Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Системи кондиціонування)
DK 021 code: 2015 42510000-4 Heat exchangers, air conditioners, refrigeration equipment and filtering devices (Air-conditioning systems)
Очікувана вартість
7 390 000,00 UAH
UA-2020-03-27-002261-a ae73505aeab740a19b17e94b3277b629
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian Children’s Cardiac Centre
National ID: 26385055
Contact point: Kozlovska Valeriia Borysivna
+380442065059
tender@cardio.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2020 20:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 14:55
Очікувана вартість: 7 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 221700 UAH
Publication date: 27 березня 2020 20:55
Enquiries until: 17 квітня 2020 21:00
Complaints submission until: до 23 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 квітня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 7 390 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 950 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Системи кондиціонування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Air-conditioning systems
CPV: 42510000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 16:05
Протокол змін.pdf
07 квітня 2020 16:05
ТД зі змінами.pdf
01 квітня 2020 16:57
Протокол змін.pdf
07 квітня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 20:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 16:05
Протокол змін.pdf
07 квітня 2020 16:05
ТД зі змінами.pdf
01 квітня 2020 16:57
ТД зі змінами.pdf
27 березня 2020 20:55
ТД.pdf
01 квітня 2020 16:57
Протокол змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність функції «Vip Room».
Дата подання: 30 березня 2020 09:31
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:42
Шановний замовник - просимо дати роз'яснення по такому параметру: "Наявність функції «Vip Room»". Це що мається на увазі? Виклик двух гарних сиделок та віскі з льодом? Так це ж дитяча лікарня... Поясніть, технічними термінами а не якимось чудоковатим припущенням та назвою. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
монтаж
Дата подання: 31 березня 2020 11:49
Дата відповіді: 01 квітня 2020 13:08
Доброго дня, якщо є монтаж, то цікавлять такі питання: 1) Демонтаж старого оборудования на местах установки? Адреса, количества демонтируемых кондиционеров!!! 2) Длина магистрали между Внутренним и наружным блоками? Каждый кондиционер отдельно. 3) Этаж помещения где нужно производить монтаж(Нужна ли будет вышка?). 4) Материал наружной стены? (Бетон, кирпич…), по возможности. 5) Толщина наружной стены?, по возможности. 6) Наличие решеток на окнах? 7) Размер ближайшего окна возле внутреннего блока? 8) Наличие розеток выведенных от щитовой для подключения кондиционера? 9) Расстояние от внутреннего блока до розетки? 10) Расстояние от розетки до щитовой? 11) Надобность декоративного Кабельного-канала чтобы спрятать фреона-магистраль внутри помещения? 12) Наличие отдельного автоматического выключателя для отключения линии питания кондиционера? 13) График работы объектов? 14) Возможность работы монтажников в Субботу, Воскресенье? 15) Сроки выполнения монтажных работ? 16) Точный адрес объектов для создания маршрутов!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Монтаж в даній закупівлі не передбачено.
Технічні характеристики
Дата подання: 02 квітня 2020 11:00
Дата відповіді: 07 квітня 2020 12:36
1. В технічному завданні вказані розміри та вага зовнішніх та внутрішніх блоків без допустимих гандикапів. Обладння різних виробників можуть відрізнятися по розмірам та вазі, але при цьому всі інші технічні показники співпадатимуть або можуть бути набагато кращі. Мається на увазі споживання електричної енергії, в порівнянні з покаказниками виробляємої потужності. До речі показники необхідних потужностей та EER / COP вказані навіть з сотими значеннями. Наскільки принципово якщо зовнішній блок буде не на багато більший та важчий, але при цьому споживання електроенергії може бути майже на 1 кВт меньше ? Чи буде враховуватисть доцільність 100% дотримання розмірів обладнання (вказаних до 1 см) та ваги (вказаних до 0,5 кг) та EER / COP (вказаних до 0,01) з економічним обгрунтуванням при експлуатації ??? Річ йде лише про блоки які стоятимуть зовні. Чи це ТЗ зроблено під якусь конкретну марку обладнання ? (Що є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі) 2, На раніше поставлене питання Замовником надана відповідь що поставка не педбачає монтаж. Ця відповідь суперечить умовам Договору які є обов'язковими. В Договорі вказано що Постачальник повинен: - забезпечити поставку Товару разом з документами, що підтверджують............ введення в обіг та/або експлуатаціюТовару (це є Акт виконаних робіт) - забезпечити безоплатний монтаж, інсталяцію та введення в експлуатацію Товару,навчання, первинний інструктаж персоналу Замовника та прийняття Товару на сервісне обслуговування відповідним сервісним центром, протягом 30 днів з дати отримання письмового повідомлення від Замовника. Ці пункти суперечать наданій відповіді. Всі знають і розуміють (крім тих хто затвердив таке розділення) , що є окремі статті запланованих витрат .... або Закупівля товару, або виконання робіт . Мабуть тому Замовником і була надана така відповідь. Але в подальшому відповідь (переписка) не має юридичної сили, а Договір навпаки...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
В технічному завданні вказані всі граничні умови.
Також повідомляємо що до тендерної документації в Додаток 5 будуть внесені відповідні зміни.
Контактна особа
Дата подання: 02 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 07 квітня 2020 12:38
Доброго дня. Вкажіть будь-ласка контакти особи з якою можна зв'язатись для уточнення технічних характеристик по підбору обладнання. Так як вказаний телефон не відповідає, дякую.
Відповідь: Доброго дня.
Якщо у Вас виникли запитання стосовно закупівлі, прохання звертатися за роз'ясненнями в електронному вигляді.
Проект Договору про закупівлю.
Дата подання: 06 квітня 2020 14:09
Дата відповіді: 07 квітня 2020 12:39
Шановний Замовник. Прохання надати пояснення, або внести відповідні зміни, стосовно деяких пунктів в проекті Договору про закупівлю, а саме: згідно п.1 Предметом договору "є передача товару у власність Замовника (поставка) товару..... в обсязі та кількості згідно специфікації...." В специфікації вказані 35 зовнішніх , 112 внутрішніх блоків та один шлюз ModBus -IP. Згідно п.5.5. Датою поставки - є дата , коли товар був переданий у власність Замовника в місці поставки, що підтверджується відповідними документами ( підписаною Сторонами видатковою накладною). Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки товару у повному обсязі вважається дата надходження товару у відповідній кількості та якості у місце поставки. КРАПКА ! По цих пунктах - все зрозуміло... але прохання надати пояснення стосовно змісту п.5.5 та п. 5.6 ... яке відношення, постачальник обладння ,має до підписання Акту готовності приміщень ..... ???? Якщо формулювання "...після підписання Сторонами" має на увазі Сторону яка "готувала" (ремонтувала) приміщення і Замовника - то цей пунк не стосується предмету цього Договору. І ,будьласка, надайте відповідь стосовно: "Постачальник попередньо надає Замовнику вимоги Виробника до приміщень які мають бути дотримані для введення Товару в експлуатацію (про що складається відповідний Акт), та забезпечує консультаційну підтримку протягом всього терміну підготовки приміщень з виїздом, в разі необхідності, на місце проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт по введенню Товару в експлуатацію" .... ???? По приміщенням : Вимоги - надає Замовник , а ні як не Постачальник, а тим паче Виробник. Навпаки : - Обладнання, технічні розрахунки необхідних потужностей та підбір модифікації блоків - виконуються проектною організацією , згідно технічного Завдання отриманого від Замовника. При цьому Враховуються всі специфічні вимоги Приміщень, технічні особливості проведення монтажу, перепадів висот, довжини магістралей та ін. Замовник ,на основі підбору обладнання, ( проектної специфікації) лише викладає їх як технічне завдання до ТД для закупівлі обладнання. Відповідальність за технічні розрахунки та підбір обладнання, виведення, підтримання (цим обладнанням) необхідних тепературних параметрів в приміщеннях - несе проектна організація. Монтаж або Шеф монтаж, пусконалагодження, введення в експлуатацію - це зовсім інші види послуг ніж поставка з розвантаженням. Шановний Замовнику. Прохання конкретизувати обов'язки Постачальника в умовах Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесено.
Умови подання документації
Дата подання: 08 квітня 2020 12:42
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:35
Шановний Замовник. Враховуючи існуючу ситуацію, стосовно введеного какрантину, вважаємо доцільним запропонувати Вам вилучити з тексту тендерної документації наступне : "Огляд об'єкта учасником перед подачею пропозиції є обов'язковим. Огляд проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я замовника (щодня з 08 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., крім суботи та неділі). Учасник у складі тендерної документації повинен надати довідку в довільній формі про огляд об’єкту, засвідчену замовником. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою", тим паче що таке ознайомлення не є небхідним для поставки обладнання. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2020 р. N 255 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. N 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Об’єкт огляду не входить в перелік заборонених приміщень. Поставка товару здійснюється на об’єкт будівництва, який належить замовнику та на момент оголошення тендеру ще не введено в експлуатацію.
Вимога встановлена у зв’язку із характером предмету закупівлі. Лише в інтересах Учасника є мета ознайомлення з об’єктом поставки, в тому числі з метою правильного обрахування предмету закупівлі та надання пропозицій.
Подача документів
Дата подання: 08 квітня 2020 12:54
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:36
Вибачте за орфографічну помилку... "Шановний Замовник. Враховуючи існуючу ситуацію, стосовно введеного карантину....."
Відповідь: Дякуємо за уточнення.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-002261-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:41952219
Дата подання: 30 квітня 2020 13:53
Не відповідність вимогам тендерної документації
Шановний Замовник. Згідно Форми протоколу розгляду тендерних пропозицій по закупівлі UA-2020-03-27-002261-a Вами було прийняте рішення про відхиленню нашої пропозиції . "Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: учасником не було виконано вимогу п.п. 12
та 13 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації." Звераємо Вашу увагу що в п.п.12 вказано "12) копії балансу, копії звіту про фінансові результати, копії
звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік;" Враховуючи те, що отанній фінансовий звіт, на момент подання пропозиції, був зданий в 2020 році (перший квартал) то останніми календарними роками в які здавалися фінансові звіти є 2020 та 2019 р. Саме так і була сформована тендерна документіція. В ТД не було вказано що необхіждно додати звітність за два ПОВНИХ останніх звітних періоди. Стосовно не виконання п.п. 13 .... нами було надано оригінал сканкопії отриманий з Банку. Те що ця довідка не була відсканована банком в кольоровому форматі ... ? На нашу думку ця "невідповідність" не є суттєвою і не впливає на ціну, якість та інші показники тендерної документації які дійсно є впливовими. В доданих до цієї вимоги файлах ми ще раз надаємо (дублюємо) необхідні документи. Вважаємо за доцільне переглянути Ваше рішення стосовно відхилення нашої пропозиції і надати можливість участі в аукціоні. З повагою директор ТОВ "ІБК"Кліматспецтехнології" Лисичонок О.В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 квітня 2020 14:01
Причина: Виправлення помилок в тексті
Номер вимоги: UA-2020-03-27-002261-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:41952219
Дата подання: 30 квітня 2020 14:05
ВІдхилення пропозиції
Шановний Замовник. Згідно Форми протоколу розгляду тендерних пропозицій по закупівлі UA-2020-03-27-002261-a Вами було прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції . "Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: учасником не було виконано вимогу п.п. 12 та 13 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації." Звераємо Вашу увагу що в п.п.12 вказано "12) копії балансу, копії звіту про фінансові результати, копії звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік;" Враховуючи те, що отанній фінансовий звіт, на момент подання пропозиції, був зданий в 2020 році (перший квартал) то останніми календарними роками в які здавалися фінансові звіти є 2020 та 2019 р. Саме так і була сформована тендерна документіція. В ТД не було вказано що необхідно додати звітність за два ПОВНИХ останніх звітних періоди. Стосовно не виконання п.п. 13 .... нами було надано оригінал сканкопії отриманої з Банку. Те що ця довідка не була відсканована банком в кольоровому форматі ... ? На нашу думку ця "невідповідність" не є суттєвою і не впливає на ціну, якість та інші умови тендерної документації які дійсно є впливовими. В доданих до цієї вимоги файлах ми ще раз надаємо (дублюємо) необхідні документи. Вважаємо за доцільне переглянути Ваше рішення стосовно відхилення нашої пропозиції на стадії прекваліфікації і надати можливість участі в аукціоні. З повагою директор ТОВ "ІБК"Кліматспецтехнології" Лисичонок О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2020 14:54
Тендерна пропозиція від учасника ТОВ «Інжинірингова будівельна компанія «Кліматспецтехнології» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: учасником не було виконано вимогу п.п. 12 та 13 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
- На вимогу п.п.12 п.1. Розділу ІІІ тендерної документації учасником в складі своєї тендерної пропозиції було надано копію балансу та звіту про фінансові результати за І-й квартал 2019 року та І-й квартал 2020 року, що не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації, так, як згідно частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Відповідно учасник в складі своє тендерної пропозиції мав надати копію балансу та звіту про фінансові результати за 12 місяців 2018 року та 12 місяців 2019 року.
- На вимогу п.п. 13 п.1. Розділу ІІІ тендерної документації учасником в складі своєї тендерної пропозиції було надано копії довідок з банку про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, що не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації, так, як згідно другого абзацу п. 1.2. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання оригіналу, а саме: «У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису а також відбитки печатки. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу».
Відповідно було прийнято рішення згідно п.4. ч.1. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII відхилити тендерну пропозицію процедури відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Системи кондиціонування) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-27-002261-a) від учасника ТОВ «Інжинірингова будівельна компанія «Кліматспецтехнології», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VII, Замовник не розглядає документи, що були завантажені після закінчення строку подання тендерних пропозицій.

Документи подані скаржником

30 квітня 2020 13:53
БАЛАНС 2018.pdf
30 квітня 2020 13:53
БАЛАНС 2019.pdf

Документи подані скаржником

30 квітня 2020 14:05
БАЛАНС 2018.pdf
30 квітня 2020 14:05
БАЛАНС 2019.pdf
30 квітня 2020 14:06
Електронний підпис

Документи

30 квітня 2020 14:54
Відповідь

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 квітня 2020
UA-2020-03-27-002261-aae73505aeab740a19b17e94b3277b629
Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Місцезнаходження: 04050, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ІВІК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВЕНТПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 12:14
Довідка ДФС.rar
08 травня 2020 12:14
Довідка мвс.rar
08 травня 2020 11:57
Довідка ДФС.rar
08 травня 2020 11:57
Довідка мвс.rar
27 квітня 2020 17:04
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:04
Електронний підпис
27 квітня 2020 16:59
G0420-5730-GL_tender.pdf

Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 18:56
Електронний підпис
27 квітня 2020 18:56
Сертифікати HITACHI 2019.rar
27 квітня 2020 18:56
Реєстр документів.pdf
27 квітня 2020 18:56
КСТ НДС.pdf
27 квітня 2020 18:56
Захист довкілля (4).pdf
27 квітня 2020 18:56
Банківська Гарантія.rar
27 квітня 2020 18:56
БАЛАНС 2019.pdf
27 квітня 2020 18:56
Баланс 1 квартал 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ІВІК"

ТОВ "ВЕНТПРОФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕНТПРОФ" 7 324 925,00
UAH з ПДВ
6 337 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ІВІК" 7 350 148,00
UAH з ПДВ
6 338 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 12:14
Довідка ДФС.rar
08 травня 2020 12:14
Довідка мвс.rar
08 травня 2020 11:57
Довідка ДФС.rar
08 травня 2020 11:57
Довідка мвс.rar
27 квітня 2020 17:04
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:04
Електронний підпис
27 квітня 2020 16:59
G0420-5730-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕНТПРОФ"

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ІВІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕНТПРОФ"
#25638599
Переможець 6 337 950,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 10:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕНТПРОФ"
#25638599
6 337 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 11:02
ДУ 3 0705.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 12:56
ДУ Вентпроф.PDF зміни до договору
21 липня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:23
ДУ 1 0705.pdf зміни до договору
12 червня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 20:19
Договір укладений
20 травня 2020 20:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися викласти п.5.1. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 0705
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися викласти п.5.1. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 0705
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.ч.4.ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 0705
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 337 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 056 325,00 UAH)