Обладнання для анестезії та реанімації (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47244-апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії- Апарат інтенсивної терапії модель V8600
Очікувана вартість
2 740 377,00 UAH
UA-2020-03-27-002172-a ee3fced6bbd54d30be64a6f6cc6f156f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
Контактна особа: Басараб Ольга Георгіївна
03131(5-50-28)
olja.gudachok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Обладнання для анестезії та реанімації (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47244-апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії- Апарат інтенсивної терапії модель V8600
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Апарат інтенсивної терапії модель V8600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Пирогова Миколи 8-13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати стовідсоткову попередню оплату товарів, робіт чи послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг затверджується Кабінетом Міністрів України".Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (Covid-19)" від 17 березня 2020 530-IX Аванс 7 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

27 березня 2020 18:28
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДГАРАНТ"
#32157279
Переможець 2 740 377,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 18:30

Документи

27 березня 2020 18:30
sign.p7s
27 березня 2020 18:30
ПРОТОКОЛ 7.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 березня 2020 18:32
2703.PDF укладений
27 березня 2020 18:32
sign.p7s зміни до договору
30 квітня 2020 10:48
sign.p7s зміни до договору
30 квітня 2020 10:40
2703 (1).PDF зміни до договору
30 квітня 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями укладеного договору у звязку з неможливістю поставки обладнання ,яке є предметом договору та в терміни передбачені Договором №2703/1 від 27.03.2020 року,Сторони вирішили припинити дію Договору №2703/1 про закупівлю обладнання від 27.03.2020 року відповідно до укладеної Додаткової угоди за № 1 від 28.04.2020 року (додається)
Номер договору про закупівлю: 2703/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: у звязку з неможливістю поставки обладнання,що є предметом договору та відповідно до термінів передбачених Договором № 2703/1 від 27.03.2020

Актуальні тендери

До пошуку