Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2020-03-27-002120-b f084d5949ede4d7f9e1dd9f12d5c9ab7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вознюк

+380442851372 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
Контактна особа: Вікторія Вознюк
+380442851372
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 11:47
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, Професора Підвисоцького,4б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Кошти від НСЗУ та власні кошти. Замовник сплачує Виконавцю кошти за надані послуги на підставі акту приймання-передачі наданих послуг в повному обсязі протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання актів приймання-передачі наданих послуг з обох Сторін Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:09
ТД харчування травень-серпень.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-002120-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 03 квітня 2020 14:43
ВИМОГА про усунення дискримінаційних вимог умов тендерної документації
Шановний Замовнику!

Відповідно до п. 26 Додатку № 1 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовник вимагає від Учасників надати: «26. Учасник надає - копію сертифікату (з наявністю підпису та печатки, виданий органом сертифікації, який має акредитування на ДСТУ ISO 22000: 2018), яким посвідчується, що учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно з ISO 22000 : 2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів», на виробництво харчових продуктів та приготування, зберігання та, якщо це належно, доставка харчових продуктів для споживання на місці приготування або на віддаленій ділянці.»
Вважаємо, вимогу Замовника щодо надання сертифікату саме версії ISO 22000: 2018 є дискримінаційною вимогою відносно тих учасників, які впровадили та застосовують на своєму підприємстві процедури, засновані на принципах аналізів ризиків та критичних точок НАССР та отримали Сертифікат ДСТУ ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005 ITD)
Адже, в зв’язку з виходом нової версії міжнародного стандарту ISO 22000: 2018 діє перехідний період – обидві версії стандарту 2005 та 2018 років є діючими протягом трьох років. Сертифікати на попередню версію стандарту ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005 ITD) видаються терміном до 30.06.2021 року. Розпоряджень щодо закінчення дії національної версії стандарту ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005 ITD) ще не прийнято, сертифікати видаються стандартним строком дії на 3 роки з дати видачі.
Це саме підтверджується Наказом Національного органу стандартизації державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») № 340 від 31 жовтня 2019 року, «Про прийняття та скасування національних стандартів», відповідно до якого: національний стандарт ДСТУ ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005 ITD) Системи управління безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга - скасовується з 01.07.2021 року.
Вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом доповнення пункту п. 26 Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимогою стосовно надання сертифікату впровадження системи менеджменту безпеки харчових продуктів «Система управління безпечністю харчових продуктів» ДСТУ версії ISO 22000: 2018 або версії ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005 ITD).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 12:04
Доброго дня. Повідомляємо Вам , що надання сертифікату саме версії ISO 22000: 2018 не є дискримінаційною вимогою відносно тих учасників, які впровадили та застосовують на своєму підприємстві процедури, засновані на принципах аналізів ризиків та критичних точок НАССР та отримали Сертифікат ДСТУ ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005 ITD).
Зазначений стандарт (ISO 22000: 2018), в порівнянні з попередніми (ISO 22000: 2007) має ряд суттєвих змін, які важливі для цієї закупівлі, зокрема:
- Новий ризик-орієнтований підхід - як життєво важлива концепція в харчовому бізнесі. (Стандарт виділятє ризик на операційному рівні, використовуючи принципи HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) і ризик на стратегічному рівні системи управління (бізнес-ризик), за допомогою визначення якого підприємство зможе знайти можливості для досягнення конкретних бізнес-цілей).
- Два цикла Plan-Do-Check-Act (PDCA). (Перший цикл відноситься до системи управління, відноситься до операцій, описаним в розділі 8, який використовує принципи HACCP).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд 459 999,35
UAH
459 999,35
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна 460 000,00
UAH
460 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 18:06
Електронний підпис
23 квітня 2020 18:03
Довідка МВС.pdf
23 квітня 2020 18:03
Довідка ДФС.pdf
12 квітня 2020 18:07
Електронний підпис
12 квітня 2020 18:05
Статут.pdf
12 квітня 2020 18:05
Калькуляція.pdf
12 квітня 2020 18:05
Інші документи.pdf
12 квітня 2020 18:05
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2020 18:05
Витяг ЄДР.pdf
12 квітня 2020 18:05
Податки та збори.pdf
12 квітня 2020 18:05
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2020 18:05
Меню з цінами.xlsx

Публічні документи

13 квітня 2020 10:53
Тендерна пропозиція_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хелсі Смарт Фуд

Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хелсі Смарт Фуд
#39932303
Переможець 459 999,35
UAH
21 квітня 2020 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд
#39932303
459 999,35
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 11:15
ДУ №9 до 128-05.pdf зміни до договору
09 березня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 10:25
ДУ №8 до 128-05.pdf зміни до договору
21 січня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:22
ДУ №7 до 128-05.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:17
ДУ №6 до 128-05.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:07
ДУ №5 до 128-05.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 10:42
2230_ДУ №4 до 128-05.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 10:39
ДУ №3 до 128-05 (зміна реквізитів, продовження надання послуг та коригування категорій).pdf зміни до договору
31 серпня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 12:16
ДУ №2 харчування(зміна реквізитів).pdf зміни до договору
20 липня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 10:43
ДУ 1 до 128-05 (зменшення суми).pdf зміни до договору
02 червня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 11:54
додатки_до_договору_2230_харчування_травень_серпень_2020-сжатый.pdf укладений
07 травня 2020 11:49
договір_2230_харчування_травень_серпень_2020.pdf укладений
07 травня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника, продовження терміну надання послуг , узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та зменшення загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на продовження строку дії договору з сумою.
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 128/05
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 335 318,44
UAH