Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинський коледж Вінницького національного аграрного університету |
Код ЄДРПОУ: | 00727713 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Ладижин, вул. Кравчика, 5 |
Контактна особа: |
Магазинська Оксана Миколаївна +380434361463 a.pschenichna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2020 18:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2020 18:47 |
Очікувана вартість: | 477 857,68 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
27 березня 2020 18:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 18:43 |
додаток_4.doc | |
27 березня 2020 18:43 |
Додаток 3.docx | |
27 березня 2020 18:43 |
Додаток 2 Технічні_ якісні та кількісні вимоги (1).docx | |
27 березня 2020 18:43 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
27 березня 2020 18:43 |
Тендерна_документацiя.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000019 ● fd3e43b3208840fdb5ec93d445661509
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.07.2020 №35
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.07.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-03-27-002183-а 27.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-03 15:43:17
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-27-002183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону у редакції чинній на час проведення закупівлі щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-08 19:13:52
Відповідь на запит
З метою усунення виявленого порушення тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-08 19:02:24
Пояснення з власної ініціативи
З метою усунення виявленого порушення Тендерним комітетом Ладижинського коледжу ВНАУ було прийнято рішення про розірвання Договору про постачання ( закупівлю) електричної енергії №12 від 19.05.2020 року..
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом розірвання договору.
2020-07-27 16:51:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрична енергія ( гуртожитки) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 196 431,30 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 900,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |