Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
59 932 447,60 UAH
UA-2020-03-27-001367-c 45a12960006b419b80940cee21461e8c
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатів Ірина Олександрівна

+380342523142 tenderbuvr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дністровське басейнове управління водних ресурсів
Код ЄДРПОУ: 13646270
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А
Контактна особа: Гнатів Ірина Олександрівна
+380342523142
tenderbuvr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 23:59
Початок аукціону: 17 квітня 2020 12:31
Очікувана вартість: 59 932 447,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 993,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 290000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт:за адресою визначеною замовником Обсяг виконання робіт - відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Акад. Сахарова, 23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Аванс 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 17:26
Рішення про внесення змін.docx
09 квітня 2020 17:26
ТД нова редакція.docx
27 березня 2020 16:50
Копия відом.xls
27 березня 2020 16:50
проект договору-1.docx
09 квітня 2020 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 17:26
Рішення про внесення змін.docx
09 квітня 2020 17:26
ТД нова редакція.docx
27 березня 2020 16:50
ТД.docx
27 березня 2020 16:50
Копия відом.xls
27 березня 2020 16:50
проект договору-1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТЗ
Дата подання: 28 березня 2020 14:27
Дата відповіді: 01 квітня 2020 16:43
Яким чином можна ознайомитись з проектом на запропоновані роботи?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва вартість
будівництва - визначається на підставі обсягів робіт, які подані у складі ТД.
Уточнення ТД
Дата подання: 28 березня 2020 14:37
Дата відповіді: 01 квітня 2020 16:44
Уточніть місце проведення робіт. Надайте будь-ласка координати обєкту в системі GPS.
Відповідь: Дякуємо за запитання!

п/п Назва об’єкта
розташування Широта Довгота
1 Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області
(початок кріплення) 48°48'47.13"Пн 24°11'3.88"С
2 Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області
(кінець кріплення) 48°49'35.97"Пн 24°11'5.21"С
Фінансування закупівлі
Дата подання: 30 березня 2020 13:53
Дата відповіді: 01 квітня 2020 16:46
Згідно п 3.2. Додатку 5 до ТД "Проект договору" "Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2020 рік становить _ " фінансування робіт закладено в межах бюджету на 2020 рік. Згідно п 4 ТД Виконання робіт предбачене до " До кінця грудня 2021 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань" Запитання! Хто фінансує роботи в 2021 році і яким номативним документом Замовник гарантує виконавцю оплату робіт в 2021 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Докуємо за запитання! В залежності від державних асигнувань!
Щодо працівників
Дата подання: 02 квітня 2020 15:27
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:47
П. 2.2. ДОДАТКУ №1 до Тендерної документації, передбачає, що Робітники, які будуть залучені для виконання замовлення повинні пройти медичний огляд, що підтверджується копіями відповідних довідок та карток медичного огляду. Просимо уточнити даний пункт, а саме, довідки та картки медичного огляду потрібно подати в складі тендерної пропозиції, чи вони подаються після підписання договору за результатами закупівлі перед початком виконання робіт. Якщо у складі тендерної документації, то звертаємо Вашу увагу, що у зв'язку з карантином учасник не може послати своїх працівників на медогляд, тому просимо вилучити даний пункт або вважати достатнім підтвердженням інформаційний лист від учасника, що у випадку перемоги учасника він надасть всі необхідні довідок та карток медичного огляду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.

Ці медичні огляди об’єднаємо у групу так званих «трудових» медоглядів, проведення яких спрямоване на своєчасне запобігання заподіянню шкоди здоров’ю працівників.
Ми розглянемо можливість про врахування ситуації, яка зараз склалася з пандемією!
Щодо кінцевого проку подання пропозицій
Дата подання: 02 квітня 2020 15:28
Дата відповіді: 07 квітня 2020 10:54
П. 1.2., Розділ 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції передбачає, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції (дата, час) 15.05.2020 р., проте на електронному майданчику 15 квітня 2020 23:59. Просимо повідомити яка кінцева дата для подачі тендерних пропозицій є кінцевою.
Відповідь: Дякуємо! Час подання визначено в оголошенні про проведення закупівлі (15 квітня 2020 23:59)
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-001367-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Акваторія", Код ЄДРПОУ:20844295
Дата подання: 30 березня 2020 13:41
Terms of purchase
Pursuant to Article 10 § 4 of the Law, Procurement Notices within the deadlines set out in Part One of this Article shall be additionally published on the web site of the Authorized Body in English if the expected value of the purchase exceeds the amount equivalent to:
for goods and services - EUR 133 thousand;
for works - 5150 thousand euros. "
We require public procurement conditions under the Public Procurement Law.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 18:18
please clarify your request! What exactly do you consider to be a breach of the customer or a lack of documentation
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001367-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Акваторія", Код ЄДРПОУ:20844295
Дата подання: 30 березня 2020 14:05
технічне завдання
Вимагаємо надати Дефектний Акт на підставі якого будуть виконуватись роботи передбачені п 13. Демонтаж габіонів на суші, розмір габіонів 3х1х0,5 м (50% каменю використати при влаштуванні кріплення)м3 315.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 18:19
Дякуємо! Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва вартість будівництва - визначається на підставі обсягів робіт, які подані у складі ТД.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001367-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Акваторія", Код ЄДРПОУ:20844295
Дата подання: 30 березня 2020 15:21
Тендерна документація
п 7 ТД "7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)" порушує п 4 статті 10 Закону про публічні закупівлі. Вимагаємо приведення ТД до норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 18:23
Дякуємо! Дана вимога ТД не відносить до вимог п 4 статті 10 Закону "Про публічні закупівлі" оскільки не перевищує граничну суму закупівлі. З повагою!
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001367-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Акваторія", Код ЄДРПОУ:20844295
Дата подання: 02 квітня 2020 08:35
Кількісні і якісні показники предмету закупівлі
Доброго дня. В запитанні про ознайомлення з Проектом ми мали на увазі не вартість будівництва, а саме Проект, який має бути розроблений на підставі Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 45 від 16.05.2011 в Редакції від 09.01.2020 та ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво, та погоджений відповідними установами та місцевою владою. На підставі п.2 Статті 5 Закону про публічні закупівлі - вимагаємо надати інформацію, щодо можливості ознайомлення з Проектом (Інвестиційним проектом) на запропоновані роботи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2020 11:18
Дякуємо за запитання! Повторно повідомляємо, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва вартість будівництва - визначається на підставі обсягів робіт, які подані у складі ТД, а проектна документація буде передана переможцю після підписання договору відповідно до його умов!
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001367-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Акваторія", Код ЄДРПОУ:20844295
Дата подання: 02 квітня 2020 09:19
Тендерна документація
Повідомляємо Замовника, що статтею 29 Закону встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена. Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару(робіт,послуг)) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому замовником не вимагається надання договірної ціни переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідатиме вартості за результатами проведеного аукціону. Тому, враховуючи наведене вище, вимагаємо внесення змін до тендерної документації: вилучення вимоги щодо надання договірної ціни, розрахунків до неї та інших підтверджуючих документів учасником торгів до проведення електронного аукціону; доповнення тендерної документації вимогою щодо надання договірної ціни саме переможцем торгів та строки її надання; приведення тендерної документації Замовника до вимог Закону «Про публічні закупівлі» та вимогам чинних нормативних документів з ціноутворення у будівництві.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 12:09
Дякуємо за запитання! Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином Замовник вважає, що подання договірної ціни з кошторисом Учасником складеними відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 є необхідними.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001367-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 02 квітня 2020 17:08
Щодо можливості використання документів, викладених російською мовою
Підприємство має найманих працівників, які навчались на території колишнього СРСР, і документи їм були відповідно видані російською мовою.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти та науки України від 05.05.2015 р. № 504 «Деякі питання визнання в Україні іноземних документів про освіту» та Розділу ІІІ «Порядку визнання здобутих в іноземних вищих навчальних закладах ступенів вищої освіти» Документи, що не потребують процедури визнання:
1) документи про освіту громадян колишнього СРСР, видані до 15 травня 1992 року (на підставі Угоди про співробітництво в галузі освіти (Ташкент, 1992));
2) документи, видані особам, за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР.
Таким чином, Вимога Замовника про те, що всі документи, що подаються Учасником, викладаються українською мовою, у разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника) – є незаконною та необґрунтованою.

Отже, просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити надання документів що викладені російською мовою відносно документів про освіту, що видані до 15 травня 1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 12:13
Дякуємо за вимогу! Відповідно до стаття 15. Закону України "Про публічні закупівлі" Мова, що застосовується під час проведення процедур закупівель
1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином, учасник може без будь яких труднощей надани у складі пропозиції такі переклади документів складених іноземною мовою.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001367-c.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 22 травня 2020 16:59
Звернення учасника
Звернення учасника

27 березня 2020 року Дністровське басейнове управління водних ресурсів (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про закупівлю: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-27-001367-с, ID 45a12960006b419b80940cee21461e8c (Далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі проводився електронною системою закупівель 17-го квітня 2020 року.
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I";
2) ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО";
3) ТОВ "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП”;
4) ТОВ “ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ”.

21 травня 2020 року Тендерним комітетом Замовника було оприлюднено Протокол від від 20.05.2020, відповідно до п.6. якого,
“Пропозиція учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" відхиляється керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підстави відхилення пропозиції:
Відповідно до умов тендерної документації Учасник Роботи виконуються згідно з до Технічним завданням який викладено у Додатку 2 Тендерної документації.
Відповідно до п. 6.3. тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Розрахунок договірної ціни та кошторис складені відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
У складі пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" наявний Розрахунок договірної ціни та кошторис, однак даний кошторис не відповідає складу робіт, що визначений у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Не враховано перевезення хмизу, а це 6778,4м3 , Не враховано дріт діаметром 4мм для зшивання габіонів - 9084кг, Весь камінь розцінений як бутовий хоч по проекту є великогабаритний, На водогосподарському будівництві вартість води не враховується.
Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" не відповідає умовам Документації в цій частині відповідно до п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».”

Повідомляємо, що ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає, що розрахунок договірної ціни та кошторис ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" відповідає складу робіт, що визначений у додатку 2 до тендерної документації та надає наступні обгрунтування своєї позиції:

1. Вартість робіт з «Укріплення схилів хворостяниками надводними, товщина хворостяника у місцях стиску канатом 350 мм» та «Заготівля вербового хмизу. Пучками, зарості рідкі» визначена згідно розцінок ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН) - Е42-23-1 та ВЕ17-3-38-4 відповідно відомості обсягів робіт. Інша інформація, щодо даних робіт в відомості обсягів робіт відсутня. Також розцінкою Е42-23-1 враховані наступні механізми - Трактори на гусеничному ходу при роботі на водогосподарському будівництві, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.], Причiпи тракторнi, вантажопiдйомнiсть 2,0 т, для перевезення хмизу. ТОВ «Будмонтажсервіс1» вважає, що кількості та вартості даних механізмів у складі договірної ціни достатньо, щоб компенсувати витрати товариства при виконанні робіт з заготівлі, перевезення та укріплення схилів хмизом. Додаткові витрати щодо перевезення хмизу Замовнику пред'явлено не буде.
2. Вартість робіт з «Влаштування підпірної стінки габіонами. Установлення габіонів на суші, розмір габіонів 3х1х0,5 м» визначена відповідно розцінкі РЕКН - ВЕ17-3-2-2. Застосування даної розцінки Замовник не заперечує. В ресурсах даної розцінки відсутній дріт діаметром 4мм для зшивання габіонів - 9084кг. . Інша інформація, щодо даних робіт в відомості обсягів робіт відсутня, у тому числі , щодо кількості дроту 9084 кг. В той же час, ТОВ «Будмонтажсервіс1» розумів необхідність застосування дроту діаметром 4мм для зшивання габіонів, тому вартість даного ресурсу враховано товариством в вартості габіонів та окремо Замовнику до оплати пред'явлено не буде.
3. До того, що весь камінь розцінений як бутовий хоч по проекту є великогабаритний. Камінь бутовий має класифікацію в залежності від марки бутового каменя (100, 200, 300, 400, 600, 800, 1000, 1200 и 1400) та розміру бутового каменю (від 150 до 1000мм та більше при необхідності). Між тим, Замовником в відомості обсягів робіт не вказано будь яку інформацію щодо цих даних. Відповідно визначення кар’єрів, які здійснюють постачання даних матеріалів, великогабаритний камінь і є бутовим каменем. Тому жодних порушень щодо включення великогабаритного каменю як бутового немає. Звертаємо увагу на те, що учасники тендерної закупівлі неодноразово просили надати на ознайомлення проект для всебічної оцінки вартості робіт, проте Замовником було відмовлено в наданні проекту для ознайомлення, та наполегливо рекомендовано визначати вартість робіт тільки згідно наявної відомості обсягів робіт, в якій не вказана повна інформація (викопіювання с сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-27-001367-c див. нижче)
Запитання до процедури
Уточнення ТЗ
Дата подання: 28 березня 2020 14:27
Дата відповіді: 01 квітня 2020 16:43
Яким чином можна ознайомитись з проектом на запропоновані роботи?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва вартість
будівництва - визначається на підставі обсягів робіт, які подані у складі ТД.

Номер вимоги: UA-2020-03-27-001367-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Акваторія", Код ЄДРПОУ:20844295
Дата подання: 02 квітня 2020 08:35
Кількісні і якісні показники предмету закупівлі
Доброго дня. В запитанні про ознайомлення з Проектом ми мали на увазі не вартість будівництва, а саме Проект, який має бути розроблений на підставі Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 45 від 16.05.2011 в Редакції від 09.01.2020 та ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво, та погоджений відповідними установами та місцевою владою. На підставі п.2 Статті 5 Закону про публічні закупівлі - вимагаємо надати інформацію, щодо можливості ознайомлення з Проектом (Інвестиційним проектом) на запропоновані роботи.
Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
07 квітня 2020 11:18
Дякуємо за запитання! Повторно повідомляємо, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва вартість будівництва - визначається на підставі обсягів робіт, які подані у складі ТД, а проектна документація буде передана переможцю після підписання договору відповідно до його умов!

4. Ствердження Замовника, що на водогосподарському будівництві вартість води не враховується, не обґрунтовується жодним нормативним документом. Вода врахована ресурсними елементними кошторисними нормами (РЕКН) для даних видів робіт. Якщо при вивченні проекту виявиться, що застосування води при виконанні робіт не потрібно, то в акти виконаних робіт вода включатись не буде та до оплати Замовнику пред'явлено не буде.
Враховуючи викладене, розрахунок договірної ціни та кошторис ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" відповідає складу робіт, що визначений у додатку 2 до тендерної документації та пропозиція ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" відповідає умовам Тендерної документації в цій частині відповідно до п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
Повторно здійснити аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" по закупівлі: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-27-001367-с, ID 45a12960006b419b80940cee21461e8c та врахувати зазначені у даному зверненні обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" вимогам, що зазначені у тендерній документації.
Визнати пропозицію учасника ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" такою, що повністю відповідає вимогам, що визначені Замовником у Тендерній документації щодо закупівлі: «Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Радова в районі вул. Радова Права та вул. Радова Ліва в селищі Перегінське Рожнятівського району Івано-Франківської області», Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-27-001367-с, ID 45a12960006b419b80940cee21461e8c.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

22 травня 2020 16:59
Звернення учасника.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000014 ● 56d3e3630072402088ec461cc6aecb6e
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 18:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-03-27-001367-c 27.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2020-06-03 23:18:42

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 44 939 308,80
UAH з ПДВ
41 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 47 289 975,00
UAH з ПДВ
41 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" 44 760 608,64
UAH з ПДВ
44 760 608,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 54 495 861,28
UAH з ПДВ
54 495 861,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 16:19
Електронний підпис
16 квітня 2020 23:26
Електронний підпис
16 квітня 2020 23:24
Цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2020 23:24
Проект договору.pdf
16 квітня 2020 23:24
FW_ св-во с Рюриками.zip
16 квітня 2020 23:24
FW_ ецп.zip
16 квітня 2020 23:24
3Інші документи.rar
16 квітня 2020 23:24
2ВПВ17.rar
16 квітня 2020 23:24
1КК ст.16.rar

Публічні документи

16 квітня 2020 23:57
Суб.pdf
16 квітня 2020 23:57
Проект договору.pdf
16 квітня 2020 23:57
ТЗ.pdf
16 квітня 2020 23:57
ЦПХ Проців, Сенюк.pdf
16 квітня 2020 23:57
Диплом-Федорич Н.В.pdf
16 квітня 2020 23:57
Диплом-Рак О.М..pdf
16 квітня 2020 23:57
Документ-Проців П.М..pdf
16 квітня 2020 23:57
Лист-відгук УКБ.pdf
16 квітня 2020 23:57
Цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2020 23:56
Інформаційні довідки.pdf
16 квітня 2020 23:56
200416 Витяг з ЄДР.zip
16 квітня 2020 23:56
Витяг ПДВ (ПІгруп) copy.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 19:36
Електронний підпис
16 квітня 2020 19:34
Технічна частина.zip
16 квітня 2020 19:34
Проект договору-1.PDF
16 квітня 2020 19:34
ІД Інші документи.zip
16 квітня 2020 19:34
ВПВ17 . Довідка ст. 17.PDF
16 квітня 2020 19:34
Банківська гарантія.zip
16 квітня 2020 19:34
Цінова пропозиція.PDF
16 квітня 2020 19:17
Цінова пропозиція.PDF
16 квітня 2020 19:17
Технічна частина.zip
16 квітня 2020 19:16
Проект договору-1.PDF
16 квітня 2020 19:16
ІД Інші документи.zip
16 квітня 2020 19:16
ВПВ17 . Довідка ст. 17.PDF
16 квітня 2020 19:16
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО"

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
Відхилено 41 499 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 14:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
#42314346
Відхилено 41 500 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 20:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО"
#38557026
Відхилено 44 760 608,64
UAH з ПДВ
13 травня 2020 18:31
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Відхилено 54 495 861,28
UAH з ПДВ
21 травня 2020 20:13

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ #39794680

№ рішення у справі

31-р/тк 32-р/тк

Дата рішення у справі

10.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

27 квітня 2020 14:47
Електронний підпис
27 квітня 2020 14:41
ПРотокол про розгляд
27 квітня 2020 14:41
ПРотокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346

№ рішення у справі

63/110-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

04 травня 2020 20:07
Електронний підпис
04 травня 2020 19:54
Протокол розгляду

Документи

13 травня 2020 18:31
Електронний підпис
13 травня 2020 17:26
ПРотокол

Документи

21 травня 2020 20:13
Електронний підпис
21 травня 2020 20:11
ПРотокол

Інформація про відміну

Дата відміни
21 травня 2020 20:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі