Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Дослідження стану якості та безпечності харчування (Бактеріологічне забруднення страв)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-03-27-001954-a 159a9f828ad1490b99c756d1b08eb44a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Олена Володимирівна

+380487031395 gudsps.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Галкіна Олена Володимирівна
+380487031395
gudsps.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 07 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1413 послуга
Дослідження стану якості та безпечності харчування (Бактеріологічне забруднення страв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, За місцезнаходженням виконавця послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Дослідження стану якості та безпечності харчування (Бактеріологічне забруднення страв) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

27 березня 2020 16:28
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОДЕСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00702972
Переможець 175 114,52
UAH з ПДВ
27 березня 2020 16:35

Документи

27 березня 2020 16:35
Електронний підпис
27 березня 2020 16:34
протокол 91.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 16:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОДЕСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00702972
175 114,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2020 16:35
Електронний підпис
27 березня 2020 16:34
протокол 91.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 10:20
Договір52.pdf укладений
07 квітня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:36
допка к договору 52.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 915,60
UAH (в тому числі ПДВ 28 819,27 UAH)