Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичні матеріали» (ЛОТ1 - Перев’язувальні матеріали; ЛОТ2 - Рукавички; ЛОТ3 - Джгути; ЛОТ4 - Медичні вироби та матеріали одноразового застосування; ЛОТ5 - Шприци.)
Очікувана вартість
547 395,13 UAH
UA-2020-03-27-002870-b c76a0bec1ee84311bb204c1861345ba2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 16:00
Очікувана вартість: 547 395,13 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


По всім лотам поставка товарів здійснюється до станцій швидкої допомоги Дніпропетровської області та на склад замовника згідно заявок.

Тендерна документація

31 березня 2020 07:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 07:31
Д-к №6 .doc
27 березня 2020 15:40
Д-к 4 (переможець).doc
27 березня 2020 15:39
Д-к 3. ст 16.doc
27 березня 2020 15:39
Д-к 2 Тех.характер ..doc
27 березня 2020 15:39
Д. 5 пр-т договора.doc
27 березня 2020 15:39
Д-к 1 Ф пропоз.doc
27 березня 2020 15:39
ТД .doc
31 березня 2020 07:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 07:31
Д-к №6 .doc
27 березня 2020 15:40
Д-к 4 (переможець).doc
27 березня 2020 15:39
Д-к 3. ст 16.doc
27 березня 2020 15:39
Д-к 2 Тех.характер ..doc
27 березня 2020 15:39
Д. 5 пр-т договора.doc
27 березня 2020 15:39
Д-к 1 Ф пропоз.doc
27 березня 2020 15:39
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 30 березня 2020 09:05
Дата відповіді: 30 березня 2020 09:56
Шановний замовнику. Шприци повинні бути 2 чи 3-х компонентні? та які розміри голок?
Відповідь: Шприци повинні бути 2 чи 3-х компонентні - без різн6иці. Шприци повинні бути одноразового використання, мати індивідуальне пакування. Шприци повинні бути з однією голкою, яка упакована в одне пакування разом зі шприцом.
Уточнення
Дата подання: 30 березня 2020 16:27
Дата відповіді: 31 березня 2020 07:27
Прикріпіть будь-ласка додаток №6. В тендерній документації на нього йде посилання, але сам додаток відсутній.
Відповідь: Додаток №6 прикліплено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-002870-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДК", Код ЄДРПОУ:22523158
Дата подання: 22 квітня 2020 10:22
Непогодження з рішенням переможця
ТОВ “ДК” просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі
№ UA-2020-03-27-002870-b лот 1, що була опублікована Вами (Комунальним підприємством “Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф”) 27 березня 2020 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протоколу засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №121 від 22 квітня 2020р., а саме невідповідність тедерної пропозиції ФОП Кісельової Ольги Владиславівни тендерній документації Замовника. Мають місце порушення, а саме:
У медико-технічних вимогах до предмету закупівлі був вказаний чіткий перелік вимог до товару (1. Бинт марлевий медичний н/стер. 7м*14см в інд. уп., 1. Виробляється відповідно до ГОСТ 1172-93, 2. Розривна здатність :- не менше 78 Н., 3. Виготовлений з 17 типу марлі відповідно до ДСТУ EN 14079, 4. Повинен бути нестерильним, 5. Повинен мати розміри довжина 7м (±0.3), ширина 14см (±0.5), 6. Повинен бути в індивідуальній упаковці).
У складі пропозиції ФОП Кісельової Ольги Владиславівни був наданий сертифікат якості на бинт марлевий медичний нестерильний 7*14. Перевірити згідно якого ГОСТу не має можливості, так як і розривну здатність, так як вказаних показників немає в даному сертифікаті якості.
Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ФОП Кісельової Ольги Владиславівни по закупівлі № UA-2020-03-27-002870-b лот 1 не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до п.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На підставі викладеного,ТОВ “ДК” , ВИМАГАЄ:
1.Скасувати рішення щодо визнання переможця ФОП Кісельової Ольги Владиславівни
2.Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства згідно п. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ФОП Старішко Олег Іванович залишає за собою право звернення до АМКУ, відповідних органів МОЗ, Департаменту охорони здоров’я в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 14:41
Шановний учасник!
У відповідь на Вашу Вимогу від 22.04.2020р. щодо закупівлі UA-2020-03-27-002870-b лот 1 за результатами розгляду наведених Вами аргументів та здійснення фактичної перевірки обставин закупівлі, повідомляємо про залишення Вимоги без задоволення, виходячи з наступного.
Тендерна пропозиція ФО-П Кісельова О.В. містить сертифікат якості продукції «бинти марлеві медичні нестерильні» та декларацію про відповідність №ГМ 16/1 виробника ТОВ «Гемопласт-Полісся», згідно сертифікату якості білизна – 82,3%, капілярність – 12 см/год, розривне навантаження – 8,1 кгс; продукція упакована та виготовлена відповідно до ТУ У 24.4-30745085-001-2002, матеріал: марля медична бавовнянопаперова відбілена, тип 17, ДСТУ EN 14079:2009.
Згідно тендерної пропозиції, ФО-П Кісельова О.В.підтвердило можливість та готовність постачати товари, згідно медико-технічних вимог, встановлених Замовником в тендерній документації, а саме: Додатком 2 до ТД.
Разом з цим, сертифікат якості продукції «бинти марлеві медичні нестерильні» виробника ТОВ «Гемопласт-Полісся» містить інформацію про розривне навантаження 8,1 кгс. Згідно загальноприйнятим правилам конвертації одиниць виміру 1 кгс = 9,80665 Н, тобто 8,1 кгс = 79,433865Н, що відповідає технічним вимогам до товару, наведеним у додатку 2 до ТД - «Розривна здатність :- не менше 78 Н».
Керуючись частиною 7 ст. 28 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Замовника звернувся до ФО-П Кісельова О.В., тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, за підтвердженням інформації, наданої учасником, а саме: підтвердження відповідності медико – технічнім вимогам п. «1. Виробляється відповідно до ГОСТ 1172-93» до лоту 1, яке повинно бути надане виробником продукції.
На наш запит було надано інформацію про наступне. Виробником ТОВ «Гемопласт-Полісся», у сертифікатах якості зазначається відповідність продукції національному стандарту ДСТУ EN 14079:2009 «Неактивні медичні засоби. Марля медична бавовняна та баавовняно-віскозна. Вимоги та методи випробування».
ГОСТ 1172-93 «Бинты марлевые медицинские. Технические условия» відноситься до міждержавних стандартів та не вказується у сертифікатах ТОВ «Гемопласт-Полісся». З метою підтвердження відповідності медико-технічним вимогам до товару, встановленим у додатку 2 тендерної документації, виробником ТОВ «Гемопласт-Полісся» додатково надано сертифікат якості з переліком показників відповідно до тендерної документації Замовника.
Враховуючи зазначене, товар, запропонований ФО-П Кісельова О.В. повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з викладеного, Замовник не має підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, та рішення Замовника щодо вибору переможця не суперечить основним принципам здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-002870-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДК", Код ЄДРПОУ:22523158
Дата подання: 22 квітня 2020 10:23
Непогодження з рішенням переможця
ТОВ “ДК” просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі
№ UA-2020-03-27-002870-b лот 5, що була опублікована Вами (Комунальним підприємством “Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф”) 27 березня 2020 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протоколу засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №122 від 22 квітня 2020р., а саме невідповідність тедерної пропозиції ФОП Кісельової Ольги Владиславівни тендерній документації Замовника. Мають місце порушення, а саме:
1.Надання у складі тендерної пропозиції на шприці (5 та 10 мл) декларації №006 (редакція 3 від 01.03.2018 р.), а сертифікатів до декларації редакції 2 від 28.12.2017 р., що вказує на не відповідність данного товару.
2.Надання у складі тендерної пропозиції на шприці (20 мл) декларації №006 (редакція 3 від 01.03.2018 р.), а сертифікату до декларації редакції 6 від 20.11.2019 р., що вказує на не відповідність данного товару.
Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ФОП Кісельової Ольги Владиславівни по закупівлі № UA-2020-03-27-002870-b лот 5 не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до п.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На підставі викладеного,ТОВ “ДК” , ВИМАГАЄ:
1.Скасувати рішення щодо визнання переможця ФОП Кісельової Ольги Владиславівни
2.Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства згідно п. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ФОП Старішко Олег Іванович залишає за собою право звернення до АМКУ, відповідних органів МОЗ, Департаменту охорони здоров’я в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 14:43
Шановний учасник!
У відповідь на Вашу Вимогу від 22.04.2020р. щодо закупівлі UA-2020-03-27-002870-b лот 5 за результатами розгляду наведених Вами аргументів та здійснення фактичної перевірки обставин закупівлі, повідомляємо про залишення Вимоги без задоволення, виходячи з наступного.
Тендерна пропозиція ФО-П Кісельова О.В. на підтвердження технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, встановленим у додатку 2 тендерної документації, викладеним в таблиці «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі», зокрема щодо вимоги п.1 «Запропоновані Учасником вироби медичного призначення повинні бути зареєстрованим в Україні у встановленому законодавством порядку. Надавати Замовнику завірені належним чином копії чинного реєстраційного посвідчення МОЗ України з додатками про дозвіл застосування предмета закупівлі у медичній практиці або копії декларації про відповідність з додатками», до предметів закупівлі шприц ін’єкційний одноразового застосування, 10,0 мл; шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл та шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл, містить декларацію про відповідність від 01.03.2018 № 006, що свідчить про відповідність Технічному регламенту для загальної групи медичних виробів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів № 753 від 02.10.13; на вимогу п.п.2 п.2 «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам Документації конкурсних торгів повинна бути підтверджена:…-зразком або копією зразка сертифікату якості (паспорту якості, сертифікату аналізу), виданого виробником, засвідченим належним чином» містить паспорти якості № 174 до шприцу 5,0 мл, № 312 до шприцу 10 мл, № 1197 до шприцу 20,0 мл, також наданий сертифікат відповідності.
Тобто, учасником ФО-П Кісельова О.В. для підтвердження технічних і якісних характеристик товару, надано як зразок копії декларації про відповідність з додатками, так і зразки паспортів якості, що свідчить про відповідність вимогам тендерної документації Замовника щодо підтвердження якості товару.
Крім того, учасником ФО-П Кісельова О.В., в складі пропозиції надано гарантійний лист про супроводження товару документацією від 13.04.2020р. № 06-13/04/20, яким підприємець гарантує, що кожна партія товару на момент поставки Замовнику, буде супроводжуватись всіма необхідними документами про якість товару (сертифікати, якісні посвідчення, декларації відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів та ін.) згідно чинного законодавства України.
Виходячи з викладеного, Замовник не має підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, та рішення Замовника щодо вибору переможця повністю відповідають основним принципам здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає, що в даному випадку всі положення Закону виконано та вимога ТОВ “ДК” є необґрунтованою.

Документи подані скаржником

22 квітня 2020 10:22
Вимога лот 1.pdf

Документи подані скаржником

22 квітня 2020 10:23
Вимога лот 5.pdf

Документи

23 квітня 2020 14:43
7х14 нест.2019-11.jpeg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Перев’язувальні матеріали
Опис предмету закупівлі:
поставка товарів здійснюється до станцій швидкої допомоги Дніпропетровської області та на склад замовника згідно заявок.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 127 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 636,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 квітня 2020 15:38
Закінчення: 14 квітня 2020 15:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15900 шт
Бинт марлевий медичний н/стер. 7м*14см в індівідуальної упаковці (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 48125 Рулон марлевий, нестерильний)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДК" 126 723,00
UAH з ПДВ
126 723,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСЕЛЬОВА ОЛЬГА ВЛАДИСЛАВІВНА" 88 467,60
UAH з ПДВ
88 467,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 14:27
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:26
Статут.pdf
09 квітня 2020 14:26
Протокол заг.зборів.pdf
09 квітня 2020 14:26
Про оподаткування.pdf
09 квітня 2020 14:26
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 14:26
оренда транспорту.pdf
09 квітня 2020 14:26
оренда приміщення.pdf
09 квітня 2020 14:26
наявність працівників.pdf
09 квітня 2020 14:26
Наказ директора.pdf
09 квітня 2020 14:26
Інструкція бинт.pdf
09 квітня 2020 14:26
Довідка щодо товару.pdf
09 квітня 2020 14:26
Довідка про учасника.pdf
09 квітня 2020 14:26
Довідка МТБ.pdf
09 квітня 2020 14:26
Довідка АА з ЄДРПОУ.pdf
09 квітня 2020 14:26
ГЛ щодо постачання.pdf
09 квітня 2020 14:26
ГЛ термін придатності.pdf
09 квітня 2020 14:26
Витяг.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:18
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:29
довідка ст.17.pdf
24 квітня 2020 14:00
Довідка МВС.pdf
15 квітня 2020 15:06
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:35
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:31
Специфікація лот 1.pdf
13 квітня 2020 15:31
Реєстр документів.pdf
13 квітня 2020 15:31
паспорт, код Рева К.В..pdf
13 квітня 2020 15:31
лист право підпису.pdf
13 квітня 2020 15:31
Доверенность Рева.pdf
13 квітня 2020 15:31
гарантія ст.17.pdf
13 квітня 2020 15:31
Гарантія постачання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДК"

ФОП "КІСЕЛЬОВА ОЛЬГА ВЛАДИСЛАВІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСЕЛЬОВА ОЛЬГА ВЛАДИСЛАВІВНА"
#2487106623
Переможець 88 467,60
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСЕЛЬОВА ОЛЬГА ВЛАДИСЛАВІВНА"
#2487106623
88 467,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:49
Д.у. №2 29.12.2020.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:48
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 14:30
Д.у. №1.PDF зміни до договору
14 травня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 14:47
Д-р №126.PDF укладений
12 травня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна у преамбулі договору.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити дію договору до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 467,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 787,60 UAH)