Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
277 375,00 UAH
UA-2020-03-27-001565-a 911fe0995dc94502a858f45de61dd6a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Микола Федосійович

380444509271
380444509257
sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Хоменко Микола Федосійович
380444509271,380444509257,
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:11
Очікувана вартість: 277 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 386,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Масло вершкове, не нижче 72,5% жирності, фасоване у брикети по 200 гр.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1585 кілограми
Вершкове масло
(Масло вершкове, не нижче 72,5% жирності, фасоване у брикети по 200 гр.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Котельникова, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:06
Дод 5.Проект договору.docx
27 березня 2020 15:06
Дод 4. Тех.вимоги.docx
27 березня 2020 15:06
Дод 3.Пропозиція.docx
27 березня 2020 15:06
Дод 1,2.docx
27 березня 2020 15:06
Положення ТД вершкове масло 2020.docx
10 квітня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:06
Дод 5.Проект договору.docx
27 березня 2020 15:06
Дод 4. Тех.вимоги.docx
27 березня 2020 15:06
Дод 3.Пропозиція.docx
27 березня 2020 15:06
Дод 1,2.docx
27 березня 2020 15:06
Положення ТД вершкове масло 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет
Дата подання: 27 березня 2020 15:31
Дата відповіді: 27 березня 2020 16:21
Шановний Замовнику!!! Бюджет відрно зазначений - БЕЗ ПДВ????
Відповідь: Дякую за уточнення виправили. Бюджет зазначено з ПДВ.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2020 14:50
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:32
Згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18 травня 2017 року (далі - Закон), Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів: - розробляє та виконує довгостроковий план державного контролю, щороку звітує Кабінету Міністрів України про стан його виконання; - затверджує щорічний план державного контролю та щорічний план державного моніторингу; - здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів; Під час здійснення заходів державного контролю державні інспектори та державні ветеринарні інспектори мають право зокрема проводити аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за умови наявності відповідної підготовки. Згідно з п. 5 статті 18 Закону періодичність здійснення планових заходів державного контролю кожної потужності визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу та має враховувати: 1) визначені ризики, пов’язані з тваринами, харчовими продуктами, кормами, операторами ринку, використанням харчових продуктів або кормів, процесів, матеріалів, речовин, здійсненням діяльності або операцій, які можуть справити негативний вплив на безпечність харчових продуктів та/або кормів, здоров’я та благополуччя тварин; 2) результати здійснення попередніх заходів державного контролю; 3) ефективність процедур, які застосовуються оператором ринку з метою дотримання законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин; 4) інформацію, яка може свідчити про невідповідність. Також відповідно до пункту 2 частини другої статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Також відповідно до статті 18 Закону не у всіх операторів, які впровадили постійно діючи процедури, засновані на принципах НАССР проводились заходи з державного контролю, щодо додержання операторами ринку вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та не всі оператори мають відповідні акти державного аудиту Держпродспоживслужби. За для розширення кількості потенційних постачальників та збільшення конкуренції просимо зняти вимогу щодо надання результатів аудиту, що зазначені тендерної документації та дозволити учасникам надавати на підтвердження ISO 22000 ISO 9001:2015.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Скаржнику!
Вимога Замовника надати всі звіти щорічних аудитів впровадженої на підприємстві
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не може
бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Ви
слушно навели витяги з законів про те, що «оператори ринку зобов’язані,
зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури,
що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та
контролю у критичних точках».
Ви беззаперечно праві, що Держава складає плани аудиту та проводить його. Та
Ви не вказали, як саме такий аудит проводиться.
Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових,
обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести
позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що
підлягає аудиту.
Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути
впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює,
адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту
наглядового аудиту не є чинним.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2020 14:51
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:32
Стосовно вимоги замовника зазначеної в технічній частині, а саме надати: «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень)» - .це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року. Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447». Просимо внести зміни у тендерну документацію, щоб більша кількість потенційних постачальнтків мало змогу прийняти участь у даних закупівлях
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Скаржнику!
Вимога Замовника надати всі звіти щорічних аудитів впровадженої на підприємстві
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не може
бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Ви
слушно навели витяги з законів про те, що «оператори ринку зобов’язані,
зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури,
що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та
контролю у критичних точках».
Ви беззаперечно праві, що Держава складає плани аудиту та проводить його. Та
Ви не вказали, як саме такий аудит проводиться.
Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових,
обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести
позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що
підлягає аудиту.
Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути
впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює,
адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту
наглядового аудиту не є чинним.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 31 березня 2020 14:54
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:34
Просимо зняти вимоги надання документів власника приміщень, оскільки, ця вимога звужує коло потенційних учасників. Вважаємо достатньо надати договір оренди дійсний на весь період дії договору постачання.
Відповідь: Вимога Замовника надати акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ
ПОЛІТИКИ№ 447 від 08.08.19. законна та обгрунотвана. Змінити її на вимогу
надати акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 42 від
15.03.17 Замовник не має права, тому , що він втратив чинність в серпні минулого
року:
« 3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики
та продовольства України від 06 лютого 2017 року N 42 "Про затвердження
форми акта, складеного за результатами проведення планового
(позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання
операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими
продуктами", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 року
за N 358/30226.» ( п.3 НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446
від 08.08.19.)
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-001565-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 березня 2020 15:55
Технічні вимоги
Просимо внести зміни до Технічних вимог щодо Витягу з Реєстру потужностей!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 14:46
Шановний Скаржнику.
Наша вимога, як Замовника , викладена у п. 11 додатку 4 до тендерної
документації « Надати витяг з Реєстру операторів ринку та
потужностей. Витяг повинен бути зареєстрований за однією
адресою з експлуатаційним дозволом» повністю відповідає
Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності
та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР, в
тому числі пунктам 20, 21 ст.23 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001565-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 квітня 2020 16:45
Вимога
Шановний Замовнику, завантажте будь ласка Протокол засідання тендерного комітету в кращій якості, документ не читабельний!!!!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 19:20
Надаємо протокол засідання ТК для огляду
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001565-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 квітня 2020 17:09
Вимога
ПРОТОКОЛ НЕ ЧИТАБЕЛЬНИЙ!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 10:29
Зробимо більш якісний скан, Надішлемо для ознайомлення.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001565-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 квітня 2020 16:48
Вимога
Шановний Замовнику!!! Терміново прикріпіть Протокол засідання тендерного комітету в належній якості, так як Ви порушуєте наші права на оскарження!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 19:23
Протокол надано для огляду

Документи подані скаржником

Документи

23 квітня 2020 17:03
протокол ст 2.jpeg
23 квітня 2020 17:03
додаток 2.jpeg
23 квітня 2020 17:03
додаток 1.jpeg
23 квітня 2020 17:03
протокол ст 1.jpeg
23 квітня 2020 17:03
протокол ст 3.jpeg
23 квітня 2020 17:03
протокол ст 5.jpeg
23 квітня 2020 17:03
протокол ст 4.jpeg
23 квітня 2020 17:03
протоол ст 6.jpeg

Документи

27 квітня 2020 19:20
5.pdf
27 квітня 2020 19:20
8.pdf
27 квітня 2020 19:20
6.pdf
27 квітня 2020 19:21
2.pdf
27 квітня 2020 19:21
5 (1).pdf
27 квітня 2020 19:21
1.pdf
27 квітня 2020 19:21
4.pdf
27 квітня 2020 19:21
6.pdf
27 квітня 2020 19:21
3.pdf
27 квітня 2020 19:21
7.pdf
27 квітня 2020 19:21
5.pdf
27 квітня 2020 19:23
8.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 245 738,40
UAH з ПДВ
245 738,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 266 280,00
UAH з ПДВ
266 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 275 790,00
UAH з ПДВ
275 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 14:41
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:14
28. Довідка.PDF
17 квітня 2020 14:14
27. Гарантійний лист.PDF
17 квітня 2020 14:14
26. Лист пояснення.PDF
14 квітня 2020 09:05
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:44
8.3. Статут 2019.pdf
10 квітня 2020 14:44
8.2. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 квітня 2020 14:44
6.8.2. План аудиту.pdf
10 квітня 2020 14:43
6.6.2. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 14:43
6.6.1. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 14:43
6.5.2.Протокол ГМО 29.01.20.pdf
10 квітня 2020 14:43
6.16. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 14:43
6.14. Довідка утилізація.PDF
10 квітня 2020 14:43
6.11. Акт 446, 447.pdf
10 квітня 2020 14:43
6.1. Технічні вимоги.PDF
10 квітня 2020 14:43
5.8. Довідка.PDF
10 квітня 2020 14:43
5.7. Довідка.PDF
10 квітня 2020 14:43
5.6. Довідка.PDF
10 квітня 2020 14:43
5.5. Довідка.PDF
10 квітня 2020 14:43
5.4. Довідка.PDF
10 квітня 2020 14:42
5.3. Довідка.PDF
10 квітня 2020 14:42
5.2. Довідка.PDF
10 квітня 2020 14:42
5.1. Довідка.PDF
10 квітня 2020 14:42
3.2.2. Штатний розпис.PDF
10 квітня 2020 14:42
3.1. Довідка працівники.PDF
10 квітня 2020 14:42
2.4.2. Наказ.PDF
10 квітня 2020 14:42
2.3. Довідка санобробка.PDF
10 квітня 2020 14:42
2.1.3. Лист розяснення.PDF
10 квітня 2020 14:41
2.1. Довідка МТБ.PDF
10 квітня 2020 14:41
19. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 14:41
18. Договір метрологія.PDF
10 квітня 2020 14:41
18. Графік перевірок.pdf
10 квітня 2020 14:41
15. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 14:41
14. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 14:41
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

23 квітня 2020 17:26
Електронний підпис
23 квітня 2020 17:25
Пакет переможця.pdf
23 квітня 2020 17:25
ДПІ.rar
10 квітня 2020 16:48
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:47
17.ISO 22000 Радивилів_ВСІ!!!.pdf
10 квітня 2020 16:47
10.Радивилів договір 2020.pdf
10 квітня 2020 16:46
40.Свідоцтво повірки .pdf
10 квітня 2020 16:46
35.Графіки повірки 2020.pdf
10 квітня 2020 16:46
33.Акт повірка засоби.pdf
10 квітня 2020 16:46
42.Акт повірка засоби.pdf
10 квітня 2020 16:46
ЦП.pdf
10 квітня 2020 16:46
Загальне.pdf
10 квітня 2020 16:46
Проект договору.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 15:29
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:00
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:59
99.Лист щодо заявок.pdf
10 квітня 2020 13:59
94. штатний 14 січня 2020.pdf
10 квітня 2020 13:59
93.асортиментний 2020.pdf
10 квітня 2020 13:59
90.Згода з умовами т.п..pdf
10 квітня 2020 13:59
89.Лист щодо витрат.pdf
10 квітня 2020 13:59
88.Лист щодо платника.pdf
10 квітня 2020 13:59
87.Лист довкілля.pdf
10 квітня 2020 13:59
86.Лист санкцій.pdf
10 квітня 2020 13:59
79.Лист гарантія.pdf
10 квітня 2020 13:59
78.Довідка винагороди.pdf
10 квітня 2020 13:59
75.Довідка податків.pdf
10 квітня 2020 13:59
74.Довідка банкруцтва.pdf
10 квітня 2020 13:59
73.Довідка пов_язності.pdf
10 квітня 2020 13:59
70.Довідка корупц. с.о..pdf
10 квітня 2020 13:59
69.Довідка корупц. ю.о..pdf
10 квітня 2020 13:59
114.Звіти ISO 2020.pdf
10 квітня 2020 13:59
64.1Трудова Кучер.pdf
10 квітня 2020 13:59
114.ISO Оригінал.pdf
10 квітня 2020 13:59
62.Трудова Шамардак.pdf
10 квітня 2020 13:59
61.Трудова Антонова.pdf
10 квітня 2020 13:59
60.Трудова Ревега.pdf
10 квітня 2020 13:59
59.Трудова Миколаєнко.pdf
10 квітня 2020 13:59
58.Трудова Синяков.pdf
10 квітня 2020 13:59
55.Медична карта Ревега.pdf
10 квітня 2020 13:59
104.Лист ліцензування.pdf
10 квітня 2020 13:59
103.Лист сертифікації.pdf
10 квітня 2020 13:59
101.Лист щодо авто.pdf
10 квітня 2020 13:59
48.1Медична Кучер.pdf
10 квітня 2020 13:59
47.Медична Ревега 2020.pdf
10 квітня 2020 13:59
46.медична Антонова 2020.pdf
10 квітня 2020 13:58
39.Довідка працівників.pdf
10 квітня 2020 13:58
37.Документи повірки.pdf
10 квітня 2020 13:58
30.Довідка авто.pdf
10 квітня 2020 13:58
23.Довідка мтб.pdf
10 квітня 2020 13:58
22.Витяг з ЄДР 26.03.2020.pdf
10 квітня 2020 13:58
20.Опис документів 2020.pdf
10 квітня 2020 13:58
19.Довідка з банку.pdf
10 квітня 2020 13:58
17.Згода Миколаєнко.pdf
10 квітня 2020 13:58
17.1Згода Кучер.pdf
10 квітня 2020 13:58
16.Згода Синяков.pdf
10 квітня 2020 13:58
15.Згода Антонова.pdf
10 квітня 2020 13:58
14.Згода Ревега.pdf
10 квітня 2020 13:58
13.Згода Шамардак.pdf
10 квітня 2020 13:58
12.Згода Головко.pdf
10 квітня 2020 13:58
11.Згода Омельницький.pdf
10 квітня 2020 13:58
10.Згода Дем_яненко.pdf
10 квітня 2020 13:58
9.Згода Левченко.pdf
10 квітня 2020 13:58
8.Згода Башмак.pdf
10 квітня 2020 13:58
6. паспорт Башмак.pdf
10 квітня 2020 13:58
5.Паспорт код Левченко.pdf
10 квітня 2020 13:58
4.призначення 27.01.2020.pdf
10 квітня 2020 13:58
3.Лист щодо печатки.pdf
10 квітня 2020 13:58
2.Лист щодо підпису.pdf
10 квітня 2020 13:58
1. Пропозиція Масло.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Відхилено 245 738,40
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 266 280,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
266 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 17:17
додаткова угода № 1.2 до договору 19 від 04.05.2020..pdf зміни до договору
11 січня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 14:09
Додаткова угода №1 до договору №19.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 11:24
Специфікація.jpeg укладений
06 травня 2020 11:23
Договір ст 2.jpeg укладений
06 травня 2020 11:23
Договір ст 3.jpeg укладений
06 травня 2020 11:23
Договір ст 1.jpeg укладений
06 травня 2020 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати №ЧК-433 від 12.102020 р., відбулося коливання ціни у бік зростання, а саме
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 статті ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони прийшли до згоди збільшити вартість Договору№19 в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році, а саме на суму 53 256,00 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML