Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівель в середній загальноосвітній школі № 121 за адресою: м. Київ, вул. Каменярів, 32 у Солом'янському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 267 500,00 UAH
UA-2020-03-27-000611-a 39c8870038cd43228541591eeb1f9403
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

380442073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
380442073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 267 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до оголошення, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт покрівель в середній загальноосвітній школі № 121 за адресою: м. Київ, вул. Каменярів, 32 у Солом'янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт покрівель в середній загальноосвітній школі № 121 за адресою: м. Київ, вул. Каменярів, 32 у Солом'янському районі м. Києва Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

П. 18 Додатку 3 до Оголошення закупівлі
Дата подання: 31 березня 2020 13:05
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:13
П. 18 Додатку 3 до Оголошення закупівлі вимагає надання акту обстеження погодженого з директором закладу освіти. 1. В Оголошенні закупівлі не надано ПІБ та контактного телефону директору закладу освіти. 2 Згідно протоколу засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» №9 від 11.03.2020р з 12.03.2020 року призупинено навчальний процес в закладах освіти. На час карантину в закладах освіти встановлено режим чергування працівників. Директор не знаходиться в закладі кожного дня. З метою дотримання умов карантину та запоганню розповсюдження ороновірусної інфекції просимо видалити дану вимогу або надати роз‘яснення чи може інша посадова особа підписати акт обстеження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник .В протоколі засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» №9 від 11.03.2020р не прописана відсутність ( знаходження на робочому місці не кожного робочого дня) директора на робочому місці. Даценко Лариса Василівна - директор школи, номер телефону 524-14-74
п.20 Додатку 3 Оголошення
Дата подання: 01 квітня 2020 08:21
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:15
п.20 Додатку 3 Оголошення вимагається надання Сертифікатів відповідності на матеріали. 16.03.2018 на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 втратив чинність Наказ державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні та Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 11.04.1997 N 192Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. На даний час відсутня обов'язкова сертифікація в Україні тому вимагання сертифікатів відповідності на матеріали протиречить чинному законодавству України. На даний час при курівлі виробники надають пасторт якості на куплену партію матеріалів, що унеможливлює їх надання на етапі подання пропозицій. Просимо привести документацію до вимог чинного законодавства України та виключити даний пункт з документації або внести зміни до вимог накшталт надання гарантійного листа про надання паспортів якості з актами виконаних робіт .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни до документації
Бюджет закупівлі
Дата подання: 01 квітня 2020 11:39
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:15
Крім даної закупівлі Вами також оголошено закупівлю №UA-2020-03-27-000573-a (капітальний ремонт покрівель у дошкільному навчальному закладі № 425 за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастполя, 15-А у Солом'янському районі м. Києва). Дефектні акти, які надані в складі Оголошень даних закупівель, повністю співпадають в частині найменування та об'ємів робіт. Водночас бюджет закупівель різниться на 292,5 тис грн. Просимо пояснити причину різниці в бюджеті закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни до документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС" 1 264 734,94
UAH з ПДВ
1 264 734,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 12:15
Документи ч. 5.rar
06 квітня 2020 12:15
Документи ч. 4.rar
06 квітня 2020 12:15
Документи ч. 3.rar
06 квітня 2020 12:15
Документи ч. 2.rar
06 квітня 2020 12:15
Документи ч. 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
Переможець 1 264 734,94
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 17:07

Документи

14 квітня 2020 17:06
121.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
1 264 734,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 17:06
121.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 14:02
ДУ 2 СЗШ 121 вул. Каменярів, 32.PDF зміни до договору
23 липня 2020 14:00
210-п-1020.PDF укладений
30 квітня 2020 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 5.3. Розділу 5 «ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ РОБІТ» Договору і викласти його в наступній редакції : «5.3. Служба технічного нагляду» протягом 5 робочих днів з дня отримання «Акта» підписує його, виходячи з реально виконаних «Робіт», та надає «Підряднику» для подальшого погодження з директором закладу освіти». 2. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 5.4. Розділу 5 «ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ РОБІТ» Договору і викласти його в наступній редакції : «5.4. Підрядник» передає «Замовнику» на підпис «Акт», який перевірений та підписаний «Службою технічного нагляду» та погоджений з директором закладу освіти.» 3. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 6.4.6 Розділу 6 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Договору і викласти його в наступній редакції : «6.4.6. Усувати недоліки, допущені з його вини, в терміни зазначені в пунктах 5.6., 5.8., 5.10. цього Договору». 4. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 9.4. Розділу 9 «ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору і викласти його в наступній редакції: «9.4. Договір розривається в односторонньому порядку за ініціативою «Замовника» у випадках, що передбачені пунктами 6.1.5 – 6.1.7 даного Договору».
Номер договору про закупівлю: 210-п/1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 260 280,31
UAH (в тому числі ПДВ 210 046,72 UAH)