Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій з чорно-білим друком
Очікувана вартість
66 500,00 UAH
UA-2020-03-27-000896-a 1f55e56b15b442079b3f62f7b03847cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дядчук Катерина Федорівна

380445639645
380971731653
tcsodarn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33882032
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вербицького, 9-І
Контактна особа: Дядчук Катерина Федорівна
380445639645,380971731653
tcsodarn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 14:01
Початок аукціону: 06 квітня 2020 15:19
Очікувана вартість: 66 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Погоджено Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій Лист № 075-1295 від 19.03.2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Багатофункціональний пристрій з чорно-білим друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Вербицького, 9-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бюдет міста Києва за КПКВ 4113104 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 12:35
Оголошення на БФП Кенон 264.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-27-000896-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2499113588
Дата подання: 29 березня 2020 16:05
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 10:41
При створенні допорогової закупівлі на виконання рекомендацій Департамента інформаційно-комунікаційних технологій при отриманні погодження щодо здійснення закупівель у сфері ІТ на 2020 рік, та за для запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції (враховуючи власний досвід та значну кількість необхідного товару), була зазначена дана вимога
Розгорнути Згорнути
При створенні допорогової закупівлі на виконання рекомендацій Департамента інформаційно-комунікаційних технологій при отриманні погодження щодо здійснення закупівель у сфері ІТ на 2020 рік, та за для запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції (враховуючи власний досвід та значну кількість необхідного товару), була зазначена дана вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 65 877,00
UAH з ПДВ
62 569,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 64 901,76
UAH з ПДВ
64 569,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 22:17
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:18
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 13:17
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:16
MF264, 267, 269 - LVD+EMC+RoHS.pdf
03 квітня 2020 13:16
264-267-269dw-2.pdf
03 квітня 2020 13:16
264-267-269dw.pdf
03 квітня 2020 13:16
Витяг ПДВ 2020.pdf
03 квітня 2020 13:16
Виписка.pdf
03 квітня 2020 13:16
Статут_всі сторінки.pdf
03 квітня 2020 13:16
Проект договору.PDF
03 квітня 2020 13:16
Комерційна пропозиція.PDF
03 квітня 2020 13:16
Letter DC-Link (UA-2020-03-27-000896-a).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "ДІСІ Лінк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Переможець 62 569,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 11:20

Документи

07 квітня 2020 11:20
Протокол № 34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
62 569,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2020 11:20
Протокол № 34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 14:47
Договір 10-02.pdf укладений
10 квітня 2020 14:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 569,00
UAH