 із Зведеним за серпень та вересень місяці 2020 року щоденним аналізом РДН та ВДР.
6) Додаткова угода №6 від 02.11.2020 року; Протокол №13/13 від 02.11.2020 року засідання тендерного комітету; Лист ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" № 10/6266 від 22.10.2020 року; додаток №1 до листа №10/6266 від 22.10 2020 року; додаток №2 до листа №10/6266 від 22.10 2020 року; Аналіз роботи ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку за вересень 2020. Розгорнутий додаток №1 та №2 до листа №10/6266 із Зведеним за серпень та вересень місяці 2020 року щоденним аналізом РДН та ВДР.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-31 14:28:25

Щодо надання роз'яснень по Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-27-003055-b

Згідно листа № 22/8155 від 31 грудня 2020 року

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Комунальне підприємство "Міськводоканал" Сумської міської ради з дотриманням строку визначеного частиною 10 статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" оскаржено висновок Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 грудня 2020 року шляхом подачі 28 грудня 2020 року позовної заяви до Сумського окружного адміністративного суду, Протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття провадження у справі підприємством додатково буде зазначено в електронній системі закупівель номер такого провадження та відповідну ухвалу суду.
Дата публікації: 29 грудня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2020
UA-2020-03-27-003055-b2eeb7ec468144173894849e2f8f8ff8e
Найменування: КП "Міськводоканал" СМР"
Код ЄДРПОУ: 03352455
Місцезнаходження: 40009, Україна, Сумська область обл., м. Суми, Білопільський шлях, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ЕНЕРА СХІД» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 травня 2020 15:25
Електронний підпис
22 травня 2020 15:24
Електронний підпис
22 травня 2020 15:24
Довідка.pdf
22 травня 2020 13:54
Електронний підпис
22 травня 2020 13:52
Електронний підпис
22 травня 2020 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 17:27
Електронний підпис
26 квітня 2020 22:04
Електронний підпис
26 квітня 2020 22:04
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Статут.pdf
24 квітня 2020 15:30
Рішення учасників.PDF
24 квітня 2020 15:30
Протокол НР.7Z
24 квітня 2020 15:30
Проект договору.pdf
24 квітня 2020 15:30
Пояснювальна записка.pdf
24 квітня 2020 15:30
Наказ Фролова Ю.М.7Z
24 квітня 2020 15:30
Лист-гарантія.pdf
24 квітня 2020 15:30
Лист для клієнтів.7z
24 квітня 2020 15:30
Довідка з податкової.pdf
24 квітня 2020 15:30
Гарантія 2406-20.7z
24 квітня 2020 15:30
Гарантійний лист.pdf
24 квітня 2020 15:30
Витяг із Статуту.7z
24 квітня 2020 15:30
Банківська ліцензія.7z

Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 20:03
Електронний підпис
24 квітня 2020 20:03
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:56
Довідка ДПС.pdf
24 квітня 2020 15:39
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:39
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:38
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:38
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:36
Витяг з ЄДР.pdf
24 квітня 2020 15:36
Виписка з ЄДР.pdf
24 квітня 2020 15:36
Статут.pdf
24 квітня 2020 15:36
FW__гарантія_з_ецп.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ «ЕНЕРА СХІД»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" 55 104 000,00
UAH з ПДВ
55 104 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА СХІД» 67 200 000,00
UAH з ПДВ
67 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 15:25
Електронний підпис
22 травня 2020 15:24
Електронний підпис
22 травня 2020 15:24
Довідка.pdf
22 травня 2020 13:54
Електронний підпис
22 травня 2020 13:52
Електронний підпис
22 травня 2020 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 17:27
Електронний підпис
26 квітня 2020 22:04
Електронний підпис
26 квітня 2020 22:04
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Статут.pdf
24 квітня 2020 15:30
Рішення учасників.PDF
24 квітня 2020 15:30
Протокол НР.7Z
24 квітня 2020 15:30
Проект договору.pdf
24 квітня 2020 15:30
Пояснювальна записка.pdf
24 квітня 2020 15:30
Наказ Фролова Ю.М.7Z
24 квітня 2020 15:30
Лист-гарантія.pdf
24 квітня 2020 15:30
Лист для клієнтів.7z
24 квітня 2020 15:30
Довідка з податкової.pdf
24 квітня 2020 15:30
Гарантія 2406-20.7z
24 квітня 2020 15:30
Гарантійний лист.pdf
24 квітня 2020 15:30
Витяг із Статуту.7z
24 квітня 2020 15:30
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

24 квітня 2020 20:03
Електронний підпис
24 квітня 2020 20:03
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:56
Довідка ДПС.pdf
24 квітня 2020 15:39
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:39
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:38
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:38
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:36
Витяг з ЄДР.pdf
24 квітня 2020 15:36
Виписка з ЄДР.pdf
24 квітня 2020 15:36
Статут.pdf
24 квітня 2020 15:36
FW__гарантія_з_ецп.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ «ЕНЕРА СХІД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
#41884537
Переможець 55 104 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
#41884537
55 104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:44
Додаткова угода №12 від 22.01.2021.PDF зміни до договору
22 січня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:39
Додаткова угода №11 від 22.01.2021.PDF зміни до договору
22 січня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 15:50
Додаткова угода №10 від 21.01.2021.PDF зміни до договору
21 січня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 17:01
Додаткова угода №9 від 19.01.2021.pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:04
Додаткова угода №8 від 02.12.2020.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:58
Додаткова угода №7 від 02.12.2020.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 13:43
Додаткова угода № 6 від 02.11.2020р.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 12:02
Додаткова угода № 5 від 02.11.2020р.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 11:18
Додаткова угода № 4 від 25.09.2020.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 10:28
Додаткова угода № 3 від 25.09.2020.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 11:57
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
19 серпня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 11:02
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 16:07
Договір № 30113 від 01.06.2020.PDF укладений
01 червня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 33 226 004 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 55 103 998 грн. 59 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 27 454 857 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 55 103 997 грн. 87 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 28 069 492 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 55 103 996 грн. 65 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 26 394 455 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 55 103 995 грн. 60 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 22 295 496 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 55 103 993 грн. 91 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 21 363 938 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 55 103 993 грн. 30 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 19 185 939 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 51 678 152 грн. 02 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 19 185 939 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 51 017 733 грн. 63 коп.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 19 185 939 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 50 828 901 грн. 12 коп. Інформація про категорію замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 15 717 485 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 50 828 901 грн. 00 коп. Інформація про категорію замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 13 075 802 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 50 828 899 грн. 44 коп. Інформація про категорію замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товару після внесення змін - 12 940 739 кВт*год. Загальна сума договору після внесення змін - 50 828 897 грн. 80 коп. Інформація про категорію замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
Номер договору про закупівлю: 30113
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 205 258,08
UAH (в тому числі ПДВ 4 700 876,35 UAH)