Капітальний ремонт будівлі (дах) Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 за адресою вул.Святошинська,44 в м.Вишневе Києво- Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
9 543 088,00 UAH
UA-2020-03-27-001658-b e39eb59f09414d068dbd6e248d127727
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Вишнівський академічний ліцей "Основа" Києво-Святошинської районної ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26078206
Місцезнаходження замовника: 08132, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 44
Контактна особа замовника: Руденко Наталія Миколаївна
+380459852890
3vzosh@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 13:33
Очікувана вартість: 9 543 088,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 543,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі (дах) Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 за адресою вул.Святошинська,44 в м.Вишневе Києво- Святошинського району Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі (дах) Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 за адресою вул.Святошинська,44 в м.Вишневе Києво- Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Святошинська, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2020 11:33
Дата відповіді: 06 квітня 2020 12:36
Доброго дня. В Додатку 2 до тендерної документації висунуто умову: 4. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. Поясніть будь ласка навіщо необхідно місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси якщо роботи виконуються в Київській області. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-10-000020 ● 327b887dfaee44419c49d13dc5a28103
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-21 11:48:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


17.04.2020 № 62

Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 17.04.2020 № 62

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-03-27-001658-b 27.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Вишнівський академічний ліцей "Основа" Києво-Святошинської районної ради Київської області, 26078206, Україна, Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 44
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі (дах) Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 за адресою вул.Святошинська,44 в м.Вишневе Києво- Святошинського району Київської області, 9543088UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: e39eb59f09414d068dbd6e248d127727, 2020-03-27
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 21 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 17.03.2020) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 17.03.2020), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.04.2020 зі змінами (далі – ТД), запитання до процедури від 28.03.2020, тендерну пропозицію ТОВ «ФРЕЙ-ЮКРЕЙН» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 22.04.2020 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2020. Моніторингом, встановлено, що Замовником 06.04.2020 було надано відповідь на запитання до процедури щодо ТД, яке опубліковано 28.03.2020, чим порушено ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наданні відповідей на запитання до процедури щодо ТД та вимоги учасника встановлено порушення вимоги ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020, розгляду тендерних пропозицій, - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наданні відповідей на запитання до процедури щодо ТД та вимоги учасника встановлено порушення вимоги ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ФРЕЙ-ЮКРЕЙН" 9 130 753,00
UAH з ПДВ
9 130 753,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ДЗ " 9 350 600,00
UAH з ПДВ
9 350 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 18:52
sign.p7s
16 квітня 2020 18:40
img20200416_18373355.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200416_18323798.pdf
16 квітня 2020 18:40
193.ims
16 квітня 2020 18:40
img20200416_16370743.pdf
16 квітня 2020 18:40
Довідка.pdf.p7s
16 квітня 2020 18:40
Довідка.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200409_14051655.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200416_14255343.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200416_13223322.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200414_11412130.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200416_10193850.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200409_14524449.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200414_13560456.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200414_13560456.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12480123.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12465917.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12480123.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12465917.pdf
16 квітня 2020 18:40
платіжки.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200413_14360772.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200409_12525904.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200413_14242325.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200413_14185258.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14284093.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14253519.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14201240.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14175894.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200413_14040254.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200413_13571333.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14515326.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14485579.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14450884.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14362980.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14353637.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_14350814.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200416_15514975.pdf
16 квітня 2020 18:40
inquiry_print.pdf
16 квітня 2020 18:40
inquiry_print (1).pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12065264.pdf
16 квітня 2020 18:40
Пiдписаний_Лицензия.pdf
16 квітня 2020 18:40
Пiдписаний_gar4955.pdf
16 квітня 2020 18:40
Гарантiя.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12435180.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12451370.pdf
16 квітня 2020 18:40
витяг з ПДВ_40056310_J1401704.XML
16 квітня 2020 18:40
Document_USR_1006529241.rtf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12405448.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_12515276.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200414_10043408.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200414_09284099.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200414_09284099.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200407_16302378.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200416_17075951.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200416_14220094.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200416_10161115.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200409_14552250.pdf
16 квітня 2020 18:40
img20200408_15381254.pdf
16 квітня 2020 18:40
Світлейша Н.Ю..pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 18:59
sign.p7s
16 квітня 2020 18:56
виписка д3 (1).rtf
16 квітня 2020 18:56
ДЗ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " ФРЕЙ-ЮКРЕЙН"
#40056310
Переможець 9 130 753,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ФРЕЙ-ЮКРЕЙН"
#40056310
9 130 753,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 травня 2020 18:29
Договір укладений
08 травня 2020 18:27

Актуальні тендери

До пошуку