Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
3 376 749,60 UAH
UA-2020-03-27-000840-c 523106d330d24a3fae861fa92c613c8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:32
Очікувана вартість: 3 376 749,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 765,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 101295 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Молоко ультрапастеризоване – 133 998 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133998 шт
Молоко ультрапастеризоване (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 13:53
ТД_-20_Молоко (1).doc
27 березня 2020 13:53
Оголошення (1).doc
27 березня 2020 13:53
договір (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 3 055 154,40
UAH з ПДВ
3 055 154,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 3 328 510,32
UAH з ПДВ
3 328 510,32
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 3 376 749,60
UAH з ПДВ
3 376 749,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 12:40
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:39
pb_3386410527 (1).jks
30 квітня 2020 12:39
Довідка.pdf
30 квітня 2020 12:39
Пропозиція.pdf
30 квітня 2020 12:39
Dovidka_20099375930240946827.pdf
17 квітня 2020 10:13
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:13
pb_3386410527 (1).jks
17 квітня 2020 10:13
Guar 2025-G_20.pdf.(2).P7S
17 квітня 2020 10:13
Guar 2025-G_20.pdf.(1) (1).P7S
17 квітня 2020 10:13
Guar 2025-G_20.pdf
17 квітня 2020 10:13
Фото продукції.pdf
17 квітня 2020 10:13
Технічні вимоги.pdf
17 квітня 2020 10:13
Статут.pdf
17 квітня 2020 10:13
Ст 17.pdf
17 квітня 2020 10:13
Справка 2.pdf
17 квітня 2020 10:13
Справка 1.pdf
17 квітня 2020 10:13
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 10:13
ПДВ (4).pdf
17 квітня 2020 10:13
Загальні відомості.pdf
17 квітня 2020 10:13
Експертний висновок.pdf
17 квітня 2020 10:13
ДФ 1кв 2020.PDF
17 квітня 2020 10:13
Декларація молоко.jpg
17 квітня 2020 10:13
Витяг.pdf
17 квітня 2020 10:13
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:33
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:28
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 16:28
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 16:28
Лист для клієнтів.7z
17 квітня 2020 16:28
Гарантія 2547-20.7z
17 квітня 2020 16:28
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 16:28
Банківська ліцензія.7z
17 квітня 2020 16:28
Статут ТОВ АВІДАЛЬ.pdf
17 квітня 2020 16:28
Паспорт Код Ф.Н.Н..pdf
17 квітня 2020 16:28
ОПИС документів.pdf
17 квітня 2020 16:28
ЄДРПОУ + ПДВ.pdf
17 квітня 2020 16:28
Відомості ЄДРПО.pdf
17 квітня 2020 16:28
Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 16:28
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2020 16:28
Виписка ЄДРПО.pdf
17 квітня 2020 16:28
Баланс АВІДАЛЬ.pdf
17 квітня 2020 16:28
3 Лист якість Дрінкс.pdf
17 квітня 2020 16:28
3 Лист Дрінкс.pdf
17 квітня 2020 16:28
3 Декларація.pdf
17 квітня 2020 16:28
3 Декларація 2020.pdf
17 квітня 2020 16:28
3 ISO 22000 АВІДАЛЬ.pdf
17 квітня 2020 16:28
3 ISO 9001 АВІДАЛЬ.pdf
17 квітня 2020 16:28
2 Проект договору.pdf
17 квітня 2020 16:28
1 Інформація до ТП.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 20:34
IG-20506-001.pdf.p7s.p7s.p7s
16 квітня 2020 20:34
IG-20506-001.pdf
14 квітня 2020 14:37
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:22
Сертифікат_молоко.pdf
14 квітня 2020 13:22
Проект договору.pdf
14 квітня 2020 13:22
Лист щодо Статуту.pdf
14 квітня 2020 13:22
Експертний висновок.pdf
14 квітня 2020 13:21
Додаток_2_п_1.2_Статут.pdf
14 квітня 2020 13:21
Декларація виробника.pdf
14 квітня 2020 13:21
Витяг Люстдорф 030420.pdf
14 квітня 2020 13:21
Акти HACCP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ "АВІДАЛЬ"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Рішення скасоване 3 055 154,40
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 09:25
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Переможець 3 055 154,40
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 08:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 08:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
3 055 154,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 12:12
ЗВІТ по молоко.docx укладений
25 червня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:45
ДУ1 20318 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:45
повідомлення ДУ1 молоко (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 20:45
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 15:37
договір молоко.pdf укладений
18 травня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору:Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2021 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2021 році по даній Додатковій угоді становить 509 181,00 грн. (п’ятсот дев’ять тисяч сто вісімдесят одна гривня 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 101 836,20 грн. (сто одна тисяча вісімсот тридцять шість гривень 20 коп.), що разом становить 611 017,20 грн. (шістсот одинадцять тисяч сімнадцять гривень 20 коп.) Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 509 181,00 грн. (п’ятсот дев’ять тисяч сто вісімдесят одна гривня 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 101 836,20 грн. (сто одна тисяча вісімсот тридцять шість гривень 20 коп.), що разом становить 611 017,20 грн. (шістсот одинадцять тисяч сімнадцять гривень 20 коп.) Пункт 6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», викласти в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 3 055 143,00 грн. (три мільйони п’ятдесят п’ять тисяч сто сорок три гривні 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 611 028,60 грн. (шістсот одинадцять тисяч двадцять вісім гривень 60 коп.), що разом становить 3 666 171,60 грн. (три мільйони шістсот шістдесят шість тисяч сто сімдесят одна гривня 60 коп.). Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: 12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-20318-Ю/ДУ1 14. Сума договору після внесення змін.3 666 171,60 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатку №1.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20318/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20318/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 739 055,20
UAH (в тому числі ПДВ 456 509,20 UAH)