Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІ ВІКОН ГОЛОВНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №2 М. КИЇВ, ВУЛ. КРАКІВСЬКА,13 (45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
726 300,00 UAH
UA-2020-03-27-001382-a 596a5f4de7e5407c96fad8123017f76e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442923271
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 15:10
Очікувана вартість: 726 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 631,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата здійснюється після виконання робіт, підписання акту та надходження фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІ ВІКОН ГОЛОВНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №2 М. КИЇВ, ВУЛ. КРАКІВСЬКА,13 (45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата здійснюється після виконання робіт, підписання акту та надходження фінансування. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 30 березня 2020 21:50
Дата відповіді: 31 березня 2020 12:59
Шановний замовнику, вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен подати в складі тендерної пропозиці, згідно ВИМОГ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ п.17. Акт обстеження (огляду) об'єкту згідно із додатком 4 Учасника об’єкту за адресою: МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 М. КИЇВ, ВУЛ. КРАКІВСЬКА,13. Але ваша вимога є дискримінаційною та такою що порушує чинне законодавство (а саме нормативно правові акти "про карантин". відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити з 12 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р. на усій території України карантин. Даною постановою Кабінет Міністрів України постановив "Рекомендувати центральним і місцевим органам виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям забезпечити організацію позмінної роботи працівників, а за технічної можливості — також роботи в режимі реального часу через інтернет" Тому встановлюючи вимогу про обов'язкове обстеження об’єкту , ви порушуєте законодавство України про карантин. Нагадуємо, що за невиконання постанови про карантин через коронавірус загрожує кримінальна відповідальність. Тому просимо прибрати з тендерної документації, вимогу про надання Акат обстеження (огляду).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога стосовно надання акту обстеження (огляду) не є дискримінаційною, оскільки її має можливість виконати будь-який учасник. Вимоги Замовника не суперечать законодавству України, зокрема рекомендаціям, наданим у п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215, підприємствам, установам і організаціям забезпечити організацію позмінної роботи працівників, а за технічної можливості - також роботи в режимі реального часу через Інтернет. Учасники можуть організовувати свою роботу відповідно зазначеної постанови. Крім того, учасники можуть забезпечити виконання зазначеного пункту оглядом будівлі зовні. Крім того, враховуючи ситуацію в країні та виникнення такого питання у учасника, Замовник наголошує про необхідність учасникам також подбати про можливість виконання якісного робіт після проведення закупівлі, не порушуючи протиепідемічні норми.
Склопакет
Дата подання: 01 квітня 2020 10:59
Добрий день,формула склопакета 4i-14Ar-4-14Ar -4i - це двокамерний склопакет з трьома склами. А у Вас в вимозі прописано - Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками з трикамерними скопакетами. Зробіть будь ласка виправлення. Дякую.
Відповідь відсутня
Кошторисна документація
Дата подання: 01 квітня 2020 11:28
Підскажіть будь ласка коли потрібно надати диск. Додатково на диску Учасник надає кошторисну документацію у форматі Word, АВК-5 версія 3.4.2 Дякую
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-001382-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 10 квітня 2020 18:00
Порушення при визначенні переможця закупівлі
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає, що Замовником безпідставно проігноровані порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", оголошення про закупівлю, допущені учасником, що визнаний переможцем. Замовник не застосував норми Закону та умови власного оголошення про закупівлю, які мав застосувати та відхилити пропозицію цього суб'єкта господарювання. Наслідком цього є дискримінація інших учасників, пропозиції яких залишилися нерозглянутими, а переможцем визнано учасника, пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним критеріям і вимогам закупівлі. Вимагаємо скасування рішення про визначення переможця, відхилення пропозиції ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА", повернення до розгляду пропозицій учасників, керуючись нормами законодавства про закупівлі. Обгрунтування вимоги надаються у вкладеному файлі.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В. С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 16:42
Замовник розглянув скаргу ТОВ «Каскад» від 10.04.2020, і повідомляє наступне.
1. Накладення факсимільного підпису умовами закупівлі не заборонено.
2. Учасником наданий акт обстеження об’єкту.
3. Учасником надані договори і позитивні відгуки по виконаних договорах. Умовами закупівлі не вимагалось надання додатків до договорів. Надані документи є достатніми для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
4. Учасником надано довідку про матеріально-технічну базу, необхідну для виконання робіт, а також підтверджуючі документи на право власності/користування майном, зазначені у довідці згідно з кваліфікаційними вимогами.
5. Учасником надано розрахункові кошторисні документи, в т.ч. завірені печаткою інженера-проектувальника, у зазначених у кваліфікаційних вимогах форматах.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
У зв’язку з цим даний закон не застосовується до закупівлі робіт до 1,5 мільйона гривень.
Додатково інформуємо, що процедура допорогових закупівель була застосована з метою максимальної економії бюджетних коштів. У зв’язку з цим різниця в сумі 156945,36 грн. є суттєвою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 528 000,00
UAH з ПДВ
528 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 684 945,36
UAH з ПДВ
684 945,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 708 552,56
UAH з ПДВ
708 552,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 721 000,80
UAH з ПДВ
721 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 16:03
кошторис.rar
03 квітня 2020 15:57
смета.rar
03 квітня 2020 15:14
Витяг з ЄДР від 10.03.2020.pdf
03 квітня 2020 15:14
Акт обстежння.pdf
03 квітня 2020 15:14
Цінова.pdf
03 квітня 2020 15:14
календарний графік.pdf
03 квітня 2020 15:14
Дозвільні документи.rar
03 квітня 2020 15:14
Уставні.rar
03 квітня 2020 15:14
Досвід.rar
03 квітня 2020 15:14
МТБ.rar

Публічні документи

03 квітня 2020 14:35
Електронний підпис
03 квітня 2020 14:34
9. Дозвіл ТОВ КАСКАД-СД.pdf
03 квітня 2020 14:34
7.2. Наказ (директор).pdf
03 квітня 2020 14:34
7._Довiдка_уповн._особа.pdf
03 квітня 2020 14:34
6.2. Поясн. 4-ОПП.pdf
03 квітня 2020 14:34
6.1. Витяг ПДВ копія.pdf
03 квітня 2020 14:34
6. Витяг ПДВ 2020 ориг..pdf
03 квітня 2020 14:34
4.2. _Iнф._код_доступу.pdf
03 квітня 2020 14:34
4. Статут КАСКАД-СД.pdf
03 квітня 2020 14:34
3.2.1. Витяг ЄДР копія.pdf
03 квітня 2020 14:34
3.2. Витяг ЄДР ориг..zip
03 квітня 2020 14:34
3. Виписка Каскад-СД.pdf
03 квітня 2020 14:34
21.1. Паспорт КМКЛ № 2.pdf
03 квітня 2020 14:34
21. Сертифікація.rar
03 квітня 2020 14:34
2.1. Кошторис КМКЛ 2.zip
03 квітня 2020 14:34
2. Кошторис КМКЛ 2.pdf
03 квітня 2020 14:34
18.3. Поясн. фурнітура.pdf
03 квітня 2020 14:34
16. Календарний графік.pdf
03 квітня 2020 14:34
14.2. Оболонь 588.pdf
03 квітня 2020 14:34
14.1. Оболонь 298.pdf
03 квітня 2020 14:34
13.3. Видатковi накладнi.pdf
03 квітня 2020 14:34
13.2. Свідоцтва ТЗ.pdf
03 квітня 2020 14:34
12. Довiдка персонал.pdf
03 квітня 2020 14:34
1. Пропозиція КМКЛ2.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 17:16
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:14
28 Паспорт на вікна.pdf
02 квітня 2020 17:14
25 довкілля.pdf
02 квітня 2020 17:14
24 Акт обстеження.pdf
02 квітня 2020 17:14
23 календарний графік.pdf
02 квітня 2020 17:14
19 довідка аналогічні.pdf
02 квітня 2020 17:14
17 довідка МТБ.pdf
02 квітня 2020 17:14
16 довідка працівники.pdf
02 квітня 2020 17:13
13 Ліцензія.pdf
02 квітня 2020 17:13
7 Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2020 17:13
6 Довідка 4ОПП.pdf
02 квітня 2020 17:13
5 Статут.pdf
02 квітня 2020 17:13
4 Виписка з ЄДР.pdf
02 квітня 2020 17:13
3 гарантійний диск.pdf
02 квітня 2020 17:13
2 кошторис.rar
02 квітня 2020 17:13
1 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 15:13
056.Проект договору.pdf
03 квітня 2020 15:13
048.Кошториси.rar
03 квітня 2020 15:13
010.Витяг з ЕДР.pdf
03 квітня 2020 15:13
009.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2020 15:13
002.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

ТОВ Абсолют-Клімат

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 528 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 16:18

Документи

09 квітня 2020 16:17
Рішення 157.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
528 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2020 16:17
Рішення 157.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 18:23
File.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 18:21
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 16:04
договір вікна.pdf укладений
23 квітня 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 2805/20ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 528 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п.1 ч.1 ст 43 Закону України "Про публічні закупівлі" договір є нікчемним