Склянки,підсклянники
Очікувана вартість
993 192,00 UAH
UA-2020-03-27-000957-c e87a3fd6e29843d9b8bb01abe7f944a6
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:52
Очікувана вартість: 993 192,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: Товари.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Склянка для чаю 250 мл - 142 700 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142700 шт
Склянка для чаю 250 мл (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору . Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 березня 2020 14:30
Електронний цифровий підпис
27 березня 2020 14:29
ТД_Склянки,підсклянники (1).doc
27 березня 2020 14:29
Оголошення (4).doc
27 березня 2020 14:29
договір (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміна ГОСТ 30407-96
Дата подання: 03 квітня 2020 15:41
Дата відповіді: 07 квітня 2020 18:26
Добрий день! У виробника склянки з 01.02.2020 року новий ГОСТ 30407-2019 міждержавний стандарт, який діє на терторії Російської Федерації на заміну ГОСТ 30407-96. До видачі нової Декларації діє Декларація відповідності по ГОСТ 30407-96. У пакувальному аркуші / сертифікаті якості буде вказано новий ГОСТ 30407-2019. Прошу надати відповідь, чи буде розглянута тендерна пропозиція згідно Додатку А (технічні вимоги), якщо надати інформаційний лист від виробника з роз'ясненням змін по ГОСТ? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. В пропозиції має бути наявний документ про відповідність на ГОСТ, за яким виготовлено(відповідає) продукція відповідно документу з якості виробника,зокрема, декларація про відповідність(складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).Дякуємо за звернення!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-27-000957-c.a1
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "Крістанол-В", Код ЄДРПОУ:39087267
Дата подання: 09 травня 2020 22:04
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця закупівлі
Детальний опис скарги наданий в документі "Скарга"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 22:01
рішення від 14.05.2020 № 9366 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 22:01

Документи подані скаржником

09 травня 2020 22:04
Скарга.pdf
09 травня 2020 22:04
Додаток №3.PDF

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ" 899 010,00
UAH з ПДВ
899 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Крістанол-В" 984 630,00
UAH з ПДВ
984 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА - НОВА" 993 192,00
UAH з ПДВ
993 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 11:35
Довідка МВС України.PDF
16 квітня 2020 17:35
Додаток №4.PDF
16 квітня 2020 17:35
Додаток №3.PDF
16 квітня 2020 17:35
Додаток №1.PDF
16 квітня 2020 17:35
Лист зміна ГОСТ ОСЗ.PDF
16 квітня 2020 17:35
Сан. висновок.PDF
16 квітня 2020 17:35
Довідка сертиф..PDF
16 квітня 2020 17:35
ГОСТ 30407-2019 (новий).PDF
16 квітня 2020 17:35
ГОСТ 30407-96.PDF
16 квітня 2020 17:35
ИНН Серкина (директор).PDF
16 квітня 2020 17:35
Рішення 2019.PDF
16 квітня 2020 17:35
Рішення 23.05.19.PDF
16 квітня 2020 17:35
Опис 2019.PDF
16 квітня 2020 17:35
Статут.PDF
16 квітня 2020 17:35
Витяг ПДВ.PDF
16 квітня 2020 17:35
Витяг ЄДР 16.04.2020.PDF

Публічні документи

17 квітня 2020 17:26
sign.p7s
17 квітня 2020 17:26
Гарантія 1320-20.zip
17 квітня 2020 15:31
sign.p7s
17 квітня 2020 15:30
Технічна специфікація.jpg
17 квітня 2020 15:30
Висновок СЕС (склянка).pdf
17 квітня 2020 15:30
Наказ на директора.jpg
17 квітня 2020 15:30
Довідка 7 (про санкції).jpg
17 квітня 2020 15:30
Відгук Львів миючі 2019.pdf
17 квітня 2020 15:30
Договір Л-НХ-19353-НЮ.pdf
17 квітня 2020 15:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 09:43
ГОСТ 30407-96.pdf
17 квітня 2020 09:43
merge_from_ofoct (3).jpg
17 квітня 2020 09:43
Сканировать10005.JPG
17 квітня 2020 09:43
Сканировать10002.JPG
17 квітня 2020 09:43
Сканировать10001.JPG
17 квітня 2020 09:43
Сканировать1.JPG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ"
#32502453
Переможець 899 010,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛЕРЕЯ СКЛА ТА ПОРЦЕЛЯНИ"
#32502453
899 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку