Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 :45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №105 Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Данилевського, 36)
Очікувана вартість
7 416 200,20 UAH
UA-2020-03-27-001447-a c09246976be64bdcb468127ca3b31a03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлакова Тетяна Ігорівна

380573400464 i-dogovir@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146268
Вебсайт: http://shevuoa.edu.kh.ua
Місцезнаходження: 61045, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шекспіра, 8-А
Контактна особа: Бурлакова Тетяна Ігорівна
380573400464
i-dogovir@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:24
Очікувана вартість: 7 416 200,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 081,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37081 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №105 Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Данилевського, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування : місцевий бюджет. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:43
Додаток № 4.docx
27 березня 2020 14:43
Додаток № 1.doc
27 березня 2020 14:43
Додаток № 3.docx
27 березня 2020 14:43
Додаток № 5.doc
27 березня 2020 14:43
Додаток № 2.docx
27 березня 2020 14:42
Tenderna dokumentaciya (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-30-000029 ● 55a498ff36cf45e08a94811c0693a0af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
30.04.2020 №87
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.04.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 87

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
3 UA-2020-03-27-001447-a 27.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (далі – тендерний комітет) надає інформацію щодо висновку Држаудитслужби від 20.05.2020. 1) На підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати регістри бухгалтерського обліку – для підтвердження права власності на обладнання або копії договорів - для підтвердження права оренди чи залучення обладнання (договори оренди (лізингу) або договори про надання послуг, тощо.). Проте в наданих договорах від 03.01.2020 № 425, № 426, № 427, від 10.01.2020 № 2, від 06.03.2020 № 3 про надання послуг відсутній Додаток 1, що є не від’ємної їх частиною. Також, не можливо встановити яка саме техніка орендується згідно договору від 06.03.2020 № 3, оскільки відсутній перелік послуг і якою саме технікою будуть надаватись послуги. Відповідь: Відповідно до додатку 3 тендерної документації вимогою є надання "Довідки за нижченаведеною формою на фірмовому бланку учасника у разі наявності, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідне для виконання робіт" та " копії договорів - для підтвердження права оренди чи залучення обладнання (договори оренди (лізингу) або договори про надання послуг тощо.)". В тендерній пропозиції учасника було надано довідку про наявність обладнання відповідно до наданої форми. Також було надано копії 5 договорів оренди обладнання. Під час розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом було ретельно проаналізовано надані документи стосовно залучення обладнання учасником. У зв'язку з тим, що в тендерній документації вимагалось надання договорів, додатки до них є не обов'язковими. Відповідно до довідки, наданої учасником, в договорі від 06.03.2020 №3 залучався екскаватор-навантажувач. Такими чином, на розсуд тендерного комітету було прийнято рішення, що екскаватор-навантажувач не є стовідсотково необхідним обладнанням (навантажування можно проводити вручну). 2) Крім того, ТОВ «ЕНЕРГО Х» не виконано вимогу п.1 Додатку 3 до тендерної документації, а саме не надано регістри бухгалтерського обліку для підтвердження права власності на обладнання, яке зазначене в довідці від 09.04.2020 № 62-2. Відповідь: В тендерній документації, а саме в додатку 3 вимагалась довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: "Довідка за нижченаведеною формою на фірмовому бланку учасника у разі наявності, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), необхідне для виконання робіт.". Такими чином, під словом обладнання мались на увазі автотранспорт, будівельні машини і механізми. Інформацію про автотранспорт, будівельні машини і механізми учасником було надано у відповідній довідці та заплановано залучити відповідно до договорів оренди. Тендерною документацією не вимагалось надання інформації про наявність будівельних інструментів (станків, дрилі, пірометрів та ін.). Дана інформація була надана учасником з власної ініціативи додатково. Відповідно до вищевикладеного надання регістрів бухгалтерського обліку для підтвердження права власності на будівельні інструменти не є обов'язковим та не вимагалось тендерною документацією. 3) Також, учасником ТОВ «ЕНЕРГО Х» надано договори оренди лише на офісні приміщення. Договори на склади, виробничі приміщення, тощо. -відсутні. Складські приміщення орендовані згідно договору № 280916зм від 28.09.2016 знаходяться не в межах м. Харкова, що суперечить вимогам п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. Відповідь: В додатку 3 до тендерної документації вимагалось надання такої документації: "Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) про наявність власної або орендованої матеріально-технічної бази в м. Харків (склади або гаражі, або майстерні, або ін.). У разі наявності орендованої матеріально-технічної бази надати копію договору оренди, який повинен бути дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій.". Таким чином, учасник мав змогу надати довідку стосовно наявності власної або орендованої матеріально-технічної бази в м. Харків (склади або гаражі, або майстерні, або ін.) у разі наявності, а мав змогу не надавати її. Дана вимога дає можливість брати участь у процедурі закупівлі більшої кількості учасників. 4) В порушення вимог п.3 Додатку 3 до тендерної документації ТОВ «ЕНЕРГО Х» у складі своєї тендерної пропозиції не надано лист-відгук до аналогічного договору. Відповідь: В додатку 3 тендерної документації вимагалось документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме надання: "Довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором вважати договір з капітального ремонту будь-якого об’єкта благоустрою. У якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен бути тільки той договір, зобов’язання за яким учасником виконано в повному обсязі. До даної довідки надати копію договору з усіма додатками до нього, інформація про виконання якого зазначена учасником у довідці, та копію останньої за часом складання довідки форми КБ-3, що підтверджує виконання цього договору у повному обсязі, а також копію листа - відгука від організації, з якою виконувався наданий аналогічний договір. Лист-відгук має містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про своєчасність та повноту виконання робіт згідно з договором.". Таким чином, учасник мав змогу надати довідку стосовно виконання аналогічного договору у разі наявності, а мав змогу й не надавати її. Дана вимога дає можливість взяти участь у процедурі закупівлі більшої кількості учасників, адже не усі учасники мають змогу на момент оголошення процедури закупівлі надати аналогічні договори. 5) В технічній специфікації тендерної документації зазначено про виконання робіт: установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м та монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м. Проте, в довідці про наявність працівників інформація про наявність покрівельників з допуском на висотні роботи відсутня. Відповідь: Учасником дійсно не було надано в складі тендерної пропозиції довідки про наявність покрівельників з допуском на висотні роботи. Але учасник має змогу залучити до цих робіт фахівців за договором субпідряду. Таким чином, якщо вартість робіт з залученням зазначених вище фахівців складає менше ніж 20 відсотків від суми договору, учасник мав право не надавати інформацію про суб'єкта господарювання, якого він планує залучити для виконання робіт. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ЕНЕРГО Х" повністю відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".

2020-05-27 14:43:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО Х" 7 412 960,20
UAH з ПДВ
7 375 879,19
UAH з ПДВ
Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХСЕРВІС" 7 415 940,80
UAH з ПДВ
7 378 859,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 09:50
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:02
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:59
19Довідка Санкції.pdf
10 квітня 2020 15:59
06Ліцензія Дозвіл.pdf
10 квітня 2020 15:59
05Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2020 15:59
04Витяг ЕДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 15:59
03-Статут-Енерго-Х.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:20
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:16
Довідка обладнання.pdf
10 квітня 2020 17:16
Довідка мат тех база.pdf
10 квітня 2020 17:16
Довідка прцівники.pdf
10 квітня 2020 17:16
Підверж особи.pdf
10 квітня 2020 17:16
Довідка просанкціїї.pdf
10 квітня 2020 17:16
СвідоцтвоПДВ.pdf
10 квітня 2020 17:16
Підверж посад особи.pdf
10 квітня 2020 17:16
Довідка субпідряд.pdf
10 квітня 2020 17:16
Наказ директор.pdf
10 квітня 2020 17:16
Довідка заборг податк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГО Х"

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГО Х"
#38000735
Переможець 7 375 879,19
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО Х"
#38000735
7 375 879,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 13:03
д.у.2 ХЗШ №105.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 13:01
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 18:06
433 та 434.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 18:05
435.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 18:05
Договірна ціна на 2020 рік.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 18:04
Договірна ціна зменшення_compressed.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 18:04
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 18:03
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 17:56
433 та 434.pdf укладений
30 квітня 2020 17:55
435.pdf укладений
30 квітня 2020 17:54
Договірна ціна на 2020 рік.pdf укладений
30 квітня 2020 17:36
Договірна ціна 7,3 млн._compressed.pdf укладений
30 квітня 2020 17:35
Зведений та додатки.pdf укладений
30 квітня 2020 17:30
Договір.pdf укладений
30 квітня 2020 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 01-105-20кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01-105-20кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 666 008,80
UAH (в тому числі ПДВ 944 334,80 UAH)