Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція туалету на ділянці в'їзду в Україну (Літера К) МАПП «Чоп» (Тиса) за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Соломоново
Очікувана вартість
4 348 923,00 UAH
UA-2020-03-27-002257-a e5bf28e239e843aabed974e01a09b5fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александров Денис Олегович

0660352311 ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43337207
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20
Контактна особа: Александров Денис Олегович
0660352311
ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 20:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:53
Очікувана вартість: 4 348 923,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 744,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція туалету на ділянці в'їзду в Україну (Літера К)
МАПП «Чоп» (Тиса) за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський р-н,
с. Соломоново
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, за наявності рішення головного розпорядника бюджетних коштів, може протягом бюджетного року здійснювати попередню оплату, у сумі не більше 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, яка здійснюється частинами, кожна з них не може перевищувати суму забезпечення виконання договору. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 банківських днів з моменту надання Підрядником рахунків та доданих до них переліків матеріалів, шляхом перерахунку коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться Замовником протягом 5 банківських днів з моменту підписання акту про виконані роботи форми КБ-2в, КБ-3 (далі – Акти виконаних робіт) , за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах 95% виконаних робіт на підставі підписаних Сторонами Актів виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 65
Iнша подія Кінцева оплата здійснюється Замовником за виконані роботи після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, видачі Держархбудінспекцією або її територіальними органами декларації про готовність об’єкта до експлуатації та закінчення періоду відповідальності за дефекти (якщо такі були встановлені), коли усунені усі дефекти та пошкодження. На стадії усунення дефектів та пошкоджень під час експлуатації об’єкта Підряднику може бути надано сертифікат про попереднє погодження. Після усунення усіх дефектів та пошкоджень Підряднику може бути видано сертифікат про кінцеве погодження, за умови наявності відповідних бюджетних коштів на зазначені цілі на реєстраційному рахунку Замовника. Пiсляоплата 5 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Кількість аналогічних договорів: 20%
10 і більше договорів: 20%
9 договорів: 18%
8 договорів: 16%
7 договорів: 14%
6 договорів: 12%
5 договорів: 10%
4 договори: 8%
3 договори: 6%
2 договори: 4%
1 договір: 2%
0 договорів: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-002257-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:37692297
Дата подання: 05 травня 2020 16:23
Про відхилення ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" подано в складі тедерної пропозиції недостовірні відомості, щодо виконання аналогічних договорів. Встановлено, що подані документи є підробленими та будівництво на таких об'єктах не велось.
Свідомо подані підроблені документи з метою введення в оману тендерний комітет. Деталі викладені в листі (див. документи)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2020 18:41
Відхилити Вимогу № UA-2020-03-27-002257-a.b1 від 05 травня 2020 року від Учасника торгів ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ", код ЄДРПОУ: 41748434 про відхилення ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД", отриману через веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. (Протокол тендерного комітету Закарпатської митниці Держмитслужби від 08.05.2020)

Документи подані скаржником

05 травня 2020 16:22
01. Скарга ДФС.docx
05 травня 2020 16:23
03. Відповідь Карівець.pdf

Документи

12 травня 2020 18:41
Лист Мегабудмакс.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП "ПУРАВЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ" 3 390 445,40
UAH з ПДВ
2 767 499,99
UAH з ПДВ
1.025 2 699 999.99 Документи
ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 4 313 660,40
UAH з ПДВ
4 313 660,40
UAH з ПДВ
1.25 3 450 928.32 Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" 4 096 662,00
UAH з ПДВ
3 987 803,75
UAH з ПДВ
1.25 3 190 243 Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 4 300 000,00
UAH з ПДВ
4 300 000,00
UAH з ПДВ
1.05 4 095 238.10 Документи

Публічні документи

12 квітня 2020 22:35
ліцензія.pdf
12 квітня 2020 22:35
витяг.pdf

Публічні документи

12 квітня 2020 21:22
Електронний підпис
12 квітня 2020 21:18
Реєстр документів.pdf
12 квітня 2020 21:18
17. Захист довкілля.pdf
12 квітня 2020 21:18
15. Ліцензія ПБК.pdf
12 квітня 2020 21:18
13. Кошторис - К.rar
12 квітня 2020 21:18
10. Проект договору - К.pdf
12 квітня 2020 21:18
8. Довідка субпідряд.pdf
12 квітня 2020 21:18
5. Стаття 17.pdf
12 квітня 2020 21:18
4.2. Відгуки.pdf
12 квітня 2020 21:18
3.2 Пояснення ГІП.pdf
12 квітня 2020 21:18
3. Довідка працівники.pdf
12 квітня 2020 21:18
2. Довідка МТБ.pdf
12 квітня 2020 21:18
1. Повноваження.rar

Публічні документи

28 квітня 2020 16:01
Електронний підпис
28 квітня 2020 16:00
Тендерна пропозиція.PDF
28 квітня 2020 16:00
довідка Юр.особа.PDF
28 квітня 2020 16:00
довідка МВС Кручінін.PDF
28 квітня 2020 16:00
довідка ДПС.PDF
10 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:05
Договір БГ літера К.pdf
10 квітня 2020 17:05
Довідка 7033.pdf
10 квітня 2020 17:05
виписка_7033.txt
10 квітня 2020 17:05
26 Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2020 17:05
25 Лист-згода.pdf
10 квітня 2020 17:05
23 Субпідряд.pdf
10 квітня 2020 17:05
21.1 Проект договору.pdf
10 квітня 2020 17:05
20 Дозвільні документи.pdf
10 квітня 2020 17:05
19 Захист довкілля.pdf
10 квітня 2020 17:05
17 Календарний графік.pdf
10 квітня 2020 17:05
16 Технічні вимоги.pdf
10 квітня 2020 17:05
15 Статут, опис, рішення.pdf
10 квітня 2020 17:05
14 Уповноважена особа.pdf
10 квітня 2020 17:05
5-12 Відповідність ст.17.pdf
10 квітня 2020 17:05
4 Досвід.rar
10 квітня 2020 17:05
3Працівники.pdf
10 квітня 2020 17:05
2 МТБ.pdf
10 квітня 2020 17:05
1 Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 17:05
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 12:14
Статут новий.pdf
10 квітня 2020 12:14
договір Рорат.pdf
10 квітня 2020 12:14
лист персональні дані.pdf
10 квітня 2020 12:14
договір Грицько Т.Я..pdf
10 квітня 2020 12:14
Лист ліцензія ДАБІ.pdf
10 квітня 2020 12:14
договір Гранд-Гарант.pdf
10 квітня 2020 12:14
ліцензія будівельна.PDF
10 квітня 2020 12:14
договір Галактікус.pdf
10 квітня 2020 12:14
лист зміна назви.pdf
10 квітня 2020 12:14
копія коду керівника.pdf
10 квітня 2020 12:14
копія звіту 1-дф.pdf
10 квітня 2020 12:14
договір ФОП Ірза.pdf
10 квітня 2020 12:14
відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 12:14
витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПУРАВЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "ПБК "ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПУРАВЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3005200058
Відхилено 2 767 499,99
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:55
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
#41654425
Переможець 3 987 803,75
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
#41654425
3 987 803,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 20:02
Додаткова угода № 266_91.PDF зміни до договору
04 жовтня 2021 20:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:01
Додаткова угода № 401 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:00
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2020 06:32
Додаткова угода № 358 (1).PDF зміни до договору
12 грудня 2020 06:32
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 11:26
Додаток №3 до дод.угоди №302 (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:22
Додаткова угода №302 (1).PDF зміни до договору
03 листопада 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 22:34
Додаткова угода № 291 (1).PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 22:34
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 23:31
Додаткова угода № 223 (дог 165) (1).PDF зміни до договору
22 червня 2020 23:31
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 23:00
Додаток №3 до дод. уг.№166 літера К (1).pdf зміни до договору
18 травня 2020 22:59
Додаткова угода №166 до №165 літера К (1).pdf зміни до договору
18 травня 2020 22:59
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 20:14
_Додаток №2 до дог.№165 літера К.pdf укладений
15 травня 2020 20:12
додаток №3 до дог.№165 літера К.pdf укладений
15 травня 2020 20:05
Додаток №1 до дог.№165 літера К.pdf укладений
15 травня 2020 20:05
Договір підряду №165 літера К.pdf укладений
15 травня 2020 20:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пунків Договору підряду № 165 від 14.05.2020, в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 166
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Розділу ХІХ Договору підряду в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 223
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення абзацу 2 пункту 3.1 Договору підряду № 165 від 14.05.2020 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 291
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пунктів Договору підряду № 165 від 14.05.2020 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 302
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення розділу ХІХ Договору підряду № 165 від 14.05.2020 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 358
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення азацу 2 пункту 3.1 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 401
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити у Договорі Закарпатську митницю Держмитслужби на Державну митну службу України в особі Румянцева Миколи Олександровича, начальника митниці, як її відокремленого підрозділу, що у зоні своєї діяльності забезпечує реалізацію делегованих повноважень Державної митної служби України.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 266/91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML