Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні для ВП «Аварійно-технічний центр»
Очікувана вартість
74 400,00 UAH
UA-2020-03-27-000574-a 3a56b4aedd9944ff867e87a3317f8319
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авдоніна Олена Вікторівна

+380444065669 AVDONINA@ATC.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП «Аварійно-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»
Код ЄДРПОУ: 20055078
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Авдоніна Олена Вікторівна
+380444065669
AVDONINA@ATC.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 13:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 14:16
Очікувана вартість: 74 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 744,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Крісла офісні для ВП «Аварійно-технічний центр»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська область, с. Шевченкове, вул. Прип'ятська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений товар проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 27 березня 2020 17:00
Дата відповіді: 01 квітня 2020 10:36
Доброго дня !!! Вкажіть будь ласка, постачання продукції Ви передбачаєте однією партією після підписання договору?
Відповідь: Відповідь підготовлена службою матеріально-технічного забезпечення:

Так. Постачання продукції проводиться однією партією після підписання договору.

У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-84 – Парно Дмитро Олександрович
Внесення змін до проекту договору про фінансові
Дата подання: 28 березня 2020 10:39
Дата відповіді: 01 квітня 2020 10:35
Чи можливо внести зміни до пункту 3.3. Договору? Оплата за Товар здійснюється Покупцем за наявності фінансування відповідно до затвердженого фінансового плану ДП «НАЕК «Енергоатом». У випадку невиконання Покупцем умов оплати за даним Договором внаслідок відсутності фінансування, Покупець звільняється від відповідальності щодо сплати будь-яких господарських санкцій (пеня, штраф, тощо), пов’язаних з недотриманням термінів оплати Товару. В договорі відсутня відповідальність Замовника. По всим Відокремленим підрозділам ДП "Енергоатом" заборгованість по оплатам більше одного року. На даний час фінансування по виконаним договорам практично відсутня. Чи планує ДП "Енергоатом" розраховуватись з Постачальниками взагалі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена службою матеріально-технічного забезпечення:

В зв’язку зі специфікою фінансування нашого підприємства, внесення змін до проекту договору не можливо.
ропозиції.

У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-84 – Парно Дмитро Олександрович
На рахунок необхідності сборки крісел
Дата подання: 30 березня 2020 11:57
Дата відповіді: 01 квітня 2020 10:36
Доброго дня! В документах нічого не сказано на рахунок сборки крісел, в якому вигляді фактично повиден доставлятися товар? Чи входить сборка крісла в ціну запропонованого товару?
Відповідь: Відповідь підготовлена службою матеріально-технічного забезпечення:

Замовник буде приймати товар в готовому до використання вигляді, без доробок.

У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-84 – Парно Дмитро Олександрович
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 50 400,00
UAH з ПДВ
39 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 48 000,00
UAH з ПДВ
41 998,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 49 200,00
UAH з ПДВ
47 251,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БОНАНЗА" 70 560,00
UAH з ПДВ
70 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:48
Статут АРТ-ПРОМ 2019.pdf
10 квітня 2020 15:48
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 10:35
Електронний підпис
28 квітня 2020 09:53
оновлена цінова.pdf
27 квітня 2020 18:14
Електронний підпис
27 квітня 2020 18:06
цінова пропозиція.pdf
27 квітня 2020 16:30
public_doc.pdf
27 квітня 2020 16:30
public_doc.p7s
27 квітня 2020 16:30
МВС.pdf
13 квітня 2020 11:43
Електронний підпис
13 квітня 2020 11:43
Електронний підпис
13 квітня 2020 10:37
Документи якості.pdf
13 квітня 2020 10:37
Технічна специфікація.pdf
13 квітня 2020 10:37
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 10:37
Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 12:42
Електронний підпис
13 квітня 2020 12:41
Цінова пропозиція.PDF
13 квітня 2020 12:41
Технічна частина.rar
13 квітня 2020 12:41
Проект договору.PDF

Публічні документи

10 квітня 2020 13:03
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:01
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БОНАНЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Відхилено 39 600,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 15:29
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 41 998,80
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
41 998,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 11:14
ЗВІТ про виконання договору № 53-140-01-20-00668.docx укладений
12 серпня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 08:53
Договір крісла № 53-140-01-20-00668.pdf укладений
14 травня 2020 08:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 998,80
UAH (в тому числі ПДВ 6 999,80 UAH)