Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручки кулькові, олівці прості, гумка для стирання, текстовидільник, маркер, скріпки, скоби, біндери, календарі перекидні, коректор, діркопробивач, точилка для олівців, факс-папір, папір А3, папір офсетний А4, конверти марковані А5, фарба штемпельна, папка з файлами, папка на кнопці, діловий щоденник, підставка під календар, лоток вертикальний, лоток горизонтальний, степлер, ніж канцелярський, папка кутик А4, конверт А4, марка V, штамп
Очікувана вартість
105 320,00 UAH
UA-2020-03-27-000922-c b937cc8b79824c65b4abf05c2ef0c6ae
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушик Марія Дем'янівна

0363624532 social@varash.rv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22575178
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., ВАРАШ, майдан Незалежності, 1
Контактна особа: Мушик Марія Дем'янівна
0363624532
social@varash.rv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 105 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 526,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3111 шт.
Ручки кулькові, олівці прості, гумка для стирання, текстовидільник, маркер, скріпки, скоби, біндери, календарі перекидні, коректор, діркопробивач, точилка для олівців, факс-папір, папір А3, папір офсетний А4, конверти марковані А5, фарба штемпельна, папка з файлами, папка на кнопці, діловий щоденник, підставка під календар, лоток вертикальний, лоток горизонтальний, степлер, ніж канцелярський, папка кутик А4, конверт А4, марка V, штамп
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, ВАРАШ, майдан Незалежності 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:17
Специфікація канцтовари 2020.docx
27 березня 2020 14:17
ДОГОВІР канц товари 2020.docx
27 березня 2020 14:17
Додаток 3 канц.товари 2020.docx
27 березня 2020 14:17
Додаток 2 канц товари 2020.docx
27 березня 2020 14:17
Оголошення канц товари 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість уточніть
Дата подання: 01 квітня 2020 12:06
Доброго дня! Позиція №27 - 15 штук чи 15 по 12 штук?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій