код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання )( Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району)
code DK 021: 2015 - 30230000-0 (Computer equipment) (Computer equipment for educational establishments of Obolon district)
Очікувана вартість
26 570 800,00 UAH
UA-2020-03-27-001818-a 0c0682324410407ca53717e90c7ece86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт замовника: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа замовника: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
National ID: 37445442
Contact point: Kozhyna Alona
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 14:59
Очікувана вартість: 26 570 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 790 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265 708,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 27 березня 2020 15:54
Enquiries until: 31 травня 2020 18:00
Complaints submission until: до 06 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 26 570 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 265 708 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 790 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 30.06.2020 року
Quantity of goods or volume of work performed or services provided. according to the terms of reference.
Place of delivery of goods or place of performance of works or services. educational establishments of Obolonskyi district of Kyiv
Delivery time of goods, works or services. 06/30/2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
852 Одиниця
Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Computer equipment for educational institutions of Obolon district
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після надходження фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 червня 2020 15:51
Електронний цифровий підпис
21 травня 2020 17:01
Електронний цифровий підпис
14 травня 2020 17:17
Електронний цифровий підпис
08 травня 2020 17:26
Електронний цифровий підпис
08 травня 2020 16:09
Електронний цифровий підпис
07 травня 2020 17:48
Електронний цифровий підпис
07 травня 2020 17:48
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2020 14:25
Електронний цифровий підпис
27 березня 2020 15:56
Електронний цифровий підпис
03 червня 2020 15:50
ТД Компютери змінами 03.06.2020.docx
21 травня 2020 16:59
ТД Компютери змінами 21.05.2020.docx
14 травня 2020 17:15
ТД Компютери змінами 14.05.2020.docx
08 травня 2020 17:22
ТД Компютери змінами 08.05.2020-2.docx
08 травня 2020 16:07
ТД Компютери змінами 08.05.2020.docx
07 травня 2020 17:45
ТД Компютери змінами 07.05.2020.docx
22 квітня 2020 14:23
ТД Компютери зміни.docx
27 березня 2020 15:55
ТД Копютери.docx
03 червня 2020 15:49
Перелік змін компи від 03.06.2020.docx
21 травня 2020 16:59
Перелік змін компи від 21.05.2020.docx
14 травня 2020 17:14
Перелік змін 14.05.2020.docx
08 травня 2020 17:22
Перелік змін 08.05.2020 -2.docx
08 травня 2020 16:07
Перелік змін 08.05.2020.docx
07 травня 2020 17:46
Перелік змін компи від 07.05.2020.docx
22 квітня 2020 14:23
Перелік змін компи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи встановлені ч. 17
Дата подання: 11 травня 2020 15:36
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:19
У розділі III Тендерної документації пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, вказано що "Переможцем у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 6 (для переможця) та таблиці 3 до цієї тендерної документації". Але додаток 6, якій міститься у складі тендерної пропозиції, є порожнім. Яку інформацію та документи ви хочете отримати відповідно до порожнього додатку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Були внесені відповідні зміни до ТД.
Дислокація навчальних закладів
Дата подання: 11 травня 2020 15:37
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:19
Додаток №9 до тендерної документації, а також додаток №2 проекту договору без зазначення дислокації навчальних закладів. Відповідно до проекту договору п. 5.3. "Місце поставки товару: заклади освіти Оболонського району м. Києва відповідно до дислокації (додаток №2)". Слід зауважити, що кількість закладів впливає на вартість доставки. Для детального прорахунку вартості доставки, а також розрахунку кошторису просимо зазначити дислокацію навчальних закладів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Були внесені відповідні зміни до ТД.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-27-001818-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 23 квітня 2020 17:57
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання) (Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району), процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 27 березня 2020 року Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: № UA-2020-03-27-001818-a. Проте, незважаючи на спроможність якісно виконати поставку, ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» не має можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем Торгів, з огляду на специфічні вимоги тендерної документації встановлені Замовником. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2020 11:29
рішення від 27.04.2020 № 7993 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 11:29
рішення від 15.05.2020 № 9482 .pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 22:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Були внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2020 17:03
Номер скарги: UA-2020-03-27-001818-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 15 травня 2020 14:46
щодо дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання) (Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району), процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 27 березня 2020 року Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: № UA-2020-03-27-001818-a. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі з наступних підстав (далі у тексті скарги)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 19.05.2020 № 9735.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 16:13
Номер скарги: UA-2020-03-27-001818-a.a3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 23 травня 2020 20:33
щодо дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю код ДК 021:2015 - 30230000-0 (Комп'ютерне обладнання) (Комп'ютерне обладнання для закладів освіти Оболонського району), процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 27 березня 2020 року Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: № UA-2020-03-27-001818-a. Замовником декілька разів вносилися зміни до тендерної документації (07.05.2020р., 08.05.2020р., 14.05.2020р., 21.05.2020р.), але вони не стосувалися усуненню дискримінаційних вимог, які обмежують та звужують участь у закупівлі. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі з наступних підстав
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 21:12
рішення від 27.05.2020 № 10361 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 21:12

Документи подані скаржником

23 квітня 2020 17:56
Додаток 2 - Canon i-SENSYS MF113w
23 квітня 2020 17:56
Додаток 3 - Canon i-SENSYS MF542X
23 квітня 2020 17:56
Додаток 4 - Epson L4150
23 квітня 2020 17:56
Додаток 5 - Acer X1527i
23 квітня 2020 17:56
Додаток 6 - Epson EB-2247U
23 квітня 2020 17:56
Додаток 7 - HP Laser 135a
23 квітня 2020 17:56
Додаток 8 - HP LaserJet Pro 428dw
23 квітня 2020 17:56
Додаток 11 - Huawei S1700-28GR-4X
23 квітня 2020 17:56
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

08 травня 2020 18:22
Lexmark MB2338adw принтер.pdf
08 травня 2020 18:22
Epson L4150 Epson Украина.pdf
08 травня 2020 18:22
Juniper EX3400-24T комутатор.pdf
08 травня 2020 18:22
Epson EB–990U Epson Украина.pdf
08 травня 2020 18:22
принтер XEROX WC3345DNI.pdf
08 травня 2020 18:23
08.05.2020 № 45.pdf
08 травня 2020 18:23
08.05.2020 № 46.pdf
08 травня 2020 18:23
Лист ІСН.pdf

Документи подані скаржником

15 травня 2020 14:46
Скарга

Документи Органу Оскарження

19 травня 2020 16:13
рішення від 19.05.2020 № 9735.pdf

Документи подані скаржником

23 травня 2020 20:33
Скарга
23 травня 2020 20:33
Додаток 1 - Canon i-SENSYS MF542X
23 травня 2020 20:33
Додаток 2 - Lexmark MB2236adw
23 травня 2020 20:33
Додаток 3 - Acer X1527i
23 травня 2020 20:33
Додаток 4 - Epson EB-2247U

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку