Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекламні та маркетингові послуги
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-03-27-001150-a ● 5e88c291347b4b7f97632f5c595c0c6c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації" |
Код ЄДРПОУ: | 16469058 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г |
Контактна особа: |
Федченко Олександр Володимирович 380442980955 sasha@kreschatic.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення інформаційно-комунікаційної кампанії з формування свідомого власника житла та підвищення ефективності споживання енергоресурсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, м. Київ, м. Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата після надання послуг та підписання актів нанданих послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 13:35 |
ТД_ЖКХ_.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копії договорів
Дата подання: 29 березня 2020 12:56
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:17
Тендерна документація, пункт 5.1.в."Для підтвердження виконання досвіду аналогічного договору (аналогічних договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору (копії договорів) та інформацію про виконання договору в повному обсязі."
ПИТАННЯ:
Наша компанія підписує з Клєнтами типові договори "Про надання рекламних та PR послуг" (тобто без деталізації).
Копій таких договорів буде достатньо, якщо ми додамо опис виконаних робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження виконання досвіду аналогічного договору (аналогічних договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору (копії договорів) та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Це означає, що учасник надає копію ВИКОНАНОГО договору ПІДПИСАНОГО У ДВОСТОРОНЬОМУ порядку крім того для підтвердження виконання договору учасник надає КОПІЇ АКТІВ ВИКОНАНИХ ПОСЛУГ на всю суму договору.
Документи тендерної пропозиції
Дата подання: 29 березня 2020 13:10
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:16
Документи, що подаються Учасником відповідно до п. 1.10. роздалу III Тендернної документації, мають бути
"належним чином засвідчені учасником".
ПИТАННЯ:
- що означає "належним чином засвідчені учасником"?
- чи достньо буде подати скани оригіналів цих документів?
Відповідь: «Належним чином завірені документи» означає, що документи, які подаються у складі тендерної пропозиції повинні мати напис «з оригіналом вірно» підпис уповноваженої особи, печатку у разі наявності та дату коли був завірений документ.
Сюжет/ролик
Дата подання: 30 березня 2020 22:06
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:40
У Додатку 1 п.4.1 передбачається лише розробка та виготовлення інформаційного сюжету (відеоролику) без урахування його просування?
Відповідь: Так, без урахування його просування.
Текстовий контент
Дата подання: 30 березня 2020 22:07
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:39
У Додатку 1 п.4.3 «….Підготовка, розміщення, просування унікального текстового контенту з урахуванням фото/відеоконтенту у соціальній мережі Facebook/ YouTube/ Instagram з таргетуванням на цільові аудиторії» під відеоконтентом слід розуміти інформаційний сюжет (відеоролик) про який іде мова у п.4.1.?
Відповідь: Так, але не виключно. Учасник може запропонувати і інший контент, якщо це буде потрібно для якісного проведення інформкампанії.
Соцмережі
Дата подання: 30 березня 2020 22:08
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:39
Чи повинен Виконавець запропонувати/підготувати/виготовити якийсь інший фото та відеоконтент (окрім зазначеного у п.4.1.відеоролика) для розміщення відеоконтенту у соціальній мережі Facebook/ YouTube/ Instagram?
Відповідь: Учасник повинен якісно та в повному обсязі провести інформаційну кампанію за тематикою, передбаченою Замовником. Якщо для якісно виконання цього завдання Учаснику потрібно запропонувати/підготувати/виготовити якийсь інший фото та відеоконтент (окрім зазначеного у п.4.1.відеоролика) він повинен це зробити.
Соцмережі
Дата подання: 30 березня 2020 22:09
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:38
Де саме, на яких сторінках (яких компаній чи спільнот) у Facebook/ YouTube/ Instagram необхідно буде розміщувати контент, вказаний у Додатку1 п.4.3?
Відповідь: Контент потрібно розміщувати на сторінках створених Замовником у Facebook/ YouTube/ Instagram.
Кількість контенту
Дата подання: 30 березня 2020 22:10
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:37
Додаток1 п.4.3 – про яку кількість контенту йде мова, чи про який час SMM-підтримки йде мова?
Відповідь: Обсяг унікального контенту, який потрібно просувати в соціальних мережах повинен запропонувати Учасник, відповідно до запропонованого ним плану та ідеї проведення інформкампанії.
Поширення прдукції
Дата подання: 02 квітня 2020 19:09
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:46
Додаток 1, п. 4.2. Виготовлення і поширення в громадських місцях, закладах комунальної власності друкованих інформаційно-роз’яснювальних матеріалів.
ПИТАННЯ:
1. Що означає "поширення", його формат - цільова роздача, привзти і залишити на столі, вручити відповідальній особі?
2. Перелік "громадських місць" надає Замовник?
Дякуємо!
Відповідь: 1. . Поширення в громадських місцях, закладах комунальної власності друкованих інформаційно-роз’яснювальних матеріалів означає, що Учасник повинен виготовити продукцію, яка складається із плакатів, наліпок, брошур, доставити цю продукцію до закладів комунальної власності, які запропонує та погодить із Замовником та розповсюдить цю продукцію. Крім того Учасник сам бере дозволи у відповідальних осіб закладів на розповсюдження продукції в той чи інший спосіб та за результатами розповсюдження звітує Замовнику про це.
2. Перелік громадських місць де потрібно розповсюдити продукцію визначає Учасник в рамках проведення інформаційної кампанії, також визначає цільову аудиторію, якій буде корисна ця інформація. Для кожної цільової аудиторії Виконавець має запропонувати найбільш ефективні канали поширення інформації і надати прогнозований аналіз охоплення кожної цільової аудиторії протягом кампанії. Крім того Учасник повинен розробити план проведення інформаційної кампанії та затвердити його у Замовника.
2. Перелік громадських місць де потрібно розповсюдити продукцію визначає Учасник в рамках проведення інформаційної кампанії, також визначає цільову аудиторію, якій буде корисна ця інформація. Для кожної цільової аудиторії Виконавець має запропонувати найбільш ефективні канали поширення інформації і надати прогнозований аналіз охоплення кожної цільової аудиторії протягом кампанії. Крім того Учасник повинен розробити план проведення інформаційної кампанії та затвердити його у Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Самусенко Ірина Миколаївна #2574012306 |
Переможець |
490 700,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2020 16:26
|
Додаткова_угода_1.pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 15:21
|
Договор_050520.pdf | укладений |
05 травня 2020 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05052020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |