Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стенди різні (Код ДК 021-2015 – 30190000-7 –Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
5 134,00 UAH
UA-2020-03-27-000853-b ● 757db2c133cd47ec9b68b5276760d4c3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 02541846 |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛ. СОЛОВЙОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Ірина Анатоліївна Кришина +380961102266 zdcptobug@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 5 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Стенди різні (Код ДК 021-2015 – 30190000-7 –Офісне устаткування та приладдя різне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52201, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, пров. Стовби,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2020
—
28 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 10:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 14:00 |
Оголошення стенди.doc |
03 квітня 2020 10:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 квітня 2020 14:00 |
Оголошення стенди.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
макети
Дата подання: 01 квітня 2020 10:44
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:04
Доброго дня. В документації відсутній додаток №5, в якому повинні бути зразки стендів. Макети стендів потрібно розробляти чи замовник надасть після підписання договору?
Відповідь: Макети стендів потрібно розробляти та оприлюднити свій варіант, після аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000853-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кулєшов Олексій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2932505717
Дата подання: 13 квітня 2020 12:38
Вимоги про усунення порушення
Згідно Протокола засідання тендерного комітету про визначення переможця №70 від 13.04.20 замовник визначив переможцем ПП "АНТАЛ" і має намір укласти з ним договір .ФОП Кулєшов О.В зазначає наступне :
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою відхилення пропозицій учасника є те , що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Тобто подані пропозиції мають відповідати вимогам оголошення та містить в собі всі додатки, а саме:
Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасника.(кваліфікаційні умови , що містяться у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Додаток № 3 – Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі.
Додаток № 4 – Проект договору про закупівлю.
Також пункті 7.4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник зазначає , що «Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору. (додаток 4 до оголошення)» . Жодна з поданих пропозицій учасників(окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не містить ні копії проекту договору з підписом та печаткою, ні листа , про згоду на істотні умови договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно технічного завдання , окрім підтвердження відповідності розмірам , матеріалу виготовлення, та кількості товару, виробник повинен надати наступні документи :
1. Сертифікат якості на кожне найменування товару.
2. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
3. Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
В пропозиціях всіх учасників є сертифікати відповідності на рекламні матеріали , але ці сертифікати не підтверджують якість готового вироба, а лише підтверджують якість матеріалів , з яких виробляється товар . Також відсутні гарантійний лист , в якому зазначен термін придатності , виробик даного товару. Також всі учасники (окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не надали підтвердження , що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
Нагадуємо, що одним із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону № 922, є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене , просимо Вас діяти у рамках Закону та переглянути рішення щодо визначення переможцем ПП "АНТАЛ
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою відхилення пропозицій учасника є те , що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Тобто подані пропозиції мають відповідати вимогам оголошення та містить в собі всі додатки, а саме:
Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасника.(кваліфікаційні умови , що містяться у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Додаток № 3 – Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі.
Додаток № 4 – Проект договору про закупівлю.
Також пункті 7.4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник зазначає , що «Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору. (додаток 4 до оголошення)» . Жодна з поданих пропозицій учасників(окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не містить ні копії проекту договору з підписом та печаткою, ні листа , про згоду на істотні умови договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно технічного завдання , окрім підтвердження відповідності розмірам , матеріалу виготовлення, та кількості товару, виробник повинен надати наступні документи :
1. Сертифікат якості на кожне найменування товару.
2. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
3. Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
В пропозиціях всіх учасників є сертифікати відповідності на рекламні матеріали , але ці сертифікати не підтверджують якість готового вироба, а лише підтверджують якість матеріалів , з яких виробляється товар . Також відсутні гарантійний лист , в якому зазначен термін придатності , виробик даного товару. Також всі учасники (окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не надали підтвердження , що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
Нагадуємо, що одним із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону № 922, є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене , просимо Вас діяти у рамках Закону та переглянути рішення щодо визначення переможцем ПП "АНТАЛ
Скасована
Дата: 15 квітня 2020 14:05
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000853-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кулєшов Олексій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2932505717
Дата подання: 13 квітня 2020 14:37
Усунення порушень
Згідно Протокола засідання тендерного комітету про визначення переможця №70 від 13.04.20 замовник визначив переможцем ПП "АНТАЛ" і має намір укласти з ним договір .ФОП Кулєшов О.В зазначає наступне :
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою відхилення пропозицій учасника є те , що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Тобто подані пропозиції мають відповідати вимогам оголошення та містить в собі всі додатки, а саме:
Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасника.(кваліфікаційні умови , що містяться у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Додаток № 3 – Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі.
Додаток № 4 – Проект договору про закупівлю.
Також пункті 7.4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник зазначає , що «Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору. (додаток 4 до оголошення)» . Жодна з поданих пропозицій учасників(окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не містить ні копії проекту договору з підписом та печаткою, ні листа , про згоду на істотні умови договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно технічного завдання , окрім підтвердження відповідності розмірам , матеріалу виготовлення, та кількості товару, виробник повинен надати наступні документи :
1. Сертифікат якості на кожне найменування товару.
2. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
3. Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
В пропозиціях всіх учасників є сертифікати відповідності на рекламні матеріали , але ці сертифікати не підтверджують якість готового вироба, а лише підтверджують якість матеріалів , з яких виробляється товар . Також відсутні гарантійний лист , в якому зазначен термін придатності , виробик даного товару. Також всі учасники (окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не надали підтвердження , що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
Нагадуємо, що одним із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону № 922, є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене , просимо Вас діяти у рамках Закону та переглянути рішення щодо визначення переможцем ПП "АНТАЛ
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою відхилення пропозицій учасника є те , що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Тобто подані пропозиції мають відповідати вимогам оголошення та містить в собі всі додатки, а саме:
Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасника.(кваліфікаційні умови , що містяться у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Додаток № 3 – Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі.
Додаток № 4 – Проект договору про закупівлю.
Також пункті 7.4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник зазначає , що «Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору. (додаток 4 до оголошення)» . Жодна з поданих пропозицій учасників(окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не містить ні копії проекту договору з підписом та печаткою, ні листа , про згоду на істотні умови договору, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно технічного завдання , окрім підтвердження відповідності розмірам , матеріалу виготовлення, та кількості товару, виробник повинен надати наступні документи :
1. Сертифікат якості на кожне найменування товару.
2. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
3. Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
В пропозиціях всіх учасників є сертифікати відповідності на рекламні матеріали , але ці сертифікати не підтверджують якість готового вироба, а лише підтверджують якість матеріалів , з яких виробляється товар . Також відсутні гарантійний лист , в якому зазначен термін придатності , виробик даного товару. Також всі учасники (окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не надали підтвердження , що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
Нагадуємо, що одним із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону № 922, є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене , просимо Вас діяти у рамках Закону та переглянути рішення щодо визначення переможцем ПП "АНТАЛ
Скасована
Дата: 15 квітня 2020 14:05
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000853-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 15 квітня 2020 10:45
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПП "АНТАЛ" неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
Згідно "ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів" Замовником чітко вимагалися ряд документів, які мав надати Учасник торгів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 09 квітня 2020, 12:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, у "Технічних вимогах до товару", Замовником вимагались:
- 2. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
По цих пунктах ПП "АНТАЛ" не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано:
- у листі "технічні ха-ки" та й в жодному іншому документі, поданому Учасником, відсутня інформація по "терміну придатності товару". Вимога не виконана.
Ненадання ПП "АНТАЛ" цього документу не підпадає під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (частина третя статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП "АНТАЛ" не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р., де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від того, яку ціну запропонував Учасник.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "АНТАЛ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ПП "АНТАЛ" неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
Згідно "ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів" Замовником чітко вимагалися ряд документів, які мав надати Учасник торгів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 09 квітня 2020, 12:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, у "Технічних вимогах до товару", Замовником вимагались:
- 2. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
По цих пунктах ПП "АНТАЛ" не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано:
- у листі "технічні ха-ки" та й в жодному іншому документі, поданому Учасником, відсутня інформація по "терміну придатності товару". Вимога не виконана.
Ненадання ПП "АНТАЛ" цього документу не підпадає під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (частина третя статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП "АНТАЛ" не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р., де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від того, яку ціну запропонував Учасник.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "АНТАЛ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Скасована
Дата: 15 квітня 2020 14:05
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000853-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "АНТАЛ", Код ЄДРПОУ:30470839
Дата подання: 17 квітня 2020 15:25
Оскарження рішення
Шановний Замовник, ми дотримались вимог до Додатку 2 тендерної документації «Вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження» – всі документи були вкладенні вчасно і в повному обсязі. Що до документа Додатка 1 Технічні характеристики пункти. Сертифікат якості на кожне найменування товару. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару. Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та ін. Протоколом № 70 від 13.04.2020р. Всі ці документи додаються до готового товару. Вони не включені в список Вимог до подання пропозиції. Листа-згоди до істотних умов договору в списку Вимог не передбачалось.
Ваше рішення до нашої пропозиції повинна бути об`єктивної та неупередженої та запобігання корупційним діям і зловживанням. Шановний Замовник, ми Вимагаємо змінити Ваше рішення та призначити нас переможцем, тому що наша пропозиція була найбільш економічно-вигідною і відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Ваше рішення до нашої пропозиції повинна бути об`єктивної та неупередженої та запобігання корупційним діям і зловживанням. Шановний Замовник, ми Вимагаємо змінити Ваше рішення та призначити нас переможцем, тому що наша пропозиція була найбільш економічно-вигідною і відповідає вимогам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 12:04
Тендерна пропозиція Учасника ПП «АНТАЛ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано гарантійний лист щодо терміну придатності товару, не надано підтвердження, що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000853-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кулєшов Олексій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2932505717
Дата подання: 18 квітня 2020 22:31
Усунення порушень
Згідно Протокола засідання тендерного комітету про визначення переможця №73 від 16.04.20 замовник визначив приватне підприємство «Компанія ПРІМАВЕРА» ФОП Кулєшов О.В зазначає наступне :
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою відхилення пропозицій учасника є те , що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Тобто подані пропозиції мають відповідати вимогам оголошення та містить в собі всі додатки, а саме:
Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасника.(кваліфікаційні умови , що містяться у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Додаток № 3 – Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі.
Додаток № 4 – Проект договору про закупівлю.
Згідно технічного завдання , окрім підтвердження відповідності розмірам , матеріалу виготовлення, та кількості товару, замовник вимагає надати наступні документи :
1. Сертифікат якості на кожне найменування товару.
2. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
3. Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
Замовник вимагає надати окремі документи за пунктами 1-3 технічного завдання, а не зазначити в наданому додатку інформацію щодо документів підтверджуючих якість, гарантійні обов’язки та терміни придатності , та відповідність міжнародним та вітчизняним стандартам якості.
В пропозиціях всіх учасників є сертифікати відповідності на рекламні матеріали , але ці сертифікати не підтверджують якість готового вироба, а лише підтверджують якість матеріалів , з яких виробляється товар . Також відсутні гарантійні листи , в яких зазначен термін придатності , виробик даного товару. Також всі учасники (окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не надали підтвердження , що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
В протоколі засідання тендерного комітету про про відхилення пропозиції Учасника допорогової закупівлі № 71 від 15.04.2020р. в п 7.1 замовник зазначає, що обгрунтування рішення про відхилення пропозиції Учасника є те що пропозиція «не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано гарантійний лист щодо терміну придатності товару, не надано підтвердження, що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості, відсутній лист про згоду на істотні умови договору про закупівлю.» Звертаю Вашу увагу , що в пропозиції приватного підприємства «Компанія ПРІМАВЕРА» також відсутні дані документи , і по факту пропозиція приватного підприємства «Компанія ПРІМАВЕРА» також не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно "ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів" Замовником чітко вимагалися ряд документів, які мав надати Учасник торгів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 09 квітня 2020, 12:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, у пункті 7.4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник зазначає , що «Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору. (додаток 4 до оголошення)» .Ні проект договора ні лист про згоду на істотні умови договору не були надані .Це може в подальшому впливати на терміни поставки , умови розрахунків та створювати нерівні умови для учасників процедури закупівлі . Ненадання приватним підприємством «Компанія ПРІМАВЕРА» цього документу не підпадає під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (частина третя статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". Приватним підприємством «Компанія ПРІМАВЕРА» не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р., де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від того, яку ціну запропонував Учасник.
Нагадуємо, що одним із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону № 922, є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене , просимо Вас діяти у рамках Закону та переглянути рішення щодо визначення переможцем приватного підприємства «Компанія ПРІМАВЕРА» і визначити переможцем фізичну особу-підприємця Кулєшова О.В.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою відхилення пропозицій учасника є те , що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Тобто подані пропозиції мають відповідати вимогам оголошення та містить в собі всі додатки, а саме:
Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 2 – Вимоги до кваліфікації учасника.(кваліфікаційні умови , що містяться у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Додаток № 3 – Пропозиція на участь в процедурі закупівлі за предметом закупівлі.
Додаток № 4 – Проект договору про закупівлю.
Згідно технічного завдання , окрім підтвердження відповідності розмірам , матеріалу виготовлення, та кількості товару, замовник вимагає надати наступні документи :
1. Сертифікат якості на кожне найменування товару.
2. Гарантійний лист щодо терміну придатності товару.
3. Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
Замовник вимагає надати окремі документи за пунктами 1-3 технічного завдання, а не зазначити в наданому додатку інформацію щодо документів підтверджуючих якість, гарантійні обов’язки та терміни придатності , та відповідність міжнародним та вітчизняним стандартам якості.
В пропозиціях всіх учасників є сертифікати відповідності на рекламні матеріали , але ці сертифікати не підтверджують якість готового вироба, а лише підтверджують якість матеріалів , з яких виробляється товар . Також відсутні гарантійні листи , в яких зазначен термін придатності , виробик даного товару. Також всі учасники (окрім пропозиції ФОП Кулєшов О.В) не надали підтвердження , що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості.
В протоколі засідання тендерного комітету про про відхилення пропозиції Учасника допорогової закупівлі № 71 від 15.04.2020р. в п 7.1 замовник зазначає, що обгрунтування рішення про відхилення пропозиції Учасника є те що пропозиція «не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано гарантійний лист щодо терміну придатності товару, не надано підтвердження, що товар відповідає вітчизняним та міжнародним стандартам якості, відсутній лист про згоду на істотні умови договору про закупівлю.» Звертаю Вашу увагу , що в пропозиції приватного підприємства «Компанія ПРІМАВЕРА» також відсутні дані документи , і по факту пропозиція приватного підприємства «Компанія ПРІМАВЕРА» також не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно "ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів" Замовником чітко вимагалися ряд документів, які мав надати Учасник торгів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 09 квітня 2020, 12:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, у пункті 7.4 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовник зазначає , що «Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору. (додаток 4 до оголошення)» .Ні проект договора ні лист про згоду на істотні умови договору не були надані .Це може в подальшому впливати на терміни поставки , умови розрахунків та створювати нерівні умови для учасників процедури закупівлі . Ненадання приватним підприємством «Компанія ПРІМАВЕРА» цього документу не підпадає під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (частина третя статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". Приватним підприємством «Компанія ПРІМАВЕРА» не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р., де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від того, яку ціну запропонував Учасник.
Нагадуємо, що одним із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону № 922, є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене , просимо Вас діяти у рамках Закону та переглянути рішення щодо визначення переможцем приватного підприємства «Компанія ПРІМАВЕРА» і визначити переможцем фізичну особу-підприємця Кулєшова О.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 12:16
Учасник Приватне підприємство «Компанія ПРІМАВЕРА» в тендерній пропозиції надав документи згідно додатку 2, крім того, надав інформацію, яку необхідно було надати згідно додатку 1, щодо гарантійного терміну придатності товару, та стандарту якості.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АНТАЛ" |
4 683,00
UAH з ПДВ
|
1 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" |
3 777,00
UAH з ПДВ
|
2 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
4 020,99
UAH з ПДВ
|
3 445,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кулєшов Олексій Вікторович |
4 520,00
UAH з ПДВ
|
3 446,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТАСЮК ВІРА ПЕТРІВНА" |
5 134,00
UAH з ПДВ
|
5 134,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АНТАЛ" #30470839 |
Рішення скасоване |
1 900,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 14:05
|
ПП "АНТАЛ" #30470839 |
Відхилено |
1 900,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 16:31
|
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" #35539161 |
Переможець |
2 499,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог42,ПРІМАВЕРАстенди.pdf | укладений |
05 травня 2020 09:43
|