Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1. Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту медичного обладнання; Лот 2. Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту рентгенівської апаратури; Лот 3. Послуги з щоквартального технічного обслуговування та поточного ремонту КТ «СРТ 1010»
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-03-27-001112-c 7d7ebfc2f7334463bbe32797e4d2f0b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриненко Наталія Георгіївна

057-705-02-23 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ХОР "ОКЛ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Гриненко Наталія Георгіївна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Більш детально – в додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»

Тендерна документація

27 березня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:09
Додаток 4_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Ремонт.doc
27 березня 2020 15:09
Додаток 3_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
27 березня 2020 15:09
Додаток 2_ВИМОГИ_17_СТ..doc
27 березня 2020 15:09
Додаток 1_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.doc
27 березня 2020 15:09
ТД_ремонт.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3. Послуги з щоквартального технічного обслуговування та поточного ремонту КТ «СРТ 1010»
Опис предмету закупівлі:
Більш детально – в додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 375,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 квітня 2020 14:50
Закінчення: 14 квітня 2020 15:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з щоквартального технічного обслуговування та поточного ремонту КТ «СРТ 1010»
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт протягом 14 банківських днів з дня отримання акту виконаних робіт у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюються на протязі 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Козир Олександр Юхимович 73 000,00
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ТЕХНІКИ" 75 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 01:53
12. Згода з техн. Лот 3.pdf
11 квітня 2020 01:53
12. 1 Гарант. лист Лот 3.pdf
11 квітня 2020 01:53
7. Ліцензія.pdf
11 квітня 2020 01:53
3. Допуск 1000 В.pdf
11 квітня 2020 01:53
1. Наявність МТБ.pdf
11 квітня 2020 01:53
6. Захист довкілля.pdf
11 квітня 2020 01:53
2. Кваліфікація.pdf
11 квітня 2020 01:53
13. Про санкції.pdf

Публічні документи

19 квітня 2020 09:19
довiдка о не суд.pdf
19 квітня 2020 09:19
public_doc.pdf
19 квітня 2020 09:19
public_doc.p7s
10 квітня 2020 08:45
Лист пiдт повноваж.pdf
10 квітня 2020 08:45
дов про санкцii.pdf
10 квітня 2020 08:45
вiдгук_NEW.pdf
09 квітня 2020 12:55
техн вимоги.pdf
09 квітня 2020 12:55
о субпідрядниках.pdf
09 квітня 2020 12:55
Ліцензія ренген pdf.pdf
09 квітня 2020 12:55
лист згода с пр дог.pdf
09 квітня 2020 12:55
захист довк.pdf
09 квітня 2020 12:55
дозв 1000В.pdf
09 квітня 2020 12:55
довідка ст 17.pdf
09 квітня 2020 12:55
дов тех можливостей.pdf
09 квітня 2020 12:55
дов про прац.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Козир Олександр Юхимович

ТОВ "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ТЕХНІКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Козир Олександр Юхимович
#2180113111
Відхилено 73 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 11:32
ТОВ "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ТЕХНІКИ"
#31150069
Переможець 75 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ТЕХНІКИ"
#31150069
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 18:03
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 12:03
04_Д.у.4._ЛОТ 3 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 07:51
03_Д.у.3._ЛОТ 3 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 07:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:14
02_Д.у.2._ЛОТ 3 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 16:09
01_ДОГОВІР_Ремонт_ЛОТ 3.pdf укладений
28 квітня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пп. 5 п. 11.5. та п. 11.3. Договору зменшити суму договору на 5,00 грн. (П’ять гривень 00 копiйок). 2. Внести зміни в п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 74 995,00 грн. (Сімдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ.» 3. Внести зміни в Додаток № 1 «ПРОТОКОЛ узгодження договірної ціни», та викласти його в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін. 74 995,00 грн., без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 послуга Категорія підприємства. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Номер договору про закупівлю: 16/04-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році. 2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей договір вступає в силу з дати підписання і діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору.» 14. Сума договору після внесення змін. 74 995,00 грн., без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 послуга Категорія підприємства. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Номер договору про закупівлю: 16/04-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору збільшити суму договору на 14 995,00 грн. (Чотирнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок). 2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 89 990,00 грн. (Вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок), без ПДВ, у т.ч. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році – 14 995,00 грн. (Чотирнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ.» 14. Сума договору після внесення змін. 89 990,00 грн., без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 послуга Категорія підприємства. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Номер договору про закупівлю: 16/04-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 89 990,00
UAH