Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Склянки,підсклянники
Очікувана вартість
993 192,00 UAH
UA-2020-03-27-000957-c ● e87a3fd6e29843d9b8bb01abe7f944a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 993 192,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29790 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: Товари.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Склянка для чаю 250 мл - 142 700 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: Товари.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Склянка для чаю 250 мл - 142 700 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142700 шт
Склянка для чаю 250 мл (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору . Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 14:29 |
ТД_Склянки,підсклянники (1).doc | |
27 березня 2020 14:29 |
Оголошення (4).doc | |
27 березня 2020 14:29 |
договір (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміна ГОСТ 30407-96
Дата подання: 03 квітня 2020 15:41
Дата відповіді: 07 квітня 2020 18:26
Добрий день!
У виробника склянки з 01.02.2020 року новий ГОСТ 30407-2019 міждержавний стандарт, який діє на терторії Російської Федерації на заміну ГОСТ 30407-96. До видачі нової Декларації діє Декларація відповідності по ГОСТ 30407-96. У пакувальному аркуші / сертифікаті якості буде вказано новий ГОСТ 30407-2019.
Прошу надати відповідь, чи буде розглянута тендерна пропозиція згідно Додатку А (технічні вимоги), якщо надати інформаційний лист від виробника з роз'ясненням змін по ГОСТ?
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. В пропозиції має бути наявний документ про відповідність на ГОСТ, за яким виготовлено(відповідає) продукція відповідно документу з якості виробника,зокрема, декларація про відповідність(складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-27-000957-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Крістанол-В", Код ЄДРПОУ:39087267
Дата подання: 09 травня 2020 22:04
Дата подання: 09 травня 2020 22:04
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця закупівлі
Детальний опис скарги наданий в документі "Скарга"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 22:01
рішення від 14.05.2020 № 9366 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 22:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2020 № 10472.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 16:22
рішення від 27.05.2020 № 10472.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 20:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням №10472 -р/пк-пз від 27.05.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" переможцем процедури закупівлі.
Відповідно рішенням №10472 -р/пк-пз від 27.05.2020 пропозиція учасника ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«ТОВ "Галерея скла та порцеляни" на підтвердження відповідності запропонованої ним продукції надано наступні документи: - сертифікат відповідності № РОСС RU.CT06.H00188 терміном дії з 09.06.2017 до 08.06.2020, виданий Федеральним агентством по технічному регулюванню та метрології РФ. Даний документ не відповідає ДСТУ 3498-96. Так як термін дії даного документу закінчується до кінця року постачання продукції (31.12.2020), учасником повинен бути наданий гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. Даний документ відсутній в складі Пропозиції учасника ТОВ "Галерея скла та порцеляни"; - декларація про відповідність Митного союзу № ТС N RU Д-RU.СБ-02.В.01212 терміном дії з 12.03.2018 р. по 11.03.2023 р. Даний документ не відповідає ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, так як оформлений не у відповідності з пунктом 7 "Форма декларації про відповідність" та не містить вимог, які відповідають чинному законодавству України. Інших документів на підтвердження відповідності продукції немає. 4 Замовник зазначає, що на вимогу пункту 1 додатку 1 Документації у складі Пропозиції ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" надано декларацію про відповідність митного союзу з терміном дії до 11.03.2023. Замовник зазначає, що відповідно до зазначеної декларації продукція, зокрема, відповідає нормативному документу країни походження продукції – "Единые санитарноэпидемиологические и гигиенические требования к продукции (товарам), подлежащей санитарно-эпидемиологическому надзору". Скаржником в свою чергу документально не доведено, що дана декларація не підпадає під вимогу пункту 1 додатку 1 Документації – "або декларацію про відповідність технічному регламенту" відповідно правил та нормативних актів країни походження продукції та документу безпосередньо. Замовник зазначає, що зважаючи на викладене Пропозиція містить декларацію про відповідність митного союзу з терміном дії до 11.03.2023, що відповідає умовам пункту 1 додатку 1 Документації та виключає вимогу пункту 1.2 додатку 1 Документації "Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного". У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Документації Пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна містити, зокрема, документи, що визначені, зокрема, додатками 1 та 2 Документації, та іншими додатками та вимогами Документації. Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Документації учасник надає документи на предмет закупівлі згідно з вимогами, визначеними у додатку 1 Документації. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 Документації. Додатком 1 Документації передбачено, зокрема, вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Пунктом 1 додатку 1 Документації зазначено, що на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання учасник надає один з наступних документів: - сертифікат відповідності (оформленого згідно з ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації або декларацію про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050- 1:2006) або декларацію про відповідність технічному регламенту. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. У складі Пропозиції Переможця міститься (файл "Декларація відповідності.PDF"), зокрема, декларацію про відповідність митного союзу з терміном дії до 11.03.2023, в якій зазначено, що продукція відповідає ГОСТу 30407-96. У складі Пропозиції Переможця міститься (файл "Декларація відповідності.PDF"), зокрема, сертифікат відповідності № РОСС RU.CT06.H00188 терміном дії з 09.06.2017 до 08.06.2020, виданий Федеральним агентством по технічному регулюванню та метрології РФ, відповідає ГОСТу 30407-96. 5 Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні документи відповідно до пункту 1 додатку 1 Документації, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.».
Пропозицію учасника ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 05 червня 2020 12:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" |
899 010,00
UAH з ПДВ
|
899 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Крістанол-В" |
984 630,00
UAH з ПДВ
|
984 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА - НОВА" |
993 192,00
UAH з ПДВ
|
993 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" #32502453 |
Рішення скасоване |
899 010,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 12:07
|
ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" #32502453 |
Відхилено |
899 010,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 12:09
|
ТОВ "Крістанол-В" #39087267 |
Переможець |
984 630,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 09:19
|
Звіт про виконання 20387 (склянки).docx | укладений |
02 лютого 2021 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 18:33
|
УЗ_ЦЛ_20387_Ю від 24.06.2020_Склянки.pdf | укладений |
25 червня 2020 18:33
|