Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2020 14:58 |
Очікувана вартість: | 3 408 350,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 041,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34083.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 13:25 |
ТД зі змінами 2.docx | |
13 травня 2020 13:25 |
ЗТД 2.docx | |
13 травня 2020 13:25 |
ТД випр.docx | |
13 квітня 2020 09:25 |
ЗТД 1.docx | |
13 квітня 2020 09:25 |
ТД випр.docx |
13 травня 2020 13:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 травня 2020 13:25 |
ТД зі змінами 2.docx
|
||||||
13 травня 2020 13:25 |
ЗТД 2.docx
|
||||||
13 травня 2020 13:25 |
ТД випр.docx
|
||||||
13 квітня 2020 09:25 |
ЗТД 1.docx
|
||||||
13 квітня 2020 09:25 |
ТД випр.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 15 квітня 2020 22:07
Дата подання: 22 червня 2020 21:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000054 ● 2921a476951944da895f0dec297634a8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2020 № 47
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.08.2020 № 47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-03-27-001902-a 27.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-2-13
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-07 13:03:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі масла моторного (ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби), очікуваною вартістю 3 408 350,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-27-001902-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) У зв’язку з чим Регіональною філією «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) у відповідності до вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020, далі - Закон) не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», як таку, що не відповідала вимогам пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки файл «Банківська гарантія.zip», оприлюднений учасником в електронній системі закупівель 18.04.2020 (в якому містилась інформація про банківську гарантію) є неактуальним, у зв’язку з внесенням та оприлюдненням 20.05.2020 цим учасником змін в тендерну пропозицію?
2) Надати інформацію, що підтверджує своєчасність надання переможцем торгів ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» документів що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, відповідно до додатку 2 тендерної документації, на адресу Замовника, оскільки зазначені документи відсутні в електронній системі закупівель.
У разі ненадання ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» зазначених документів, чому Замовником не вжито заходів щодо відхилення тендерної пропозиції у відповідності до вимог частини першої статті 30 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-12 10:52:42
ДК 021:2015: 09210000-4 – Мастильні засоби
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Стосовно процедури закупівлі UA-2020-03-27-001902-a ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) очікуваною вартістю 3 408 350,40 грн повідомляю таке.
1. На виконання вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» у складі тендерної пропозиції поряд з файлом «Банківська гарантія.zip» , завантаженого учасником в електронній системі закупівель 18.04.2020 , водночас 20.05.2020 оприлюднив оновлений файл «Банківська гарантія.zip» , чим виконав вимоги тендерної документації, обумовлені змінами до тендерної документації. Зазначений файл , а саме банківська гарантії, видана АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 14.05.2020 № 7030/20-ТГ має термін дії до 20.08.2020 включно , іншими словами - повністю відповідає умовам тендерної документації.
2. На виконання вимог розділу 4 додатка 2 тендерної документації учасник- переможець мав надати «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ ЗАМОВНИКУ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ЧАСТИНАМИ ПЕРШОЮ І ДРУГОЮ 17 СТАТТІ ( ДОКУМЕНТИ МАЮТЬ БУТИ ПРОШИТІ , ПРОНУМЕРОВАНІ ТА СУПРОВОДЖЕНІ ОПИСОМ).
Відповідальним за прийом документів, які у 5 –ти денний термін подає переможець торгів, є Різниченко Ірина Олександрівна, (056)793-01-22 - провідний інженер відділу з нормування ПЕР служби Т регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця».
Зазначеною вимогою не було передбачено завантаження документів в електронній системі закупівель , а навпаки – вимагалось надання інформації в друкованому вигляді , прошитих та пронумерованих документів, супроводжених описом. Своєчасність надання вказаних документів зафіксовано в у відповідному реєстрі отримання документів . Сканкопії реєстру та безпосередньо документів на виконання вимог розділу 4 додатка 2 тендерної документації додаються.
Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2020 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" |
2 750 592,00
UAH з ПДВ
|
2 698 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" |
3 057 600,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" |
3 123 120,00
UAH з ПДВ
|
3 020 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" |
3 405 792,00
UAH з ПДВ
|
3 032 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП АГРІНОЛ" #32365441 |
Відхилено |
2 698 800,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 12:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" #40828361 |
Відхилено |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 12:43
|
|
ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" #37398817 |
Відхилено |
3 020 160,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 12:54
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" #42832830 |
Переможець |
3 032 640,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:14
|
ПР_Т-20476_НЮ-ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:14
|
1_ПР_Т-20476_НЮ-ДУ1.pdf | укладений |
30 грудня 2020 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 09:28
|
ПР-Т-20476-НЮ від 23.07.2020.pdf | укладений |
24 липня 2020 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII |
Номер договору про закупівлю: | ПР/Т-20476/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |