Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Очікувана вартість
7 100 000,00 UAH
UA-2020-03-27-002641-b ● fddb5820aba94ae1907c6f6b9fe27cbe
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Юлія Шевченко +380442050506 y.shevchenko@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 7 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 квітня 2020
—
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 31 березня 2020 16:52
Дата відповіді: 03 квітня 2020 17:01
1. Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника у відповідності Додатку 2.1. до тендерної документації, а саме наявність сертифікованого інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування), який є ФОП наявність яких документів необхідна: договір про надання послуг, трудова угода тощо?
2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору яку кількість договорів необхідно зазначити в довідці? Та крім копії договорів, зазначених у довідці, які копії документів, що підтверджують факт виконання робіт необхідно додати: форми КБ-2в та КБ-3? Чи достатньо тільки форми КБ-3?
3. У відповідності до вимог Додатку 3 до тендерної документації:
- «При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання», чи потрібно включати до складу тендерної пропозиції документальне підтвердження вартості застосованих матеріалів та виробів? Якщо потрібно, просимо надати перелік необхідних документів;
- В Дефектних актах №2-1-1; №2-1-2; №2-1-3; №2-2-1; №2-2-2; №2-2-3; №-2-1-1 зазначено «Умови виконання робіт Стислі умови праці в діючому приміщенні», допускають чи ні зазначені умови застосування коефіцієнта до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах у відповідності до Додатку Б, Таблиця Б1 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 – 1,2?
- п.4 Вимоги до режиму безпеки та охорони праці «Представники Підрядника повинні бути навчені та мати посвідчення встановленого зразку відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.69-13». Повне найменування НПАОП 0.00-1.69-13. «Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних». Просимо пояснити вимогу на наявність обумовлених посвідчень. Зазначений в Додатку 3 тендерної документації перелік робіт не містить роботи, пов’язані з експлуатацією обладнання та тепломереж.
4. Просимо надати пояснення щодо порядку розрахунків за виконані роботи зазначеного в розділі VІ проекту договору – Додаток 4 до тендерної документації:
- Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі Актів КБ-2В, довідки КБ-3 про кінцевий результат робіт за весь період робіт одним платежем чи за кожний звітній період (місяць) окремо?
- У відповідності п. 6.4. проекту договору Замовник може надати Виконавцю аванс. Як пояснити вимогу тендерної документації розділ 3 п.3.6. надання листа щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу, (тобто виконання ремонтних робіт за рахунок Учасника, а оплату буде проведено після надання актів виконаних робіт)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. На підтвердження викладеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформації учасник надає копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, а саме копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо (зокрема, договір, укладений між Учасником та сертифікованим інженером-проектувальником (з наданням відповідного сертифікату), строком дії не меншим ніж строк виконання робіт відповідно до вимог Тендерної документації.
2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати не менше як 1 (один) договір, предметом якого має бути капітальний ремонт приміщень, а саме підтвердити повне або часткове виконання такого договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів. На підтвердження учасник повинен надати копії договорів та копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (конкретний перелік документів визначається умовами такого договору).
3. Додатком 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі: код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія)» передбачено, що при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
Тобто, якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Згідно з вимогами тендерної документації документальне підтвердження вартості застосованих матеріалів та виробів не передбачено.
Разом з тим, повідомляє, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так, «Умови виконання робіт Стислі умови праці в діючому приміщенні», допускають застосування коефіцієнта до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах у відповідності до Додатку Б, Таблиця Б1 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 –
4. Відповідно до п. 3.2. Договору початок та закінчення етапів робіт визначається календарним планом виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору. Крім того, слід зазначити, що відповідно до п. 6.7. Договору джерело фінансування – кошти Державного бюджету України. З урахуванням п. 6.3. Договору Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3, Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Актів КБ-2В, довідки КБ-3, у разі надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Звідси, відповідно до Календарного плану Підрядник може підтвердити закінчення окремого етапу робіт та отримати оплату на підставі таких документів у разі наявності фінансування у Замовника.
П. 6.4. Договору передбачає, що Замовник може надати Виконавцю аванс, однак Замовник не гарантує такої можливості. У зв’язку з чим, п.3.6 розділу 3. тендерної документації вимагається підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу (тобто виконання ремонтних робіт за рахунок Учасника, а оплату буде проведено після надання актів виконаних робіт).
2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати не менше як 1 (один) договір, предметом якого має бути капітальний ремонт приміщень, а саме підтвердити повне або часткове виконання такого договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів. На підтвердження учасник повинен надати копії договорів та копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (конкретний перелік документів визначається умовами такого договору).
3. Додатком 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі: код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія)» передбачено, що при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
Тобто, якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Згідно з вимогами тендерної документації документальне підтвердження вартості застосованих матеріалів та виробів не передбачено.
Разом з тим, повідомляє, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так, «Умови виконання робіт Стислі умови праці в діючому приміщенні», допускають застосування коефіцієнта до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах у відповідності до Додатку Б, Таблиця Б1 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 –
4. Відповідно до п. 3.2. Договору початок та закінчення етапів робіт визначається календарним планом виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору. Крім того, слід зазначити, що відповідно до п. 6.7. Договору джерело фінансування – кошти Державного бюджету України. З урахуванням п. 6.3. Договору Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3, Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Актів КБ-2В, довідки КБ-3, у разі надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Звідси, відповідно до Календарного плану Підрядник може підтвердити закінчення окремого етапу робіт та отримати оплату на підставі таких документів у разі наявності фінансування у Замовника.
П. 6.4. Договору передбачає, що Замовник може надати Виконавцю аванс, однак Замовник не гарантує такої можливості. У зв’язку з чим, п.3.6 розділу 3. тендерної документації вимагається підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу (тобто виконання ремонтних робіт за рахунок Учасника, а оплату буде проведено після надання актів виконаних робіт).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-27-002641-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 17 квітня 2020 11:25
вимога
Вих.№ 17/04-1 від «17» квітня 2020 р
Тендерному комітету Державного
підприємства України «Міжнародний
дитячий центр «Артек»
Вимога
Відповідно до протоколу № 132 від 16.04.2020 засідання тендерного комітету Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек», в результаті засідання(розгляду) тендерна пропозиція ТОВ «АФІНАЦЕНТР» була відхилена.
Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до ч.1 ст.30 Закону, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак в зазначеному протоколі відсутні конкретні факти невідповідності тендерної документації ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Відповідно до ч. 3 ст.30 закону України «Про публічні закупівлі» учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь за такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Тендерному комітету Державного
підприємства України «Міжнародний
дитячий центр «Артек»
Вимога
Відповідно до протоколу № 132 від 16.04.2020 засідання тендерного комітету Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек», в результаті засідання(розгляду) тендерна пропозиція ТОВ «АФІНАЦЕНТР» була відхилена.
Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до ч.1 ст.30 Закону, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак в зазначеному протоколі відсутні конкретні факти невідповідності тендерної документації ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Відповідно до ч. 3 ст.30 закону України «Про публічні закупівлі» учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь за такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2020 14:53
Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надається, зокрема, Кошторисна документація, яка повинна бути підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надано документ «Розрахунки №№ 1-4 Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн.», який не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, відповідно до п.3.5. Розділу 3 Тендерної документації та на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, про досвід виконання аналогічного договору, предметом якого має бути капітальний ремонт приміщень, а саме підтвердити повне або часткове виконання такого договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів (на підтвердження викладеної у довідці інформації учасник повинен надати копії договорів, зазначених у довідці та копії документів, що підтверджують факт виконання робіт).
Учасником ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про 3 (три) раніше укладені договори на капітальний ремонт приміщень. Однак на підтвердження викладеної у довідці інформації Учасником не надано копію договору, зазначеного в довідці, укладеного між Учасником та Управлінням містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 25.06.2018 №В-74 та копії документів, що підтверджують факт виконання робіт, що не відповідає вимогам документації.
Враховучи вищевикладене та керучись ч.1 ст.30 Закону, пропозиція ТОВ «АФІНАЦЕНТР» відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надано документ «Розрахунки №№ 1-4 Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис. грн.», який не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, відповідно до п.3.5. Розділу 3 Тендерної документації та на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, про досвід виконання аналогічного договору, предметом якого має бути капітальний ремонт приміщень, а саме підтвердити повне або часткове виконання такого договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів (на підтвердження викладеної у довідці інформації учасник повинен надати копії договорів, зазначених у довідці та копії документів, що підтверджують факт виконання робіт).
Учасником ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про 3 (три) раніше укладені договори на капітальний ремонт приміщень. Однак на підтвердження викладеної у довідці інформації Учасником не надано копію договору, зазначеного в довідці, укладеного між Учасником та Управлінням містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 25.06.2018 №В-74 та копії документів, що підтверджують факт виконання робіт, що не відповідає вимогам документації.
Враховучи вищевикладене та керучись ч.1 ст.30 Закону, пропозиція ТОВ «АФІНАЦЕНТР» відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" |
6 702 464,28
UAH з ПДВ
|
6 595 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОФТ" |
6 820 733,06
UAH з ПДВ
|
6 596 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"ТБС-XXI" |
6 897 154,44
UAH з ПДВ
|
6 596 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОФТ" #40710017 |
Очікує рішення |
6 596 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 17:10
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
6 595 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 17:10
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 квітня 2020 16:55 |
Коментар щодо відміни: | здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили |
Документи:
27 квітня 2020 16:55
|
Електронний підпис |
27 квітня 2020 16:54
|
протокол відміна медцентр_27.04.2020.pdf |