Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 м. Житомира за адресою м. Житомир, проспект Миру, 59
Очікувана вартість
258 833,00 UAH
UA-2020-03-27-002257-b d8889118f41d4d14aeda91602efe8320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Член тендерного комітету

+380985250212 buhzosh26@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №26 М. ЖИТОМИРА
Код ЄДРПОУ: 20427433
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, проспект Миру 59
Контактна особа: Член тендерного комітету
+380985250212
buhzosh26@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:59
Очікувана вартість: 258 833,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 588,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 м. Житомира за адресою м. Житомир, проспект Миру, 59
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, м.Житомир, проспект Миру 59,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:25
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
27 березня 2020 14:25
Додаток 2. Технічне завдання.docx
27 березня 2020 14:25
Додаток 1. Проект договору.docx
27 березня 2020 14:25
ТД Поточний ремонт - ЗОШ 26.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-002257-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ІЛЮЧОК ЄГОР СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3148314316
Дата подання: 24 квітня 2020 10:38
ВИМОГА
Голові тендерного комітету
Янчук І.М.

ВИМОГА

у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
про надання додаткової інформації стосовно відхилення тендерної пропозиції

23.04.2020 року я, фізична особа-підприємець Ілючок Єгор Сергійович (Далі – Учасник), отримав лист про дискваліфікацію мене від у часті в публічних закупівлях (ID № d8889118f41d4d14aeda91602efe8320, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-27-002257-b, Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2020-03-27-001107-a) на підставі протоколу засідання тендерного комітету Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 м. Житомира (Далі – Протокол) № 37 від 23 квітня 2020 року.
Відповідно до Протоколу, тендерну пропозицію було відхилено з підстави ненадання переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Ілючоком Єгором Сергійовичем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) та вимогою «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» (Далі – Інструкція):
п.5.5. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5/6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону, а саме:
п.5.5.1. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою, що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.


Хочу зазначити, що Учасником у складі документів, що були подані з пропозицією присутня «довідка МВС» за визначеною законодавством формою, що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Тобто, формальні вимоги Закону та Інструкції щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про відсутність підстав, передбачених статтею 17 є дотриманими.
Зважаючи на викладене вище, -

ПРОШУ:

1) Роз’яснити на підставі яких відомостей було зроблено висновок, що переможець не надав документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
2) Поновити мене в статусі учасника торгів для подальшого прийняття рішення.





Фізична особа-підприємець Є.С.Ілючок
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2020 15:48
Розглянувши Вашу вимогу стосовно роз’яснення причини відхилення та поновлення у статусі учасника торгів повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає одними з основних принципів здійснення закупівель відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 5.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5/6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону, а саме: .
5.5.1. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою, що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
5.5.2. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою, що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
5.5.3. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.
Всі документи згідно з п. 5.5. цього Розділу у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація підвантажується у вигляді сканкопій вище зазначених документів.
Пунктом 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Пунктом 35 частини 1 статті 1 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Пунктом 15 частини 1 статті 1 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, аналізуючи вище зазначені статті Закону, зрозуміло що «Учасник закупівлі» має один статус з процесі проведення закупівлі, і може набути статусу «Переможець закупівлі» тільки після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір з таким Учасником. Відповідно і надання документів, які передбачені пунктом 2 частини 3 статті 17 Закону, можливе тільки після набуття учасником статусу «Переможець закупівлі».
17 квітня 2020 року тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП "ІЛЮЧОК ЄГОР СЕРГІЙОВИЧ".
Відповідно до вимог пункту 2 частини 3 статті 17 Закону та пункту 5.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець, у період з 18 квітня по 22 квітня 2020 року, на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону, повинен був надати довідку за визначеною законодавством формою, що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Переможцем ФОП "ІЛЮЧОК ЄГОР СЕРГІЙОВИЧ" у визначений законодавством термін такої довідки не надано.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовником прийнято рішення про відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Поточний ремонт приміщення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 м. Житомира за адресою м. Житомир, проспект Миру, 59 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Одночасно повідомляємо Вам, що при розгляді тендерних пропозицій учасників закупівлі, тендерний комітет Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 м.Житомира дотримується позиції Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській області та Антимонопольного комітету України та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону 922.

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 10:38
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІЛЮЧОК ЄГОР СЕРГІЙОВИЧ" 215 968,00
UAH з ПДВ
215 968,00
UAH з ПДВ
Документи
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" 258 777,00
UAH з ПДВ
258 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 09:07
Електронний підпис
22 квітня 2020 09:04
file.pdf
11 квітня 2020 15:33
Електронний підпис
11 квітня 2020 15:31
Key.p7s
11 квітня 2020 15:31
ЗОШ № 26.imd
11 квітня 2020 15:31
ст. 17.pdf
11 квітня 2020 15:31
санкції.pdf
11 квітня 2020 15:31
повноваження.pdf
11 квітня 2020 15:31
кошторис.pdf
11 квітня 2020 15:31
інформаційний лист.pdf
11 квітня 2020 15:31
згода на опд.pdf
11 квітня 2020 15:31
заборгованість.pdf
11 квітня 2020 15:31
додаток 2.pdf
11 квітня 2020 15:31
додаток 1.pdf
11 квітня 2020 15:31
довідка МВС.pdf
11 квітня 2020 15:31
арифметичні помилки.pdf

Публічні документи

01 травня 2020 17:45
Електронний підпис
01 травня 2020 15:44
Поліція.zip
01 травня 2020 15:44
Податкова.pdf
12 квітня 2020 17:00
Електронний підпис
12 квітня 2020 16:57
6. Лицензия СКАН.pdf
12 квітня 2020 16:57
10. Лист-згода ОПД.pdf
12 квітня 2020 16:57
1. Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2020 16:57
4. Технічне завдання.pdf
12 квітня 2020 16:57
12. Кошторис.rar
12 квітня 2020 16:57
7.2. Виписка.pdf
12 квітня 2020 16:57
7.1. Статут Стелс17.pdf
12 квітня 2020 16:57
2.1. Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІЛЮЧОК ЄГОР СЕРГІЙОВИЧ"

Стелс 17 ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІЛЮЧОК ЄГОР СЕРГІЙОВИЧ"
#3148314316
Рішення скасоване 215 968,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 13:24
ФОП "ІЛЮЧОК ЄГОР СЕРГІЙОВИЧ"
#3148314316
Відхилено 215 968,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 13:29
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17"
#41447079
Переможець 258 777,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 12:06

Документи

23 квітня 2020 13:28
Електронний підпис
23 квітня 2020 13:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17"
#41447079
258 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:28
дод. угода 2 на зм. поточний ремонт.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:14
Додаткова угода 1 від 18 08 2020.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 13:00
Договір укладений
14 травня 2020 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 251 057,00
UAH