Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до автомобільної та автотракторної техніки - 266 найм.(детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
3 680 939,34 UAH
UA-2020-03-27-001663-a ab9791cef7dc4bc68da9b274cad5b67b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 13:05
Очікувана вартість: 3 680 939,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73619 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


запасні частини до автомобільної та автотракторної техніки - 266 найм.(детальніше в додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
266 од.
запасні частини до автомобільної та автотракторної техніки - 266 найм.(детальніше в додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:25
ТД зч авто -1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000006 ● 8e1ea4b7f4f44e09952677cc57c67c78
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.12.2020 №76
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

6. UA-2020-03-27-001663-a від 27.03.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-03-27-001663-a ДК 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів(запасні частини до автомобільної та автотракторної техніки) повідомляю таке. Моніторингом установлено, що на порушення вимог ч.3 ст.17, пункту 2 статті 22 Закону Замовником у розділах 2 та 4 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Встановлення замовником в тендерній документації вимог про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення( далі – ВИМОГИ), по-перше, жодним чином не спричинило обмеження конкуренції та не призвело до дискримінації учасників, позаяк отримання учасниками зазначених вище довідок не потребувало фінансових витрат . Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації». Разом з цим в тендерній документації також зазначено:» Якщо не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій від учасника відсутні будь-які звернення по суті тендерної документації (ТД), це свідчить про згоду учасника зі змістом ТД» . Жодного звернення за роз’ясненням, більш того, жодної скарги до органу оскарження щодо змісту тендерної документації не надходило. Таким чином, у відповідності до загальновизнаних правових принципів невід’ємною частиною будь-якої юридичної відповідальності, застосування заходів впливу, надання висновку щодо порушення законодавства є заподіяння шкоди, порушення або невизнання охоронюваних законом прав та інтересів особи. Встановленням вище згаданих ВИМОГ в тендерній документації, тим самим частково не дотримавшись норм частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, замовник не порушив зазначені норми по суті. ВИМОГИ, встановлені в тендерній документації, не спричинили обмеження конкуренції та не призвели до дискримінації учасників та водночас не мали негативного впливу для бюджету замовника. Слід зазначити, що регіональна філія «Придніпровська залізниця» здійснила кроки, спрямовані на уникнення згаданих вище помилок у тендерних документаціях , що свідчить про неухильне дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко

2021-01-15 15:48:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ" 3 221 021,22
UAH з ПДВ
3 221 021,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СП ТАТА ГРУП" 3 651 400,02
UAH з ПДВ
3 651 400,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:32
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 15:32
Статут.pdf
16 квітня 2020 15:32
Стаття 17.pdf
16 квітня 2020 15:32
Рiшення_засновника.pdf
16 квітня 2020 15:32
Проект договору.pdf
16 квітня 2020 15:32
Про захист довкілля.pdf
16 квітня 2020 15:32
Про антикор програму.pdf
16 квітня 2020 15:32
Опис.pdf
16 квітня 2020 15:32
Мат-тех база.pdf
16 квітня 2020 15:32
Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 15:32
Креслення та схеми.pdf
16 квітня 2020 15:32
Етикетки.pdf
16 квітня 2020 15:32
Довідка про санкції.pdf
16 квітня 2020 15:32
Декларація.pdf
16 квітня 2020 15:32
Витяг_ПДВ.pdf
16 квітня 2020 15:32
Виробники.pdf
16 квітня 2020 15:32
Виписка.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 10:50
Електронний підпис
14 травня 2020 10:45
Оновлена цінова.pdf
14 травня 2020 10:45
Довідка.zip
14 травня 2020 10:45
Довідка(2).zip
14 травня 2020 10:45
Dovidka_20125592830250040492.pdf
15 квітня 2020 11:55
Електронний підпис
15 квітня 2020 11:29
Технічна частина.zip
15 квітня 2020 11:29
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 11:29
Протокол НР.7Z
15 квітня 2020 11:29
Проект договору.pdf
15 квітня 2020 11:29
Наказ Фролова Ю.М.7Z
15 квітня 2020 11:29
Лист для клієнтів.7z
15 квітня 2020 11:29
Довідка на директора.zip
15 квітня 2020 11:29
Гарантія 2471-20.7z
15 квітня 2020 11:29
Витяг із Статуту.7z
15 квітня 2020 11:29
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ"

ТОВ "СП ТАТА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ"
#43041878
Відхилено 3 221 021,22
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:20
ТОВ "СП ТАТА ГРУП"
#40257391
Переможець 3 651 400,02
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СП ТАТА ГРУП"
#40257391
3 651 400,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 10:36
ДУ1 20375 (2).pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:36
1_ДУ1 20375.pdf укладений
25 червня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 10:30
20375.PDF укладений
26 травня 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20375/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,02
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)