Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра
Очікувана вартість
673 843,00 UAH
UA-2020-03-27-001375-b c5594dc5aaa848fdafc58d5713289d49
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 22:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:42
Очікувана вартість: 673 843,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 369,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Поточний ремонт із заміни вікон у дошкільних навчальних закладах м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 квітня 2020 23:10
Коментар щодо відміни: з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме щодо визначення коду предмету закупівлі та на підставі ч. 1 ст. 31 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі.
Документи:
06 квітня 2020 23:10
Електронний підпис
06 квітня 2020 23:10
Протокол (рішення) відміна закупівлі.docx