Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

підшипники
Очікувана вартість
2 732 452,74 UAH
UA-2020-03-27-002140-a 3b9d09f26ec04cf4a091079e4b7b199f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 14:24
Очікувана вартість: 2 732 452,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 662,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


підшипники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 шт
Підшипник НО-32330МУ1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
27 шт
Підшипник НО-32419М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
12 шт
Підшипник Н0-42330Л1М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
173 шт
Підшипник НО-32424М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
48 шт
Підшипник 80-32417М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
59 шт
Підшипник 80-32140Л4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
78 шт
Підшипник Н0-42428М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
4 шт
Підшипник НО-32332К2М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 09:24
3698_ТД підшипники нова редакція 23 04 2020.docx
24 квітня 2020 09:24
Зміни до тендеру_3698_23 04 2020.doc
27 березня 2020 17:52
Додатко №9.docx
24 квітня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 09:24
3698_ТД підшипники нова редакція 23 04 2020.docx
27 березня 2020 17:52
3698_ТД підшипники.docx
24 квітня 2020 09:24
Зміни до тендеру_3698_23 04 2020.doc
27 березня 2020 17:52
Додатко №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне уточнення
Дата подання: 30 березня 2020 14:21
Дата відповіді: 24 квітня 2020 09:27
В найменуванні стовпців технічних характеристикам (Додаток А) використовується позначення Сr. По-перше: один і той же технічний параметр не може вимірюватися і в кН (кілоньютонах) і мкм (мікрометрах), по-друге: у ДСТУ ГОСТ-520-2014 не використовується найменування Сr, поясніть які технічні параметри маються на увазі?
Відповідь: Технічні характеристики (Додаток А)
Колонка №5
Позначення Cr – значення динамічної вантажопідйомності.
Для підтвердження динамічної вантажопідйомності підшипників підприємство – виробник повинен проводить періодичні стендові випробування на розрахунковий ресурс (довговічність) згідно ДСТУ ГОСТ 520:2014.
Колонка №6
Позначення Gr – радіальні зазори.
Повинні відповідати значенням, зазначеним у Додатку А.
Різниця крайніх значень обмірюваних радіальних зазорів в одному підшипнику не повинні перевищувати в підшипниках, застосованих у буксах і тягових двигунах, - 15 мкм
Запитання
Дата подання: 31 березня 2020 09:44
Дата відповіді: 24 квітня 2020 09:27
Наступним повідомляємо, що згідно вимог п. 2.1 Додатку № 1 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію» тендерної документації до торгів визначено вимоги щодо надання учасником торгів: «для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017». Таким чином учасник торгів, що має намір приймати участь у торгах, має змогу на підставі наявного акту (протоколу) приймальної комісії щодо необхідності проведення натурних експлуатаційних випробувань запропонувати до постачання, яка не пройшла натурні випробування, не має досвіду постачання, досвіду використання, будь-яких результатів експлуатації, яка не виробляється серійно. Відповідно, таку продукцію, яку постачальник має можливість постачати для потреб залізничного транспорту, приймальна комісія визначає такою, що має пройти натурні (експлуатаційні) випробування, та згідно вимог стандартів визначає розмір дослідної або установчої партії, яку виготовляють в установленій кількості для проведення випробувань, за позитивними результатами яких приймальна комісія і приймає рішення щодо можливості постачання такої продукції для потреб АТ «Українська залізниця». Таким чином, постачальники продукції сумнівної якості мають змогу брати участь і вірогідно завдяки низькій ціні на такий товар в результаті торгів постачати продукцію невідомого походження для потреб АТ «Українська залізниця» на підставі сформованих вимог тендерної документації торгів, що проводяться Філією «ЦЗВ» АТ «Українська залізниця». Закупівля такого товару, що лише має показати свою якість за результатами випробувань для використання його в виробництві для потреб АТ «Українська залізниця» є недопустимою. Викликає занепокоєння факт можливості постачання продукції для потреб АТ «Українська залізниця» невідомого походження, встановлення такої продукції в вузли рухомого складу залізничного транспорту, що матиме фатальні наслідки. Вимагаємо виключити зі складу тендерної документації на закупівлю вимоги п. 2.1 Додатку №1 документації щодо надання: «для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесення змін до пункту 2.1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вважає недоцільним та залишає без змін.
Завірення документів
Дата подання: 01 квітня 2020 08:39
Дата відповіді: 24 квітня 2020 09:35
Добрий день. Просимо надати можливість щодо підпису всіх документів тендерної пропозиції КЕП, а не фізично підписом та печаткою організації, через введення карантину всі працівники працють на віддалені, з цих причин не є можливим фізично завярти документи.
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації (п.3.1) документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" отже, учасник має можливість підписувати документи електронним підписом за умови дотримання вимог законодавства.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД ИРБИС" 1 948 063,97
UAH з ПДВ
1 948 063,97
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄПК Україна" 2 716 344,84
UAH з ПДВ
2 569 513,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛМАРКЕТ" 2 717 893,26
UAH з ПДВ
2 615 839,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 14:45
9.1._чертежи.7z.p7s
30 квітня 2020 14:45
9_Технічна частина.7z.p7s
30 квітня 2020 14:45
6_Довідка ст. 17.pdf.p7s
30 квітня 2020 14:45
5_Витяг з ПДВ.pdf.p7s
30 квітня 2020 14:45
3.1_Наказ Семерик Т.М..pdf.p7s
30 квітня 2020 14:45
3_Протокол №1.pdf.p7s
30 квітня 2020 14:45
11._Дані на товар.pdf.p7s
30 квітня 2020 14:45
1._Цінова+пропозиція.pdf.p7s
30 квітня 2020 14:45
9.1._чертежи.7z
30 квітня 2020 14:45
9_Технічна частина.7z
30 квітня 2020 14:45
6_Довідка ст. 17.pdf
30 квітня 2020 14:45
5_Витяг з ПДВ.pdf
30 квітня 2020 14:45
3.1_Наказ Семерик Т.М..pdf
30 квітня 2020 14:45
3_Протокол №1.pdf
30 квітня 2020 14:45
11._Дані на товар.pdf
30 квітня 2020 14:45
1._Цінова+пропозиція.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 09:22
Електронний підпис
04 травня 2020 09:22
Погодження договору.pdf
04 травня 2020 09:22
Паспорт керівника.pdf
04 травня 2020 09:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 травня 2020 09:22
Лист згода на обробку.pdf
04 травня 2020 09:21
Копія ТУ ВНИПП.048-1-00.pdf
04 травня 2020 09:21
Копія ДСТУ ГОСТ 520-2014.pdf
04 травня 2020 09:21
Копії ISO 9001.pdf
04 травня 2020 09:21
Дані на товар.pdf
04 травня 2020 09:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 травня 2020 09:21
Аналогічні договори.pdf
04 травня 2020 09:20
Пропозиція цінова.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 09:53
Електронний підпис
03 травня 2020 09:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 травня 2020 09:53
4_Dani_na_tovar.pdf
03 травня 2020 09:53
3_Tsinova_propoz.pdf
03 травня 2020 09:53
2.6_Zahist_dovkil.pdf
03 травня 2020 09:53
2.5_Umovi_dogovory.pdf
03 травня 2020 09:53
2.4.3_Dovidka_analog_dogovor.pdf
03 травня 2020 09:53
2.3_Dovidka_pro_vidsyt_pidstav.pdf
03 травня 2020 09:53
2.2_PDV.PDF
03 травня 2020 09:52
2.1.3_Person_dani.pdf
03 травня 2020 09:52
2.1.2.3_Protokol_ypovn_osoba.pdf
03 травня 2020 09:52
2.1.2.2_Protokol_director.PDF
03 травня 2020 09:52
2.1.2.1_Nakaz_director.PDF
03 травня 2020 09:52
2.1.1_Dani_pro_ychasnika.pdf
03 травня 2020 09:52
1.3.3.1_ISO_9001.pdf
03 травня 2020 09:52
1.3.2_Dogovor_inspek_kontrol.pdf
03 травня 2020 09:52
1.3.1_Pismo_predstavit.PDF
03 травня 2020 09:52
1.2.5.8_Passport_32332.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.5.7_Passport_42428.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.5.6_Passport_32140.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.5.5_Passport_32417.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.5.4_Passport_32424.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.5.3_Passport_42330.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.5.2_Passport_32419.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.5.1_Passport_32330.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.5.0_Sertifikat_jakosti.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.4_GOST.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.2_TY.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.1.8_Akt_32332AM1.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.1.7_Akt_42428М.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.1.6_Akt_32140L4.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.1.5_Akt_32417M.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.1.4_Akt_32424M.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.1.3_Akt_42330L1M.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.1.2_Akt_32419M.pdf
03 травня 2020 09:52
1.2.1.1_Akt_32330MY1.pdf
03 травня 2020 09:52
1.1.2.3_Sertifikat_sootvestv.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД ИРБИС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄПК Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛМАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД ИРБИС"
#31559190
Відхилено 1 948 063,97
UAH з ПДВ
03 червня 2020 15:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЄПК Україна"
#39025614
Відхилено 2 569 513,80
UAH з ПДВ
03 червня 2020 15:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛМАРКЕТ"
#42133611
Відхилено 2 615 839,86
UAH з ПДВ
03 червня 2020 15:57

Документи

03 червня 2020 15:55
Електронний підпис
03 червня 2020 15:54
3698 - протокол.pdf
05 травня 2020 17:25
Електронний підпис
05 травня 2020 17:25
2140-a.pdf
05 травня 2020 14:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

03 червня 2020 15:55
Електронний підпис
03 червня 2020 15:55
3698 - протокол.pdf

Документи

03 червня 2020 15:57
Електронний підпис
03 червня 2020 15:56
3698 - протокол.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
03 червня 2020 15:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі