Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання )( Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району)
code DK 021: 2015 - 30230000-0 (Computer equipment) (Computer equipment for educational establishments of Obolon district)
Очікувана вартість
26 570 800,00 UAH
UA-2020-03-27-001818-a 0c0682324410407ca53717e90c7ece86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
National ID: 37445442
Contact point: Kozhyna Alona
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:46
Очікувана вартість: 26 570 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265 708,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 790000 UAH
Publication date: 27 березня 2020 15:54
Enquiries until: 02 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 08 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 26 570 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 265 708 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 30.06.2020 року
Quantity of goods or volume of work performed or services provided. according to the terms of reference.
Place of delivery of goods or place of performance of works or services. educational establishments of Obolonskyi district of Kyiv
Delivery time of goods, works or services. 06/30/2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
852 Одиниця
Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Computer equipment for educational institutions of Obolon district
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після надходження фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:12
ТД Компютери змінами 05.06.2020.docx
05 червня 2020 15:11
Перелік змін компи від 05.06.2020.docx
03 червня 2020 15:49
Перелік змін компи від 03.06.2020.docx
21 травня 2020 16:59
Перелік змін компи від 21.05.2020.docx
14 травня 2020 17:14
Перелік змін 14.05.2020.docx
08 травня 2020 17:22
Перелік змін 08.05.2020 -2.docx
08 травня 2020 16:07
Перелік змін 08.05.2020.docx
07 травня 2020 17:46
Перелік змін компи від 07.05.2020.docx
22 квітня 2020 14:23
Перелік змін компи.docx
05 червня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:12
ТД Компютери змінами 05.06.2020.docx
03 червня 2020 15:50
ТД Компютери змінами 03.06.2020.docx
21 травня 2020 16:59
ТД Компютери змінами 21.05.2020.docx
14 травня 2020 17:15
ТД Компютери змінами 14.05.2020.docx
08 травня 2020 17:22
ТД Компютери змінами 08.05.2020-2.docx
08 травня 2020 16:07
ТД Компютери змінами 08.05.2020.docx
07 травня 2020 17:45
ТД Компютери змінами 07.05.2020.docx
22 квітня 2020 14:23
ТД Компютери зміни.docx
27 березня 2020 15:55
ТД Копютери.docx
05 червня 2020 15:11
Перелік змін компи від 05.06.2020.docx
03 червня 2020 15:49
Перелік змін компи від 03.06.2020.docx
21 травня 2020 16:59
Перелік змін компи від 21.05.2020.docx
14 травня 2020 17:14
Перелік змін 14.05.2020.docx
08 травня 2020 17:22
Перелік змін 08.05.2020 -2.docx
08 травня 2020 16:07
Перелік змін 08.05.2020.docx
07 травня 2020 17:46
Перелік змін компи від 07.05.2020.docx
22 квітня 2020 14:23
Перелік змін компи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи встановлені ч. 17
Дата подання: 11 травня 2020 15:36
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:19
У розділі III Тендерної документації пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, вказано що "Переможцем у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 6 (для переможця) та таблиці 3 до цієї тендерної документації". Але додаток 6, якій міститься у складі тендерної пропозиції, є порожнім. Яку інформацію та документи ви хочете отримати відповідно до порожнього додатку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Були внесені відповідні зміни до ТД.
Дислокація навчальних закладів
Дата подання: 11 травня 2020 15:37
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:19
Додаток №9 до тендерної документації, а також додаток №2 проекту договору без зазначення дислокації навчальних закладів. Відповідно до проекту договору п. 5.3. "Місце поставки товару: заклади освіти Оболонського району м. Києва відповідно до дислокації (додаток №2)". Слід зауважити, що кількість закладів впливає на вартість доставки. Для детального прорахунку вартості доставки, а також розрахунку кошторису просимо зазначити дислокацію навчальних закладів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Були внесені відповідні зміни до ТД.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-27-001818-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 23 квітня 2020 17:57
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання) (Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району), процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 27 березня 2020 року Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: № UA-2020-03-27-001818-a. Проте, незважаючи на спроможність якісно виконати поставку, ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» не має можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем Торгів, з огляду на специфічні вимоги тендерної документації встановлені Замовником. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2020 11:29
рішення від 27.04.2020 № 7993 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 11:29
рішення від 15.05.2020 № 9482 .pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 22:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Були внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2020 17:03
Номер скарги: UA-2020-03-27-001818-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 15 травня 2020 14:46
щодо дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання) (Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району), процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 27 березня 2020 року Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: № UA-2020-03-27-001818-a. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі з наступних підстав (далі у тексті скарги)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 19.05.2020 № 9735.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 16:13
Номер скарги: UA-2020-03-27-001818-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 23 травня 2020 20:33
щодо дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання) (Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району), процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 27 березня 2020 року Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: № UA-2020-03-27-001818-a. Замовником декілька разів вносилися зміни до тендерної документації (07.05.2020р., 08.05.2020р., 14.05.2020р., 21.05.2020р.), але вони не стосувалися усуненню дискримінаційних вимог, які обмежують та звужують участь у закупівлі. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі з наступних підстав
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 21:12
Номер скарги: UA-2020-03-27-001818-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 30 червня 2020 14:05
щодо неправомірного допущення учасників з тендерною пропозицією до аукціону , яка не відповідає вимогам тендерної документації
Тендерним комітетом УО Оболонської районної в м. Києві державної адміністрації 25.06.2020 р. було допущено до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ-АРСЕНАЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСОФТ». Зазначене рішення Замовника оформлене протоколом, опублікованим 25 червня 2020 р., про допущення до аукціону Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ-АРСЕНАЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСОФТ» у процедурі відкритих торгів на закупівлю з ідентифікатором № UA-2020-03-27-001818-a, що є предметом оскарження у відповідній скарзі. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник зобов'язаний забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Так, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, як така, що не відповідає тендерним вимогам, Замовник неправомірно при оцінці надав перевагу ТОВ «ІТ-АРСЕНАЛ» та ТОВ «МАЙСОФТ» і протиправно допустив до аукціону тендерну пропозиції останніх в порушення норм Закону. Скаржник вважає, що тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ-АРСЕНАЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСОФТ» мають невідповідність тендерним вимогам, зазначених Замовником у тендерній документації та не відповідають законодавству у сферу публічних закупівель, що полягає у наступному (далі - у тексті скарги)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 липня 2020 17:44
рішення від 03.07.2020 № 12997 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 03 липня 2020 17:44
рішення від 21.07.2020 № 14049 .pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 20:27

Документи подані скаржником

23 квітня 2020 17:56
Додаток 2 - Canon i-SENSYS MF113w
23 квітня 2020 17:56
Додаток 3 - Canon i-SENSYS MF542X
23 квітня 2020 17:56
Додаток 4 - Epson L4150
23 квітня 2020 17:56
Додаток 5 - Acer X1527i
23 квітня 2020 17:56
Додаток 6 - Epson EB-2247U
23 квітня 2020 17:56
Додаток 7 - HP Laser 135a
23 квітня 2020 17:56
Додаток 8 - HP LaserJet Pro 428dw
23 квітня 2020 17:56
Додаток 11 - Huawei S1700-28GR-4X
23 квітня 2020 17:56
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

08 травня 2020 18:22
Lexmark MB2338adw принтер.pdf
08 травня 2020 18:22
Epson L4150 Epson Украина.pdf
08 травня 2020 18:22
Juniper EX3400-24T комутатор.pdf
08 травня 2020 18:22
Epson EB–990U Epson Украина.pdf
08 травня 2020 18:22
принтер XEROX WC3345DNI.pdf
08 травня 2020 18:23
08.05.2020 № 45.pdf
08 травня 2020 18:23
08.05.2020 № 46.pdf
08 травня 2020 18:23
Лист ІСН.pdf

Документи подані скаржником

15 травня 2020 14:46
Скарга

Документи Органу Оскарження

19 травня 2020 16:13
рішення від 19.05.2020 № 9735.pdf

Документи подані скаржником

23 травня 2020 20:33
Скарга
23 травня 2020 20:33
Додаток 1 - Canon i-SENSYS MF542X
23 травня 2020 20:33
Додаток 2 - Lexmark MB2236adw
23 травня 2020 20:33
Додаток 3 - Acer X1527i
23 травня 2020 20:33
Додаток 4 - Epson EB-2247U

Документи подані замовником

05 червня 2020 15:30
Відповідь Кенон.pdf
05 червня 2020 15:30
Запит Кенон.pdf
05 червня 2020 15:30
Відповідь Бразер.pdf
05 червня 2020 15:30
Запит Бразер.pdf

Документи подані скаржником

30 червня 2020 14:04
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

13 липня 2020 16:37
пояснення по суті.pdf
13 липня 2020 16:38
1. звернення в банк.pdf
13 липня 2020 16:38
2. відповідь банку.pdf
13 липня 2020 16:40
4. Відповідь ИАРСИ.pdf
13 липня 2020 16:42
4.1. Св-во_2E.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000041 ● 33870dc8aa8c4235ab3459ec6530a0a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 18:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-03-27-001818-a 27.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-30 15:38:44

Запит про надання пояснень

За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено строк поставки товару до 30.09.2020 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-04 16:54:09

Пояснення щодо моніторингу

Доброго дня, управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації у відповідь на ваш запит в ході моніторингу надає пояснення про наступне.
Згідно умов Тендерної документації до процедури UA-2020-03-27-001818-a строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг по 30.06.2020 року.
Зважаючи на те, що строки проведення даної закупівлі в електронній системі були збільшені через розгляд скарг до антимонопольного комітету України № UA-2020-03-27-001818-a.c1, UA-2020-03-27-001818-a.a2, UA-2020-03-27-001818-a.a3 та № UA-2020-03-27-001818-a.b4 розкриття пропозицій відбулось 25 червня 2020 року, аукціон відбувся лише 27 липня 2020 року, а переможця було визначено 31 липня 2020 року.
Договір про закупівлю було підписано та оприлюднено 14 серпня 2020 року у відповідності до умов тендерної документації та тендерної пропозиції учасника-переможця.
З метою забезпечення закладів освіти комп'ютерною технікою та освоєння виділенних коштів, з огляду на наявність об’єктивних обставин, що документально підтверджені (рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №9482-р/пк-пз від 15.05.2020, №9735-р/пк-пз від 19.05.2020, № 11792-р/пк-пз від 15.06.2020, №14049-р/пк-пз від 21.07.2020) тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення, затверджене протоколом засідання ТК № 108 від 14.08.2020 року (протокол додається) на підставі листа Учасника – переможця про продовження строку постачання до 30 вересня 2020 року.
Просимо прийняти пояснення щодо подовження строку постачання товару та врахувати той факт, що тендерним комітетом управління освіти було прийнято рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 09.11.2020 UA-M-2020-10-20-000041 За результатами моніторингу закупівлі UA-2020-03-27-001818-a (Інформація про моніторинг UA-M-2020-10-20-000041 33870dc8aa8c4235ab3459ec6530a0a6) проведеного відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, розміщено Висновок про про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок). За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини 1 статті 30, частини першої статті 31 Закону No 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року. Відповідно до Висновку зазначено, що учасником ТОВ «МАЙСОФТ» не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, а Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Майсофт», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 та встановлених Замовником у ТД відповідно до статті 22 Закону No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 та допустив його до аукціону. Крім того, згідно з ч. 1 ст. 31 Закону No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 Замовник відміняє торги в зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. В порядку, передбаченому ч.8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі»No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 (далі – Закон), Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до ч.13 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договоруТОВ «МАЙСОФТ», в порядку, передбаченому умовами та вимогами тендерної документації було предметом розгляду органу оскарження, за результатами якого Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесла рішення N14049-р/пк-пз від 21.07.2020. У ході розгляду зазначеного питання (питання 4) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферіпублічних закупівельвстановиланаступне. Пунктом 3 додатку 4 Документації передбачено надання заповненої довідки у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку No 5 ТД, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори. До довідкидодаються: 1) копія договору,щовказано у довідці (не менше одного); 2) копії видаткових накладних та позитивний лист-відгук від замовників про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці з посиланням на номер та дату договору. Позитивний лист-відгук (сканкопія з оригіналу) надається на фірмовому бланку, завірений та підписаний замовником належним чином. Документація не містить визначення терміну "аналогічний договір". У складі Пропозиції ТОВ "МАЙСОФТ" міститься (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), зокрема, довідка від 25.05.2020 No 27-306 про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено договір предмет якого є 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивна проекція на підлогу "Чарівний килим") (ТИП1)-1шт., Мультимедійне обладнання (Інтерактивна LCD тач панель 32D)(ТИП-2)-1 шт.) Враховуючи викладене, ТОВ "МАЙСОФТ" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації додатково повідомляє наступне: 1. Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, даний Порядок використовується виключно для визначення предмету закупівлі, та не розповсюджується для визначення терміну «аналогічний договір». Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Згідно пункту 3 Таблиці 1 Додатку 4до Тендерної документації, опублікованої на веб- порталі Уповноваженого органу, визначено, що Учасники мають надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 ТД, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори.До довідки додаються: 1) копія договору,що вказано у довідці (не менше одного); 2) копії видаткових накладних та позитивний лист-відгук від замовників про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці з посиланням на номер та дату договору. Позитивний лист-відгук (сканкопія з оригіналу) надається на фірмовому бланку, завірений та підписаний замовником належним чином.» Тендерною документацією окремо не визначено термін «аналогічний договір». Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року вих.№3302-05/13201-07: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори». Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу №111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Враховуючи відсутність законодавчого закріплення та доктринального розуміння визначення «аналогічного договору», аналогічним визначений будь який договір поставки. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості виконання договору з боку потенційного переможця торгів. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У складі пропозиції ТОВ «МАЙСОФТ» міститься (файл «довідка аналогічні договори.pdf»), зокрема, довідка від 25.05.2020 № 27-306 про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено договір предмет якого є 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивна проекція на підлогу "Чарівний килим") (ТИП1)-1шт., Мультимедійне обладнання (Інтерактивна LCD тач панель 32D)(ТИП-2)-1 шт.), копія відповідного договору, зазначеного у довідці, та копія видаткової накладної (файл «Договір ВН Бердичів.pdf»), та відгук про належне виконання зазначеного у довідці договору. Отже, ТОВ «МАЙСОФТ» надав свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «МАЙСОФТ». 2. Відповідно пункту 13 до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснюється. Відповідно до інформації, опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу, предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ було питання щодо наданих документів для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору (скарга № UA-2020-03-27-001818-a.b4). 21 липня 2020 року було прийняте рішення № 14049-р/пк-пз, згідно з яким ТОВ «МАЙСОФТ» не порушило умови Документації. Замовник, відповідно, не порушив законодавство в сфері публічних закупівель, допустивши ТОВ «МАЙСОФТ» до участі в аукціоні. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України. Відповідно до ст. 651 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Однак, жодна із даних підстав не настала для розірвання договору. Зважаючи на вищевикладене, законні підстави для розірвання договору за результатами процедури закупівлі № UA-2020-03-27-001818-a – відсутні. Ґрунтуючись на вищезазначеному, Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації діяло в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», не порушуючи законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), про що надали аргументоване заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 09.11.2020 UA-M-2020-10-20-000041.

2020-11-13 10:59:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2020-11-19 10:09:39

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 червня 2020
UA-2020-03-27-001818-a0c0682324410407ca53717e90c7ece86
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "МАЙСОФТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

27 травня 2020 09:54
Технічна специфікація.pdf
27 травня 2020 09:54
Проект договору.pdf
27 травня 2020 09:54
Дислокація.pdf
12 травня 2020 16:24
Технічна специфікація.pdf
12 травня 2020 16:24
Проект договору.pdf
12 травня 2020 16:24
Банківська гарантія.zip
27 квітня 2020 12:00
Технічна специфікація.pdf
27 квітня 2020 12:00
Проект договору.pdf
27 квітня 2020 12:00
Пояснювальні листи.pdf
27 квітня 2020 12:00
Наявність працівників.pdf
27 квітня 2020 12:00
Довідка санкції.pdf
27 квітня 2020 12:00
Наявність досвіду.pdf
27 квітня 2020 12:00
Дислокація.pdf
27 квітня 2020 12:00
Банківська гарантія.zip
27 квітня 2020 12:00
Авторизаційні листи.pdf

Конфіденційні документи

27 квітня 2020 12:00
Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Паспорт та індифікаційний код директора

Документи

Публічні документи

11 червня 2020 09:18
Електронний підпис
11 червня 2020 09:13
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2020 09:13
Авторизаційні листи.pdf
11 червня 2020 09:13
Проект договору.pdf
11 червня 2020 09:13
Технічна специфікація.pdf
11 червня 2020 09:12
Технічні вимоги.pdf
11 червня 2020 09:12
Сертифікати.pdf
11 червня 2020 09:12
Порівняльна таблиця.pdf
28 травня 2020 13:01
Електронний підпис
28 травня 2020 12:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 травня 2020 12:55
Довідка щодо гарантії.pdf
28 травня 2020 12:55
Довідка щодо товару.pdf
28 травня 2020 12:55
Довідка про рахунки.pdf
28 травня 2020 12:55
Санкції.pdf
28 травня 2020 12:55
Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2020 12:55
Дислокація.pdf
28 травня 2020 12:55
Повноваження особи.pdf
28 травня 2020 12:55
Авторизаційні листи.pdf
28 травня 2020 12:55
Уставновчі документи.pdf
28 травня 2020 12:55
Проект договору.pdf
28 травня 2020 12:55
Технічна специфікація.pdf
28 травня 2020 12:55
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2020 12:55
Сертифікати.pdf
28 травня 2020 12:55
Порівняльна таблиця.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 16:21
Електронний підпис
12 червня 2020 16:21
Електронний підпис
12 червня 2020 16:17
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 16:17
Технічна частина.pdf
12 червня 2020 16:17
гарантия.rar

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:26
мвс Демидова.pdf
12 червня 2020 17:20
Електронний підпис
12 червня 2020 17:20
Електронний підпис
12 червня 2020 17:19
цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 17:19
ціна та інші витрати.pdf
12 червня 2020 17:19
умови договору.pdf
12 червня 2020 17:19
технічна специфікація.pdf
12 червня 2020 17:19
ст17.pdf
12 червня 2020 17:19
проект договору.pdf
12 червня 2020 17:19
працівники.pdf
12 червня 2020 17:19
погодження ТП.pdf
12 червня 2020 17:19
паспорт Демидова.pdf
12 червня 2020 17:19
надання роз'яснень.pdf
12 червня 2020 17:19
маттехбаза.pdf
12 червня 2020 17:19
ліцензування.pdf
12 червня 2020 17:19
лист санкції.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія Статуту.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія рішення 2.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія рішення 1.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія оренди склад.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія оренда офіс.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія Наказу.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія ІНП Демидова.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія Висновки ДСЕЕ.pdf
12 червня 2020 17:19
ІПН Демидова.pdf
12 червня 2020 17:19
згода на огляд.pdf
12 червня 2020 17:19
згода з опд.pdf
12 червня 2020 17:19
захист довкілля.pdf
12 червня 2020 17:19
занижені ціни.pdf
12 червня 2020 17:19
Договір ВН Бердичів.pdf
12 червня 2020 17:19
довіреність.pdf
12 червня 2020 17:19
довідка банк рахунки.pdf
12 червня 2020 17:19
дислокація.pdf
12 червня 2020 17:19
гарантія.pdf
12 червня 2020 17:19
вчасна доставка.pdf
12 червня 2020 17:19
відсутність обтяжень.pdf
12 червня 2020 17:19
Відкриті рахунки.pdf
12 червня 2020 17:19
відгук Бердичів.pdf
12 червня 2020 17:19
витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 17:19
використання печатки.pdf
12 червня 2020 17:19
авториазційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000"

ТОВ БМС ТЕХНО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "МАЙСОФТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСОФТ" 26 373 150,00
UAH з ПДВ
26 373 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 26 554 080,00
UAH з ПДВ
26 554 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:26
мвс Демидова.pdf
12 червня 2020 17:20
Електронний підпис
12 червня 2020 17:20
Електронний підпис
12 червня 2020 17:19
цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 17:19
ціна та інші витрати.pdf
12 червня 2020 17:19
умови договору.pdf
12 червня 2020 17:19
технічна специфікація.pdf
12 червня 2020 17:19
ст17.pdf
12 червня 2020 17:19
проект договору.pdf
12 червня 2020 17:19
працівники.pdf
12 червня 2020 17:19
погодження ТП.pdf
12 червня 2020 17:19
паспорт Демидова.pdf
12 червня 2020 17:19
надання роз'яснень.pdf
12 червня 2020 17:19
маттехбаза.pdf
12 червня 2020 17:19
ліцензування.pdf
12 червня 2020 17:19
лист санкції.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія Статуту.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія рішення 2.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія рішення 1.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія оренди склад.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія оренда офіс.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія Наказу.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія ІНП Демидова.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 17:19
Копія Висновки ДСЕЕ.pdf
12 червня 2020 17:19
ІПН Демидова.pdf
12 червня 2020 17:19
згода на огляд.pdf
12 червня 2020 17:19
згода з опд.pdf
12 червня 2020 17:19
захист довкілля.pdf
12 червня 2020 17:19
занижені ціни.pdf
12 червня 2020 17:19
Договір ВН Бердичів.pdf
12 червня 2020 17:19
довіреність.pdf
12 червня 2020 17:19
довідка банк рахунки.pdf
12 червня 2020 17:19
дислокація.pdf
12 червня 2020 17:19
гарантія.pdf
12 червня 2020 17:19
вчасна доставка.pdf
12 червня 2020 17:19
відсутність обтяжень.pdf
12 червня 2020 17:19
Відкриті рахунки.pdf
12 червня 2020 17:19
відгук Бердичів.pdf
12 червня 2020 17:19
витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 17:19
використання печатки.pdf
12 червня 2020 17:19
авториазційні.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:21
Електронний підпис
12 червня 2020 16:21
Електронний підпис
12 червня 2020 16:17
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 16:17
Технічна частина.pdf
12 червня 2020 16:17
гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСОФТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСОФТ"
#43044727
Переможець 26 373 150,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСОФТ"
#43044727
26 373 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 12:39
додаткова угода Майсофт.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 16:39
Додаткова угода № 201-Т.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 11:56
додаткова угода 3_201-Т.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 11:47
додаткова угода №2_201-Т.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 11:39
додаткова угода № 1_201-Т.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:34
201-Т.pdf укладений
14 серпня 2020 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 201-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 201-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі товару та зменшення ціни суми Договору. Покращення якості предмета закупівлі товару без збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 201-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода№ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 201-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 Закону в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 201-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 105 884,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 180 727,00 UAH)