Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1718370 Pyriatyn-Hrebinka on the site km0+000-km12+500 Hrebinkivskyi and Pyryatynskyi districts of the Poltava region (separate sites)
The current average repair of the road of general using of local importance О1718370 Pyriatyn-Hrebinka on the site km0+000-km12+500 Hrebinkivskyi and Pyryatynskyi districts of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
34 195 475,00 UAH
UA-2020-03-27-001974-a ● 0f317f4a2f3f4531abaa93d51cb2e366
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region" |
National ID: | 41984916 |
Contact point: |
+380532502661 abasan@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 13:48 |
Очікувана вартість: | 34 195 475,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 419,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 27 березня 2020 16:33 |
Enquiries until: | 10 травня 2020 22:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2020 22:00 |
Information
Estimated total value: | 34 195 475 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 420 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37400, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км0+000-км12+500, Гребінківського та Пирятинського районів
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The current average repair of the road of general using of local importance О1718370 Pyriatyn-Hrebinka on the site km0+000-km12+500 Hrebinkivskyi and Pyryatynskyi districts of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу у сумі, що не перевищує 30% від суми бюджетних зобов'язань Договору на поточний рік (від сум виділених розпорядниками коштів) на підставі наданих рахунків – фактур та наданих підтверджуючих платіжних документів (документи, що підтверджують факт оплати Підрядником матеріалів, конструкцій, виробів тощо). | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Заходи із захисту довкілля: | 30% |
12720 м2: | 30% |
10000 м2: | 20% |
7000 м2: | 10% |
менше 3000 м2: | 0% |
13 травня 2020 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 12:11 |
таблиця змiн_Пирятин-Гребінка.doc | |
13 травня 2020 12:11 |
ТД_Пирятин-Гребінка (нова редакція).docx |
13 травня 2020 12:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 травня 2020 12:11 |
таблиця змiн_Пирятин-Гребінка.doc
|
|||||||||
13 травня 2020 12:11 |
ТД_Пирятин-Гребінка (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 10 квітня 2020 09:06
Дата відповіді: 14 квітня 2020 14:48
Шановний Замовнику,
технічним завданням передбачені роботи по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки 1.1, 1.5, 1.6, 1.7 фарбою (білою) маркувальною машиною в кількості – 15900 п.м. Звертаємо Вашу увагу, що кошторисні норми передбачають окрему розцінку під кожен вид робіт, залежно від цього формується загальна договірна ціна.
Просимо Вас надати окремі об’єми по кожному з видів робіт по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки 1.1, 1.5, 1.6, 1.7.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За Вашим проханням надаємо окремі об’єми по кожному з видів робіт по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки:
1.1 – 10808 м/п;
1.5 – 3995 м/п;
1.6 – 864 м/п;
1.7 – 233 м/п.
За Вашим проханням надаємо окремі об’єми по кожному з видів робіт по нанесенню горизонтальної дорожньої розмітки:
1.1 – 10808 м/п;
1.5 – 3995 м/п;
1.6 – 864 м/п;
1.7 – 233 м/п.
Технічне завдання
Дата подання: 13 квітня 2020 11:48
Дата відповіді: 15 квітня 2020 17:31
Шановний Замовнику,
просимо Вас надати роз’яснення щодо наступного питання:
Розглянувши технічне завдання, ми прийшли до висновку: загалом комплекс всіх робіт виконується під постійним рухом автотранспорту. Технічним завданням навіть не передбачені тимчасові скиди руху по об’їздній або тимчасовим дорогам.
В зв’язку з цим виникає питання, чому в технічному завданні не передбачили коефіцієнт виконання будівельних робіт під постійним рухом (при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини дороги, з рухом транспорту по другій половині)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що запитувана інформація передбачена в самому кошторисі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001974-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 03 квітня 2020 16:15
Щодо вимог
Згідно з додатком 3 до тендерної документації вимагається надати інформацію та підтвердити її про перелік основних машин та механізмів, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, зовсім не наводиться мінімальна кількість машин та механізмів, перелік за посадами кваліфікованих працівників, яких буде достатньо для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі та яких буде достатньо щонайменше для виконання головних, ключових видів робіт за закупівлею.
З метою уникнення можливих маніпуляцій зі сторони замовника закупівлі та інших потенційних учасників закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації на предмет уточнення, наявність яких саме машин, механізмів та працівників має підтверджувати учасник! Це звична практика, до того ж зрозуміло буде усім учасникам закупівлі. Також вимагаємо розширити кваліфікаційні вимоги необхідністю підтвердження учасниками закупівель аналогічного договору в обсягах по ключовим роботам!
Розгорнути
Згорнути
З метою уникнення можливих маніпуляцій зі сторони замовника закупівлі та інших потенційних учасників закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації на предмет уточнення, наявність яких саме машин, механізмів та працівників має підтверджувати учасник! Це звична практика, до того ж зрозуміло буде усім учасникам закупівлі. Також вимагаємо розширити кваліфікаційні вимоги необхідністю підтвердження учасниками закупівель аналогічного договору в обсягах по ключовим роботам!
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 14:15
Доброго дня!
Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині уточнення, машин, механізмів та працівників, які має підтвердити учасник, а також розширено кваліфікаційні вимоги необхідністю підтвердження учасниками закупівель аналогічного договору в обсягах по ключовим роботам.
Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині уточнення, машин, механізмів та працівників, які має підтвердити учасник, а також розширено кваліфікаційні вимоги необхідністю підтвердження учасниками закупівель аналогічного договору в обсягах по ключовим роботам.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001974-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 08 квітня 2020 11:38
Вимога до Замовника
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод.
Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ.
Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту).
ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин….
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км.
З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км.
В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км.
Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску.
Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт.
Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації.
Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу.
Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі.
Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим.
Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо).
Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо).
Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі.
Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Виключити вимогу щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції.
2. Передбачити у тендерній документації можливість використання учасником мобільного заводу.
3. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ.
Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту).
ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин….
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км.
З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км.
В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км.
Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску.
Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт.
Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації.
Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу.
Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі.
Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим.
Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо).
Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо).
Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі.
Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Виключити вимогу щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції.
2. Передбачити у тендерній документації можливість використання учасником мобільного заводу.
3. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Дякуємо за розуміння.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 17:07
Повідомляємо, що дана вимога визначена для встановлення спроможності учасника поставити основі матеріали, які необхідні для надання послуг, та встановити відповідність поставки таких матеріалів вимогам чинного законодавства, зокрема, ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
Тож, цілком логічною є вимога Замовника щодо зазначення інформації, яка наявна на момент подання тендерної пропозиції, а не яка можливо буде в майбутньому.
Надання можливості Учасником зазначати інформацію про можливе майбутнє місцезнаходження АБЗ викликає сумніви, оскільки подання тендерної пропозиції не зобов’язує потенційного Учасника перемістити, після обрання його переможцем, свій АБЗ.
Фактичне місце розташування АБЗ дає можливість правильно визначити відстань перевезення асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання. Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші. Особливістю застосування сумішей є необхідність укладати і ущільнювати їх при певних температурах, що залежить від типу суміші та марки бітуму. Також певну температуру необхідно витримувати при приготуванні, обробці і транспортуванні асфальтобетонної суміші. При довготривалому перевезені сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші.
Час на перевезення гарячого асфальту від місця його виробництва до місця укладання залежить від віддаленості асфальтозмішувальних установок (АБЗ), а в населених пунктах (якщо маршрут доставки проходить через них), крім того, від інтенсивності руху потоків автотранспорту, кількості дорожніх заторів. Це призводить до охолодження поверхневого шару гарячого асфальту в місцях його контакту з повітрям і кузовом самоскида. При транспортуванні важкі фракції асфальту осідають на дно самоскида.
Враховуючи фізико-хімічні зміни, що виникають при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування (більше 3-х годин) може привести до розшарування суміші).
З огляду на вищевикладене, Замовник не може не враховувати на якому обладнанні виготовляється асфальтобетон (кустарне виробництво чи високотехнологічний завод) та яка відстань транспортування асфальтобетонної суміші (а отже температура укладання суміші і її якість).
Тож, цілком логічною є вимога Замовника щодо зазначення інформації, яка наявна на момент подання тендерної пропозиції, а не яка можливо буде в майбутньому.
Надання можливості Учасником зазначати інформацію про можливе майбутнє місцезнаходження АБЗ викликає сумніви, оскільки подання тендерної пропозиції не зобов’язує потенційного Учасника перемістити, після обрання його переможцем, свій АБЗ.
Фактичне місце розташування АБЗ дає можливість правильно визначити відстань перевезення асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання. Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші. Особливістю застосування сумішей є необхідність укладати і ущільнювати їх при певних температурах, що залежить від типу суміші та марки бітуму. Також певну температуру необхідно витримувати при приготуванні, обробці і транспортуванні асфальтобетонної суміші. При довготривалому перевезені сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші.
Час на перевезення гарячого асфальту від місця його виробництва до місця укладання залежить від віддаленості асфальтозмішувальних установок (АБЗ), а в населених пунктах (якщо маршрут доставки проходить через них), крім того, від інтенсивності руху потоків автотранспорту, кількості дорожніх заторів. Це призводить до охолодження поверхневого шару гарячого асфальту в місцях його контакту з повітрям і кузовом самоскида. При транспортуванні важкі фракції асфальту осідають на дно самоскида.
Враховуючи фізико-хімічні зміни, що виникають при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування (більше 3-х годин) може привести до розшарування суміші).
З огляду на вищевикладене, Замовник не може не враховувати на якому обладнанні виготовляється асфальтобетон (кустарне виробництво чи високотехнологічний завод) та яка відстань транспортування асфальтобетонної суміші (а отже температура укладання суміші і її якість).
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001974-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНЕЙТС", Код ЄДРПОУ:42799488
Дата подання: 16 квітня 2020 09:58
щодо застави на забезпечення виконання договору
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника – переможця закупівлі вимагається надати в забезпечення виконання договору заставу в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Враховуючи терміни надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо. Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 08:48
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Стаття 22 Закону встановлює обов’язкові складові, які повинні міститися в тендерній документації.
Відповідно до пункту 15 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Статтею 27 Закону передбачено, що замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, вимога замовника щодо надання забезпечення виконання договору є законодавчо обґрунтованою, не суперечить вимогам чинного законодавства та у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги (скарги).
Стаття 22 Закону встановлює обов’язкові складові, які повинні міститися в тендерній документації.
Відповідно до пункту 15 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Статтею 27 Закону передбачено, що замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, вимога замовника щодо надання забезпечення виконання договору є законодавчо обґрунтованою, не суперечить вимогам чинного законодавства та у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги (скарги).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-27-001974-a.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 18 квітня 2020 17:06
Дата подання: 18 квітня 2020 17:06
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 19:06
рішення від 23.04.2020 № 7725 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 19:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2020 № граніт 8927.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 15:40
рішення від 07.05.2020 № 8927.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 22:07
Номер скарги: UA-2020-03-27-001974-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНЕЙТС", Код ЄДРПОУ:42799488
Дата подання: 23 квітня 2020 15:47
Дата подання: 23 квітня 2020 15:47
дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2020 11:28
рішення від 27.04.2020 № 7992 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 11:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2020 № 9502.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 15:46
рішення від 15.05.2020 № 9502 .pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 22:03
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 червня 2020
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ІНЕЙТС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕЙТС" |
32 777 777,00
UAH з ПДВ
|
32 777 777,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 22 944 443.90 | Документи |
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" |
33 891 540,00
UAH з ПДВ
|
33 891 540,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 23 724 078 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
34 172 000,00
UAH з ПДВ
|
34 172 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 23 920 400 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕЙТС" #42799488 |
Переможець |
32 777 777,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 11:34
|
ДУ 4 Пирятин Гребінка.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 15:52
|
ДУ 3 Пирятин_Гребінка.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 11:27
|
ДУ 2 Пирятин-Гребінка.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 16:19
|
Договір | укладений |
25 червня 2020 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до Додатку № 2 Договору № 03-24/20-100 від 24.06.2020р. на закупівлю послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг: вирівнювання поверхонь)» (далі-Договір) та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р. домовилися внести зміни до Додатку № 2 Договору № 03-24/20-100 від 24.06.2020р. за закупівлю послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг: вирівнювання поверхонь)» та викласти його в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 5. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Договірна ціна» Договору про закупівлю послуг № 03-24/20-100 від 24.06.2020р. по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг: вирівнювання поверхонь) (далі – Договір) та викласти його у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |