Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
277 375,00 UAH
UA-2020-03-27-001565-a ● 911fe0995dc94502a858f45de61dd6a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський дитячий будинок - інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188760 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51 |
Контактна особа: |
Хоменко Микола Федосійович 380444509271,380444509257, sddi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 277 375,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 386,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Масло вершкове, не нижче 72,5% жирності, фасоване у брикети по 200 гр.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1585 кілограми
Вершкове масло
(Масло вершкове, не нижче 72,5% жирності, фасоване у брикети по 200 гр.)
(Масло вершкове, не нижче 72,5% жирності, фасоване у брикети по 200 гр.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Котельникова, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 15:06 |
Дод 5.Проект договору.docx | |
27 березня 2020 15:06 |
Дод 4. Тех.вимоги.docx | |
27 березня 2020 15:06 |
Дод 3.Пропозиція.docx | |
27 березня 2020 15:06 |
Дод 1,2.docx | |
27 березня 2020 15:06 |
Положення ТД вершкове масло 2020.docx |
10 квітня 2020 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2020 15:06 |
Дод 5.Проект договору.docx
|
|||
27 березня 2020 15:06 |
Дод 4. Тех.вимоги.docx
|
|||
27 березня 2020 15:06 |
Дод 3.Пропозиція.docx
|
|||
27 березня 2020 15:06 |
Дод 1,2.docx
|
|||
27 березня 2020 15:06 |
Положення ТД вершкове масло 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Бюджет
Дата подання: 27 березня 2020 15:31
Дата відповіді: 27 березня 2020 16:21
Шановний Замовнику!!! Бюджет відрно зазначений - БЕЗ ПДВ????
Відповідь: Дякую за уточнення виправили. Бюджет зазначено з ПДВ.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2020 14:50
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:32
Згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18 травня 2017 року (далі - Закон), Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів:
- розробляє та виконує довгостроковий план державного контролю, щороку звітує Кабінету Міністрів України про стан його виконання;
- затверджує щорічний план державного контролю та щорічний план державного моніторингу;
- здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів;
Під час здійснення заходів державного контролю державні інспектори та державні ветеринарні інспектори мають право зокрема проводити аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за умови наявності відповідної підготовки.
Згідно з п. 5 статті 18 Закону періодичність здійснення планових заходів державного контролю кожної потужності визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу та має враховувати:
1) визначені ризики, пов’язані з тваринами, харчовими продуктами, кормами, операторами ринку, використанням харчових продуктів або кормів, процесів, матеріалів, речовин, здійсненням діяльності або операцій, які можуть справити негативний вплив на безпечність харчових продуктів та/або кормів, здоров’я та благополуччя тварин;
2) результати здійснення попередніх заходів державного контролю;
3) ефективність процедур, які застосовуються оператором ринку з метою дотримання законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;
4) інформацію, яка може свідчити про невідповідність.
Також відповідно до пункту 2 частини другої статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Також відповідно до статті 18 Закону не у всіх операторів, які впровадили постійно діючи процедури, засновані на принципах НАССР проводились заходи з державного контролю, щодо додержання операторами ринку вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та не всі оператори мають відповідні акти державного аудиту Держпродспоживслужби. За для розширення кількості потенційних постачальників та збільшення конкуренції просимо зняти вимогу щодо надання результатів аудиту, що зазначені тендерної документації та дозволити учасникам надавати на підтвердження ISO 22000 ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Скаржнику!
Вимога Замовника надати всі звіти щорічних аудитів впровадженої на підприємстві
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не може
бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Ви
слушно навели витяги з законів про те, що «оператори ринку зобов’язані,
зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури,
що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та
контролю у критичних точках».
Ви беззаперечно праві, що Держава складає плани аудиту та проводить його. Та
Ви не вказали, як саме такий аудит проводиться.
Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових,
обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести
позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що
підлягає аудиту.
Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути
впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює,
адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту
наглядового аудиту не є чинним.
Вимога Замовника надати всі звіти щорічних аудитів впровадженої на підприємстві
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не може
бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Ви
слушно навели витяги з законів про те, що «оператори ринку зобов’язані,
зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури,
що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та
контролю у критичних точках».
Ви беззаперечно праві, що Держава складає плани аудиту та проводить його. Та
Ви не вказали, як саме такий аудит проводиться.
Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових,
обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести
позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що
підлягає аудиту.
Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути
впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює,
адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту
наглядового аудиту не є чинним.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2020 14:51
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:32
Стосовно вимоги замовника зазначеної в технічній частині, а саме надати: «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень)» - .це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року.
Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447». Просимо внести зміни у тендерну документацію, щоб більша кількість потенційних постачальнтків мало змогу прийняти участь у даних закупівлях
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Скаржнику!
Вимога Замовника надати всі звіти щорічних аудитів впровадженої на підприємстві
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не може
бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Ви
слушно навели витяги з законів про те, що «оператори ринку зобов’язані,
зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури,
що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та
контролю у критичних точках».
Ви беззаперечно праві, що Держава складає плани аудиту та проводить його. Та
Ви не вказали, як саме такий аудит проводиться.
Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових,
обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести
позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що
підлягає аудиту.
Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути
впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює,
адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту
наглядового аудиту не є чинним.
Вимога Замовника надати всі звіти щорічних аудитів впровадженої на підприємстві
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не може
бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Ви
слушно навели витяги з законів про те, що «оператори ринку зобов’язані,
зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури,
що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та
контролю у критичних точках».
Ви беззаперечно праві, що Держава складає плани аудиту та проводить його. Та
Ви не вказали, як саме такий аудит проводиться.
Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових,
обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести
позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що
підлягає аудиту.
Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути
впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює,
адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту
наглядового аудиту не є чинним.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2020 14:54
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:34
Просимо зняти вимоги надання документів власника приміщень, оскільки, ця вимога звужує коло потенційних учасників. Вважаємо достатньо надати договір оренди дійсний на весь період дії договору постачання.
Відповідь: Вимога Замовника надати акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ
ПОЛІТИКИ№ 447 від 08.08.19. законна та обгрунотвана. Змінити її на вимогу
надати акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 42 від
15.03.17 Замовник не має права, тому , що він втратив чинність в серпні минулого
року:
« 3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики
та продовольства України від 06 лютого 2017 року N 42 "Про затвердження
форми акта, складеного за результатами проведення планового
(позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання
операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими
продуктами", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 року
за N 358/30226.» ( п.3 НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446
від 08.08.19.)
ПОЛІТИКИ№ 447 від 08.08.19. законна та обгрунотвана. Змінити її на вимогу
надати акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 42 від
15.03.17 Замовник не має права, тому , що він втратив чинність в серпні минулого
року:
« 3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики
та продовольства України від 06 лютого 2017 року N 42 "Про затвердження
форми акта, складеного за результатами проведення планового
(позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання
операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими
продуктами", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 року
за N 358/30226.» ( п.3 НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446
від 08.08.19.)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001565-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 березня 2020 15:55
Технічні вимоги
Просимо внести зміни до Технічних вимог щодо Витягу з Реєстру потужностей!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 14:46
Шановний Скаржнику.
Наша вимога, як Замовника , викладена у п. 11 додатку 4 до тендерної
документації « Надати витяг з Реєстру операторів ринку та
потужностей. Витяг повинен бути зареєстрований за однією
адресою з експлуатаційним дозволом» повністю відповідає
Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності
та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР, в
тому числі пунктам 20, 21 ст.23 цього Закону.
Наша вимога, як Замовника , викладена у п. 11 додатку 4 до тендерної
документації « Надати витяг з Реєстру операторів ринку та
потужностей. Витяг повинен бути зареєстрований за однією
адресою з експлуатаційним дозволом» повністю відповідає
Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності
та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР, в
тому числі пунктам 20, 21 ст.23 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001565-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 квітня 2020 16:45
Вимога
Шановний Замовнику, завантажте будь ласка Протокол засідання тендерного комітету в кращій якості, документ не читабельний!!!!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 19:20
Надаємо протокол засідання ТК для огляду
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001565-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 квітня 2020 17:09
Вимога
ПРОТОКОЛ НЕ ЧИТАБЕЛЬНИЙ!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 10:29
Зробимо більш якісний скан, Надішлемо для ознайомлення.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001565-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 квітня 2020 16:48
Вимога
Шановний Замовнику!!! Терміново прикріпіть Протокол засідання тендерного комітету в належній якості, так як Ви порушуєте наші права на оскарження!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 19:23
Протокол надано для огляду
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
245 738,40
UAH з ПДВ
|
245 738,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
266 280,00
UAH з ПДВ
|
266 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
275 790,00
UAH з ПДВ
|
275 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Відхилено |
245 738,40
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
266 280,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2021 17:17
|
додаткова угода № 1.2 до договору 19 від 04.05.2020..pdf | зміни до договору |
11 січня 2021 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:09
|
Додаткова угода №1 до договору №19.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 11:24
|
Специфікація.jpeg | укладений |
06 травня 2020 11:23
|
Договір ст 2.jpeg | укладений |
06 травня 2020 11:23
|
Договір ст 3.jpeg | укладений |
06 травня 2020 11:23
|
Договір ст 1.jpeg | укладений |
06 травня 2020 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати №ЧК-433 від 12.102020 р., відбулося коливання ціни у бік зростання, а саме |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 статті ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони прийшли до згоди збільшити вартість Договору№19 в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році, а саме на суму 53 256,00 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |