Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Замулинецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня- дошкільний навчальний заклад" в с.Замулинці Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району - капітальний ремонт ( у рамках здійснення заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 – 45450000-7– «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
5 811 403,00 UAH
UA-2020-03-27-001137-b c209946093ac4a7489827c1d4904bcae
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матеївецька сільська рада об'єднаної територіальної громади

+380343392197 mateivtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04354048
Місцезнаходження: 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10
Контактна особа: Матеївецька сільська рада об'єднаної територіальної громади
+380343392197
mateivtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 15:37
Очікувана вартість: 5 811 403,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Замулинецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня- дошкільний навчальний заклад" в с.Замулинці Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району - капітальний ремонт ( у рамках здійснення заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 – 45450000-7– «Інші завершальні будівельні роботи»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78292, Україна, Івано-Франківська область, с.Замулинці, вул. Набережна-Надруття 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 11:40
Перелік змін.doc
01 квітня 2020 11:40
ДКТ Капітальний ремонт 2020 (Нова редакція).docx
01 квітня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 11:40
Перелік змін.doc
01 квітня 2020 11:40
ДКТ Капітальний ремонт 2020 (Нова редакція).docx
27 березня 2020 11:41
ДКТ Капітальний ремонт 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замiна кроквяних нiг iз брусiв
Дата подання: 29 березня 2020 22:39
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:10
Замiна кроквяних нiг iз брусiв (розмір брусів ) ?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення!
Зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
запитання
Дата подання: 30 березня 2020 19:43
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:10
Добрий день просимо Вас уточнити: - чи буде авансовий платіж? тех. завдання: п.14 яка товщина утеплювача? п.16,17,18 який тип кабель має бути та його переріз? п.19 на скільки модулів мають бути щитки? п.20 який тип та номінали мають бути автоматичних вимикачів?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Авансовий платіж не передбачений, оплата буде проводитись за виконані роботи. Стосовно тех.завдання зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
ЗП
Дата подання: 31 березня 2020 12:59
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:11
Добрий день Просимо вказати середньо місячну заробітну оплату робітника зайнятого на будівництві, прийняту на 2020р. в Вашому ОТГ
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! У відповідь повідомляємо, що сесією Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади було прийняте рішення від 14 лютого 2019 року «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва об’єктів за рахунок коштів державного, обласного, сільського бюджетів», вказане рішення розміщене на веб-сайті Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади
уточнення тех. завдання
Дата подання: 31 березня 2020 19:31
Дата відповіді: 01 квітня 2020 11:11
Добрий день уточніть перелік комплектуючих для покрівлі а саме: коньок, вітрова, примикання, люк виходу на покрівлі, підринвова, єндова
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
уточнення
Дата подання: 01 квітня 2020 15:46
Дата відповіді: 03 квітня 2020 16:54
Добрий день 1. в відомості ресурсів вогнезахисний матеріал в казаний унитерм-19010 а в відомості обсягів робіт вказано ДСА-1. Уточніть яку рідину потрібно застосовувати. 2. Виходячи з відомості ресурсів шпаклювання по технології "церезіт" товщиною 1мм має здійснитися вапняною штукатуркою Ферозіт 235 та 240 даний матеріал не наноситься таким шаром, Ферозіт 240- також не наноситься таким шаром, з вашої відомості виходить що ферозіт 235 шар 0,3-0,4мм, ферозіт 240 шар 0,6-0,7мм, порушена технологія використання даного оздоблювального матеріалу. Також даний вид матеріалу рекомендовано фарбувати вапняними фарбами а не Дисперсіями полівінілацетатними непластифікованими. Просимо внести корегування технічне завдання до ту компанії ферозіт (також стосується еквавілентних виробників ту практично одинакові) 3. просимо вказати бюджетні призначення на 2020р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення!
1. Відповідно до Додатку 9 Тендерної документації у кожному випадку де у тексті згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент".
2.Відповідно до експертного звіту зазначена документація складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
3. Інформація річного плану закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Замулинецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня- дошкільний навчальний заклад" в с.Замулинці Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району - капітальний ремонт ( у рамках здійснення заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 – 45450000-7– «Інші завершальні будівельні роботи») містить бюджетні призначення на 2020 рік.»
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-001137-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДІДИК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3184304933
Дата подання: 20 квітня 2020 10:21
Вимога
Шановний Замовник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.

Відповідно до пункту 16 частини першої статті 1 Закону “пов’язана особа” - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.

Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.

Таким чином, під час проведення процедур закупівель замовник перевіряє наявність підстав, зазначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, оскільки Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району є власником КП "Господарник ОТГ". Вимагаємо дискваліфікації учасника торгів якого замовник визнав переможцем з порушенням законодавства України, в разі не виконання вимоги дана скарга буде передана в відповідні державні органи для врегулювання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 10:48
Протоколом тендерного комітету №50 КП "Господарник ОТГ" було відхилено, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001137-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 05 травня 2020 15:58
Не правомірне визначення переможця.
Помилки які припустився Замовник при визначені переможця торгів :
Прослідковується зговір КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» з другим учасником ПП «АЛЬБАТРОС-28» , пояснимо в чому вбачається зговір а саме: в розробці технічної частини складання кошторису , якщо подивитись на саме подання локального кошторису , договірної ціни то можна сказати, що вони зроблені кошторисником проектної організації КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» І.І.Зубенком. Пояснення одне що в одного що в другого учасника одна методика, перексерино з проекту Замовника: титульні сторінки з проектного екземпляра, чого ні один учасник тендерних закупівель ніколи ніде не подає, а вони у них одинакові – співпало так. Одні і ті самі ціни на матеріальні ресурси , а повинна бути різниця на 20% - тому що учасник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» працює з ПДВ 20% , а ПП «АЛЬБАТРОС-28» з ставкою 5% висновок з цього у другого учасника ціни повинні включатись у вартість матеріалів враховуючи ПДВ , а що саме головне що вони одинакові у більшості-співпало так.
Пояснюємо , що робить кошторисник :
1.Заробітна плата у ПП «АЛЬБАТРОС-28» - 10000гривень в КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» -10300гривень
2. Прибуток у ПП «АЛЬБАТРОС-28» - коефіцієнт - 7.4 в КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» - коефіцієнт - 6.8
3. . Адмінвитрати у ПП «АЛЬБАТРОС-28» - коефіцієнт - 3.8 в КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» - коефіцієнт - 1.23
Ці показники водяться перед тим як приступається для розробки кошториса і вся різниця .
4. ПП «АЛЬБАТРОС-28» - єдиний податок 5% в КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» - ПДВ 20% , що робить Учасник ПП «АЛЬБАТРОС-28» - єдиний податок 5% взамін того щоб перерахувати і змінити ціни щоб вони не були такі самі як в учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» він добавляє на різницю тої суми між 5 % і 20% ПДВ –кошти на покриття ризику- 98.587 тисч гривень та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 398.291тисяч гривень із якого такого розрахунку навіть такі суми на будівництво, яке розраховано до 31.08.2020року.З цих розрахунків виходить що нашу державу просто штормить із інфляцією це катастрофа, шкода що не бачать наші економісти що малюють нам такі учасники. Ми рахуємо що дані учасники повинні бути дискваліфіковані .
5. Щоб подавати такі дані як кошти на покриття ризику- 98.587 тисч гривень,
6. кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 398.291тисяч гривень – потрібно зробити було розрахунок на дані затрати , а їх не має просто подані підігнані нічим не обгрунтовані суми.
7. Але зауважте Ви як Замовник всеодно оприділяєте ПП «АЛЬБАТРОС-28» переможцем торгів.Тим самим дискримінуєте нас настипних учасників , ставите не в рівні умови.
Тепер по порядку , чому не повинен бути вже і після рішення Замовника.
1.Всі довідки потрібно бкуло здати переможцю на протязі 5 днів , що було зроблено переможцем довідки були здані 04.05.2020р в 09:15годин , так як переможець був визнаний 20.04.2020р в 16:50 годин то довідку з УМВС потрібно було здати до 04.05. 2020р до 16:50, а не в 18:11, де вже пройшов термін 5 днів .
2. До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
2.В переможця ПП «АЛЬБАТРОС-28» в локольному кошторисі і в договірній ціні включено роботу яку Замовник в технічному завданю не надавав , це пункт 141, РН 20-41-1 , Навантаження сміття 100т кількістю 0,51402, на суму 1042гривні . – не витримана умова тендерного завданя , це є грубе нарушення і пояснити , що це є несуттєва формальна помилка не можна.
Учаснику не потрібно було включати на свій розсуд те що не вимагається , цю роботу можна буде включити в процесі виконання робіт при підписані актів виконаних робіт до заключивши договір на непередбачені роботи .
3. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Про що це говорить , що учасник згідно проведеного акціону повинен , згідно свого пониження понизити ціну на 70000 гривень в сторону пониження . Тепер розглянемо , що зробив учасник переможець , а він собі узаконив ті кошти що до акціону з фонаря написані були . Так щоб все понизити він все на оборот повишає в договірній ціні :
Було стало повишає тис. грн
Прмі витрати – 3279.0665грн 3642.567грн 363.501грн
Заробітна плата-1386.33666грн 1654.263грн 267.927грн
Загально виробничі витрати- 664.41498грн 754.940грн 90.525грн
Вартість буд матеріалів - 1886.71582грн 1980.676грн 93.960грн
Вартість буд. Машин -6.014 грн 7.628грн 1.614грн
----------------
817.092 грн

Тоді із наведеного видно що беремо перексерюємо кошторис ( доречі хтось його дав від замовника) але так як він надається з ПДВ, то здаємо як надруковано , добавляємо суми інфляції від фонаря , кошти ризику від фонаря , а потім після акціону йдемо до того хто дав і на правах переможця пишимо все те що нам потрібно для нормальної роботи .
Хочемо відмітити те що якщо учасник надав розрахунки які склались на поточнй рік на заробітну плату на 10000грн , то вона не повина повишатись до 12200грн з яких це вже розрахунків вона пивишаються (це вже ніякими розрахунками і не пахне ), учасник міг понизити свій розрахунок який склався з розрахунку на поточний рік – прокол кошторисника.
От показник прибутку і адміністративних витрат правильно зроблено, бо там зроблено пониженя з прибутку -7.40 грн/люд-г стало 6.80 грн/люд-г , адмінвитрат з 1.38 грн/люд-г стало 1.23 грн/люд-г
Учасник переможець не надав довідку загальновиробничі витрати на будову – 754.940грн. , звідкіля ця сума така взялась з яких розрахунків .
Ми можемо ще продовжувати , але рахуємо що цих зауважень на визначення переможця достатньо
, щоб відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З повагою.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-03-27-001137-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 05 травня 2020 20:56
Не правомірність визначення переможця
Ми вирішили додати ще одне зауваження .Згідно календарного графіка переможець уже виконав електромонтажні роботи ще до 30.06.2019р , а перепрошуємо це 2020рік , так для чого це вся тяганина з переможцями...
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 травня 2020 15:58
Вимога

Документи подані скаржником

05 травня 2020 20:56
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ" 4 915 000,00
UAH з ПДВ
4 846 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬБАТРОС - 2В" 4 917 000,00
UAH з ПДВ
4 847 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДІДИК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ " 5 176 912,11
UAH з ПДВ
5 176 912,11
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив "Будівельник" 5 763 067,00
UAH з ПДВ
5 763 067,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 19:55
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:54
Проект договору 4 846 999.pdf
11 квітня 2020 20:19
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:27
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:26
Статут.pdf
10 квітня 2020 18:26
Підписаний_Лицензия.pdf
10 квітня 2020 18:26
Підписаний_G0420-5060-GL_tender.pdf
10 квітня 2020 18:26
Паспорт.pdf
10 квітня 2020 18:26
Наказ.pdf
10 квітня 2020 18:26
Ліцензія.pdf
10 квітня 2020 18:26
Лист-згода.pdf
10 квітня 2020 18:26
КОД 1.pdf
10 квітня 2020 18:26
Договір на техніку pdf
10 квітня 2020 18:26
Витяг.pdf
10 квітня 2020 18:26
Виписка.pdf
10 квітня 2020 18:26
аналогічний Договір.pdf
10 квітня 2020 18:26
№50 Лист-гарантія.pdf
10 квітня 2020 18:26
№49 Лист гарантія.pdf
10 квітня 2020 18:26
№48 Проект договору.PDF
10 квітня 2020 18:26
№46 Лист згода.pdf
10 квітня 2020 18:26
№45 Лист-гарантія..pdf
10 квітня 2020 18:26
№44 Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2020 18:26
№43 Довідка.pdf
10 квітня 2020 18:26
№42 Довідка.pdf
10 квітня 2020 18:26
№41 Заява-згода.pdf
10 квітня 2020 18:26
№38Технічне завдання.pdf
10 квітня 2020 18:26
№37 Лист-гарантія.pdf
10 квітня 2020 18:26
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf

Публічні документи

11 квітня 2020 18:17
Електронний підпис
11 квітня 2020 18:12
ремонт офісу розтока.pdf
11 квітня 2020 18:12
договір ПП Гартлюк.pdf
11 квітня 2020 18:12
акти дах коновальця.pdf
11 квітня 2020 18:12
паспорт.pdf
11 квітня 2020 18:12
Договір оренди.PDF
11 квітня 2020 18:12
Проект договору.PDF
11 квітня 2020 18:12
кошторис.PDF
11 квітня 2020 18:12
Довідки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ"

ПП "АЛЬБАТРОС - 2В"

ФОП "ДІДИК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ "

Кооператив "Будівельник"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ"
#41282722
Рішення скасоване 4 846 999,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:47
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ"
#41282722
Відхилено 4 846 999,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:49
ПП "АЛЬБАТРОС - 2В"
#41123445
Переможець 4 847 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:50

Документи

23 квітня 2020 16:49
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:48
1 001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АЛЬБАТРОС - 2В"
#41123445
4 847 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2020 14:16
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
06 травня 2020 14:16
Електронний підпис
06 травня 2020 14:15
2 001.jpg