Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 22470000-5 (Посібники) (Посібники, дидактичний матеріал для учнів Оболонського району міста Києва)
code DK 021: 2015 - 22470000-5 (Tutorials) (Tutorials, didactic material for students of Obolon district of Kyiv)
Очікувана вартість
7 670 000,00 UAH
UA-2020-03-27-001846-a 67771ca1ba1c4382a0b32137817885ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
National ID: 37445442
Contact point: Kozhyna Alona
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 14:09
Очікувана вартість: 7 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 230000 UAH
Publication date: 27 березня 2020 15:59
Enquiries until: 18 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 24 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 7 670 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 76 700 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22470000-5: Посібники


Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 13 477 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 28.08.2020 року
Quantity of goods or volume of work performed or services provided. 13 477 units
Place of delivery of goods or place of performance of works or services. educational establishments of Obolonskyi district of Kyiv
Delivery time of goods, works or services. 08/28/2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13477 Одиниця
Посібники, дидактичний матеріал для учнів Оболонського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники

Tutorials, didactic material for students of Obolon district of Kyiv
CPV: 22470000-5
Період постачання: по 28 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після надходження фінансування Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 13:34
ТД дидактика зміни.docx
21 квітня 2020 13:34
Перелік змін Дидактика.docx
21 квітня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 13:34
ТД дидактика зміни.docx
27 березня 2020 15:59
ТД дидактика.docx
21 квітня 2020 13:34
Перелік змін Дидактика.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо фінансування данної закупівлі
Дата подання: 30 березня 2020 13:23
Дата відповіді: 01 квітня 2020 16:25
Шановний Замовнику, чи впевнені Ви у фінансуванні данної закупівлі згідно постанови КМУ від 04 квітня 2018 р. №237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 105) з місцевого та державного бюджетів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, процедура закупівлі оголошена за наявності затверджених видатків
Вимоги про усунення порушення
Дата подання: 04 квітня 2020 10:41
Дата відповіді: 07 квітня 2020 13:43
Шановний Замовник, прошу роз'яснити, як буде прийматися зразкі для визначення на відповідність його технічним вимогам? Чи буде складено акт прийому передачі зразка? Чи буде проводитися огляд зразка в присутності потенційного постачальника чи ні. Прошу Вас надати повний алгоритм вивчення зразків на відповідність технічним вимогам. Хоча дана вимога є дескрімінаціонним і найкраще рішення вилучити його з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, зразки будуть прийматися тендерним комітетом з актом прийому-передачі. Оцінка зразків на відповідність технічним вимогам і пропозиціям учасників буде проводитись тендерним комітетом під час кваліфікації учасників. За бажанням учасники можуть бути присутні. Після оцінки зразки повертаються учасникам з актом повернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-001846-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 30 березня 2020 10:19
Щодо надання зразків
Шановний Замовнику,відповідно додатку 2 ТД Технічні вимоги "Не менше, як за один день до дати розкриття пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям (технічної частини пропозиції) Учасник повинен надати до тендерного комітету, за адресою м. Київ, вул. Йорданська, 11-а, каб. 101, зразки товару, який планує поставити у разі перемоги в даних торгах. Зазначений зразок надається з супровідними документами (акт прийому та передачі, який Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції). У разі ненадання зразка запропонованого товару пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає технічному завданню. Наданий зразок повертається Учаснику після вивчення та оцінки поданих пропозицій в строк до п’яти робочих днів".
Щодо вимоги надання учасниками зразків товару,зазначаємо наступне:
Згідно ч.1 ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.Відповідно до ч.1 ст.25 Закону,ТП подається в електронному вигляді,відповідно зразок не може вважатися її невідємною частиною.
Це,зокрема,підтверджується рішенням Вінницького окружного адміністративного суду №120\2753\19-а від 08.12.2019року,відповідно якого"встановлення на власний розсуд замовником вимоги про надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам суперечить частині 1 статті 14 та частині 1 статті 25 Закону".
Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України(далі АМКУ)щодо вимог надання учасниками закупівлі зразка товару.Зокрема,є наступні рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
рішення №1440-р\пк-пз від 23.01.2020;рішення №16394-р\пк-пз від 11.11.2019;рішення від 12.06.2019 №7764,відповідно яких зразок товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону.
Відповідно ст.3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому прошу Вас привести ТД у відповідність до Закону та видалити з ТД дискримінаційні вимоги щодо надання зразків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 10:40
Доброго дня! Шановний потенційний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права Учасників, так як всі потенційні Учасники знаходяться в однакових умовах. Дана вимога не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001846-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ №66", Код ЄДРПОУ:23649766
Дата подання: 11 квітня 2020 05:15
Щодо надання зразків.
Шановний замовнику, звертаю вашу увагу на незаконний пункт у складі тендерної документації, а саме: "У разі ненадання зразка запропонованого товару пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає технічному завданню", оскільки відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" у статті 30, перелічені ВСІ підстави для відхилення пропозицій учасників, і додавання будь яких інших підстав є суттєвим порушенням Закону.
Просимо привести документацію до відповідності Закону України "Про публічні закупівлі". У разі ігнорування або відмови залишаю за собою право звертатися до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 14:45
Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо надання зразків, тощо. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-27-001846-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 17 квітня 2020 20:35
Щодо дискримінаційних вимог
Щодо дискримінаційних вимог
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата: 20 квітня 2020 15:42
Рішення від 22.04.2020 № 7613.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 14:47

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 20:35
договор 140 000.pdf

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 14:47
Рішення від 22.04.2020 № 7613.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 квітня 2020
UA-2020-03-27-001846-a67771ca1ba1c4382a0b32137817885ff
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДЕНАКТИВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 12:10
Електронний підпис
08 травня 2020 12:09
МВС Васильєв.pdf
28 квітня 2020 10:56
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:56
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:55
1 Цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2020 10:55
Статут копія.pdf
28 квітня 2020 10:55
рішення 2.pdf
28 квітня 2020 10:55
рішення 2 копія.pdf
28 квітня 2020 10:55
рішення 1-копія.pdf
28 квітня 2020 10:55
рішення 1.pdf
28 квітня 2020 10:55
Рахунок МТБ.pdf
28 квітня 2020 10:55
Наказ копія.pdf
28 квітня 2020 10:55
Денактив довідка ПБ.pdf
28 квітня 2020 10:55
Висновки.pdf
28 квітня 2020 10:55
акт1.pdf
28 квітня 2020 10:55
29 вчасна доставка.pdf
28 квітня 2020 10:55
28 Лист -відгук.pdf
28 квітня 2020 10:55
28 Довідка аналогічні.pdf
28 квітня 2020 10:55
26 Згода опд.pdf
28 квітня 2020 10:55
25 Відкриті рахунки.pdf
28 квітня 2020 10:55
22 гарантія.pdf
28 квітня 2020 10:55
20 лист згода ст17.pdf
28 квітня 2020 10:55
19 згода на огляд.pdf
28 квітня 2020 10:55
18 умови договору.pdf
28 квітня 2020 10:55
15 ліцензування.pdf
28 квітня 2020 10:55
14 Занижені ціни.pdf
28 квітня 2020 10:55
12 погодження ТП.pdf
28 квітня 2020 10:55
11 Довіреність.pdf
28 квітня 2020 10:55
9 проект договору.pdf
28 квітня 2020 10:55
8 надання роз'яснень.pdf
28 квітня 2020 10:55
6 довідка мат тех база.pdf
28 квітня 2020 10:55
4 Лист санкції.pdf
28 квітня 2020 10:55
Гарантія.zip

Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:27
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 квітня 2020 15:27
Технічна частина.pdf
28 квітня 2020 15:27
ст16.pdf
28 квітня 2020 15:27
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНАКТИВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНАКТИВ" 7 667 922,00
UAH з ПДВ
7 667 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО" 7 669 794,00
UAH з ПДВ
7 669 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 12:10
Електронний підпис
08 травня 2020 12:09
МВС Васильєв.pdf
28 квітня 2020 10:56
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:56
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:55
1 Цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2020 10:55
Статут копія.pdf
28 квітня 2020 10:55
рішення 2.pdf
28 квітня 2020 10:55
рішення 2 копія.pdf
28 квітня 2020 10:55
рішення 1-копія.pdf
28 квітня 2020 10:55
рішення 1.pdf
28 квітня 2020 10:55
Рахунок МТБ.pdf
28 квітня 2020 10:55
Наказ копія.pdf
28 квітня 2020 10:55
Денактив довідка ПБ.pdf
28 квітня 2020 10:55
Висновки.pdf
28 квітня 2020 10:55
акт1.pdf
28 квітня 2020 10:55
29 вчасна доставка.pdf
28 квітня 2020 10:55
28 Лист -відгук.pdf
28 квітня 2020 10:55
28 Довідка аналогічні.pdf
28 квітня 2020 10:55
26 Згода опд.pdf
28 квітня 2020 10:55
25 Відкриті рахунки.pdf
28 квітня 2020 10:55
22 гарантія.pdf
28 квітня 2020 10:55
20 лист згода ст17.pdf
28 квітня 2020 10:55
19 згода на огляд.pdf
28 квітня 2020 10:55
18 умови договору.pdf
28 квітня 2020 10:55
15 ліцензування.pdf
28 квітня 2020 10:55
14 Занижені ціни.pdf
28 квітня 2020 10:55
12 погодження ТП.pdf
28 квітня 2020 10:55
11 Довіреність.pdf
28 квітня 2020 10:55
9 проект договору.pdf
28 квітня 2020 10:55
8 надання роз'яснень.pdf
28 квітня 2020 10:55
6 довідка мат тех база.pdf
28 квітня 2020 10:55
4 Лист санкції.pdf
28 квітня 2020 10:55
Гарантія.zip

Публічні документи

28 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:27
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 квітня 2020 15:27
Технічна частина.pdf
28 квітня 2020 15:27
ст16.pdf
28 квітня 2020 15:27
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНАКТИВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕНАКТИВ"
#42468021
Переможець 7 667 922,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНАКТИВ"
#42468021
7 667 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 15:41
Додаткова угода № 129-Т.pdf зміни до договору
21 травня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 15:54
Договір № 129-Т.pdf укладений
19 травня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 129-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 664 826,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 277 471,00 UAH)