Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33751000-9 - Підгузки
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2020-03-27-002018-b defe79a9b97c4b62aa42c64f0c8931a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухгалтерия Бухгалтерия

+380567252841
+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: Бухгалтерия Бухгалтерия
+380567252841,+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 14:23
Очікувана вартість: 272 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 упаковка
Підгузки для дорослих розмір М №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
298 упаковка
Підгузки для дорослих розмір L №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
273 упаковка
Підгузки для дорослих розмір XL №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 13:57
ТД_Засоби особистої гігієни.doc
27 березня 2020 13:57
Додаток5 форма пропозиції (1).doc
27 березня 2020 13:57
Додаток3 тех вимоги Засоби особистої гігієни.doc
27 березня 2020 13:57
Додаток1 Засоби особистої гігієни.doc
27 березня 2020 13:57
Додаток 6 Засоби особистої гігієни.doc
27 березня 2020 13:57
договір поставки товарів (3) (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

конкретні розміри в сантиметрах
Дата подання: 27 березня 2020 14:27
Дата відповіді: 13 квітня 2020 16:01
Доброго дня, шановний Замовнику! Ми можемо запропонувати підгузки відповідного розміру M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? І можемо ми запропонувати підгузки розміром XL (120-170см) з кількістю 14 штук в упаковці? Буде запропоновано 585 таких упаковок. Ці показники розміру відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки! Стандартні значення розмірної лінійки - M, L та XL Вимагаємо відповісти, чи можемо ми брати участь в Вашій закупівлі з розмірами M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? Якщо ні - убрати з Вашої документації на закупівлю дискримінаційні для нас вимоги. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. N 1301 про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами, та з урахованням потреб хворого згідно форми індивідуальноїпрограми реабілітації інваліда, що видається медико-соціальними комісіями ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом МОЗ 08.10.2007 №623. Розміри які відпов ідають нашим вимогам ви можете переглянути в тендерній документації а саме в медико технічних вимогах до предмету закупівлі. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 253 438,00
UAH з ПДВ
253 438,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТРЕМБАЧ МАРИНА ІВАНІВНА" 271 987,38
UAH з ПДВ
271 987,38
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

ФОП "ТРЕМБАЧ МАРИНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Переможець 253 438,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
253 438,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 11:54
Протокол 61.pdf зміни до договору
19 травня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 14:52
Асхор-трейд 253438,00.pdf укладений
14 травня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №61
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 253 438,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 580,06 UAH)