Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (природний газ)
Очікувана вартість
277 066,00 UAH
UA-2020-03-27-001568-b ● 130009c04a704fc6ad2171bf1286f899
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Магальський дитячий будинок-інтернат для розумово відсталих дітей" |
Код ЄДРПОУ: | 03190018 |
Місцезнаходження: | 60313, Україна , Чернівецька обл., Новоселицький район, с. Магала, вул. Грігорія Нандріша, 77 |
Контактна особа: |
Наталія Іванівна +380373361321 det_dom_magala@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 277 066,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34000 метр кубічний
ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60313, Україна, Чернівецька область, с. Магала, вул. Грігорія Нандріша, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 10:23 |
ТД Магальський інтернат ГАЗ на 2020 рік.docx |
08 квітня 2020 10:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2020 10:23 |
ТД Магальський інтернат ГАЗ на 2020 рік.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001568-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 30 березня 2020 17:38
встановлено наявність дискримінаційної вимоги
Шановний, Замовнику!
За результатами ознайомлення з вимогами Вашої Тендерної Документації, встановлено
наявність дискримінаційної вимоги, що суперечить природі відкритих торгів та йде в протирічь з
принципами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі». Зокрема, звертаємо увагу
на вимогу, що міститься у Додатку № 1 до тендерної документації - Учасник повинен надати
реквізити своїх представництв в містах та районах Чернівецької області (для кожного окремого
лоту) де споживач міг би отримати необхідну інформаційну допомогу та рахунки на оплату за
спожитий товар, підлягає виключенню, у зв’язку з тим, що не відповідає нормам чинного
законодавства. Питання створення представництв на рівні закону - не закріплено імперативно.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій
території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства).
Висування вимоги, щодо територіального розміщення офісу, - звужує вибір для Вас, як замовника
та суперечить принципам закупівлі. Встановлення подібних вимог - обумовлює створення
дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише
один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована
перевага над іншими учасниками ринку. На підтвердження додаємо рішення АМКУ стосовно
визнання вимог, щодо наявності представництв за місцем постачання або місцезнаходженням
Замовника дискримінаційними. Таким чином, вищевикладене тягне за собою порушення, зокрема,
Закону України «Про захист економічної конкуренції», Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з розподілу природного газу, Закону України «Про господарські
товариства» та низки інших нормативно-правових актів. Просимо усунути Вас недолік Тендерної
Документації у цій частині.
Розгорнути
Згорнути
За результатами ознайомлення з вимогами Вашої Тендерної Документації, встановлено
наявність дискримінаційної вимоги, що суперечить природі відкритих торгів та йде в протирічь з
принципами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі». Зокрема, звертаємо увагу
на вимогу, що міститься у Додатку № 1 до тендерної документації - Учасник повинен надати
реквізити своїх представництв в містах та районах Чернівецької області (для кожного окремого
лоту) де споживач міг би отримати необхідну інформаційну допомогу та рахунки на оплату за
спожитий товар, підлягає виключенню, у зв’язку з тим, що не відповідає нормам чинного
законодавства. Питання створення представництв на рівні закону - не закріплено імперативно.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій
території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства).
Висування вимоги, щодо територіального розміщення офісу, - звужує вибір для Вас, як замовника
та суперечить принципам закупівлі. Встановлення подібних вимог - обумовлює створення
дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише
один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована
перевага над іншими учасниками ринку. На підтвердження додаємо рішення АМКУ стосовно
визнання вимог, щодо наявності представництв за місцем постачання або місцезнаходженням
Замовника дискримінаційними. Таким чином, вищевикладене тягне за собою порушення, зокрема,
Закону України «Про захист економічної конкуренції», Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з розподілу природного газу, Закону України «Про господарські
товариства» та низки інших нормативно-правових актів. Просимо усунути Вас недолік Тендерної
Документації у цій частині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 10:24
Під час розгляду вашого листа (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно першого питання повідомляємо, що згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; згідно статті 22 вказаного Закону: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
За результатами розгляду повідомляємо наступне, під час підготовки тендерної документації Замовник керується положенням ст. 16 Закону згідно якої вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п. 2. ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Додатково керуючись ч. 3 ст. 22 Закону згідно якої Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Зазначені інформаційні дані учасників необхідні Замовнику для вивчення та кваліфікації пропозиції учасника.
Наголошуємо, що вимога про наявність матеріально-технічної бази на території Чернівецької області не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти предмет зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
На підставі викладеного Ви можете оскаржити умови закупівлі керуючись положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно першого питання повідомляємо, що згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; згідно статті 22 вказаного Закону: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
За результатами розгляду повідомляємо наступне, під час підготовки тендерної документації Замовник керується положенням ст. 16 Закону згідно якої вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п. 2. ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Додатково керуючись ч. 3 ст. 22 Закону згідно якої Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Зазначені інформаційні дані учасників необхідні Замовнику для вивчення та кваліфікації пропозиції учасника.
Наголошуємо, що вимога про наявність матеріально-технічної бази на території Чернівецької області не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти предмет зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
На підставі викладеного Ви можете оскаржити умови закупівлі керуючись положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про відміну
Дата відміни
15 квітня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій