Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове "селянське" 72,5-79,9 % моноліт
Очікувана вартість
703 000,00 UAH
UA-2020-03-27-000566-c ● 36cc8d8ea13f427c927ce020efc2f53d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571995 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Університет LvDUVS +380322957569 vrz@lvduvs.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 703 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 кг
Масло вершкове "селянське" 72,5-79,9 % моноліт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2020 12:42 |
Таблиця змін.doc | |
02 квітня 2020 12:42 |
Проект договору _масло.docx | |
02 квітня 2020 12:42 |
ТД_масло_зміни_2020.doc |
02 квітня 2020 12:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2020 12:42 |
Таблиця змін.doc
|
|||
02 квітня 2020 12:42 |
Проект договору _масло.docx
|
|||
02 квітня 2020 12:42 |
ТД_масло_зміни_2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000566-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 30 березня 2020 16:05
Вимога до проєкту договору
З врахуванням роботи підприємства-виробника товару (постачальника), а також умов, запропонованого Вами ж проекту Договору про закупівлю, вважаємо за необхідне висловити свої зауваження до згаданого проекту Договору
1. Підпунктом 6.2.3. проекту Договору, в якому закріплено Ваше право провести експертизу поставленого товару на його відповідність заявленій якості, доцільно доповнити Вашим обов’язком проводити відбір зразків для проведення експертизи за обов’язкової участі нашого уповноваженого представника. Адже нам невідомо чий саме товар буде передано на лабораторне дослідження під написом, що він є наш. Умова проекту Договору у запропонованій Вами редакції призведе до можливості притягнення нас до відповідальності без нашої вини.
У зв’язку із наведеним, вважаємо за доцільне пропонувати Вам внести зміни в п.п.6.2.3. проекту Договору та доповнити його наступним реченням: «Замовник має право провести експертизу поставленого товару на його відповідність заявленій якості із залученням відповідних, уповноважених на проведення такого роду експертиз, установ/організацій. Відбір зразків для контролю якості поставленого товару відбувається за обов’язкової присутності уповноваженого представника Постачальника, якого він повідомляє завчасно про намір відібрати зразки для проведення дослідження».
2. Підпунктом 6.3.4. проекту Договору закріплено наш обов’язок у випадку поставки товару неналежної якості в цей же день замінити його на товар належної якості. З врахуванням того, що Замовник спершу має повідомити Постачальника про свої претензії щодо якості поставленого товару, а Постачальник в свою чергу має право їх не визнавати, – реалізувати згаданий підпункт проекту Договору у Вашій редакції буде неможливо. Тому вважаємо за необхідне ініціювати збільшення строку на заміну товару, з метою забезпечення можливості його реального виконання в подальшому.
3. Підпунктом 6.3.9. проекту Договору закріплено наш обов’язок здійснити оплату лабораторних випробувань зразків товару на відповідність якості, заявленої у тендерній пропозиції. Така редакція даного підпункту може призвести до зловживання Замовником свого права ініціювати проведення експертиз, адже в будь-якому випадку тягар оплати покладається на Постачальника.
З метою забезпечення справедливості та рівності сторін договірного зобов’язання вважаємо за необхідне пропонувати викласти даний підпункт в наступній й редакції:
«Постачальник зобов’язаний здійснити оплату лабораторних випробувань зразку товару на відповідність якості, заявленій у тендерній пропозиції, за умови встановлення лабораторним дослідженням (висновком експертизи) факту поставки Постачальником неякісного товару. В протилежному випадку оплата експертизи (лабораторних досліджень) покладається на сторону – ініціатора такого дослідження».
4. Щодо розділу 7 «Відповідальність сторін» проекту Договору, слід зазначити наступне: проекту даного розділу договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо розумності та справедливості умов договору (ст. ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності Замовника, яка взагалі відсутня.
5. Не зрозуміло хто таки «Уповноважений», що згадується у п.11.5. проекту Договору. Вважаємо, що слід уточнити інформацію щодо даного суб’єкта, так як його дії можуть спричинити виникнення юридичних фактів для сторін.
Розгорнути
Згорнути
1. Підпунктом 6.2.3. проекту Договору, в якому закріплено Ваше право провести експертизу поставленого товару на його відповідність заявленій якості, доцільно доповнити Вашим обов’язком проводити відбір зразків для проведення експертизи за обов’язкової участі нашого уповноваженого представника. Адже нам невідомо чий саме товар буде передано на лабораторне дослідження під написом, що він є наш. Умова проекту Договору у запропонованій Вами редакції призведе до можливості притягнення нас до відповідальності без нашої вини.
У зв’язку із наведеним, вважаємо за доцільне пропонувати Вам внести зміни в п.п.6.2.3. проекту Договору та доповнити його наступним реченням: «Замовник має право провести експертизу поставленого товару на його відповідність заявленій якості із залученням відповідних, уповноважених на проведення такого роду експертиз, установ/організацій. Відбір зразків для контролю якості поставленого товару відбувається за обов’язкової присутності уповноваженого представника Постачальника, якого він повідомляє завчасно про намір відібрати зразки для проведення дослідження».
2. Підпунктом 6.3.4. проекту Договору закріплено наш обов’язок у випадку поставки товару неналежної якості в цей же день замінити його на товар належної якості. З врахуванням того, що Замовник спершу має повідомити Постачальника про свої претензії щодо якості поставленого товару, а Постачальник в свою чергу має право їх не визнавати, – реалізувати згаданий підпункт проекту Договору у Вашій редакції буде неможливо. Тому вважаємо за необхідне ініціювати збільшення строку на заміну товару, з метою забезпечення можливості його реального виконання в подальшому.
3. Підпунктом 6.3.9. проекту Договору закріплено наш обов’язок здійснити оплату лабораторних випробувань зразків товару на відповідність якості, заявленої у тендерній пропозиції. Така редакція даного підпункту може призвести до зловживання Замовником свого права ініціювати проведення експертиз, адже в будь-якому випадку тягар оплати покладається на Постачальника.
З метою забезпечення справедливості та рівності сторін договірного зобов’язання вважаємо за необхідне пропонувати викласти даний підпункт в наступній й редакції:
«Постачальник зобов’язаний здійснити оплату лабораторних випробувань зразку товару на відповідність якості, заявленій у тендерній пропозиції, за умови встановлення лабораторним дослідженням (висновком експертизи) факту поставки Постачальником неякісного товару. В протилежному випадку оплата експертизи (лабораторних досліджень) покладається на сторону – ініціатора такого дослідження».
4. Щодо розділу 7 «Відповідальність сторін» проекту Договору, слід зазначити наступне: проекту даного розділу договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо розумності та справедливості умов договору (ст. ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності Замовника, яка взагалі відсутня.
5. Не зрозуміло хто таки «Уповноважений», що згадується у п.11.5. проекту Договору. Вважаємо, що слід уточнити інформацію щодо даного суб’єкта, так як його дії можуть спричинити виникнення юридичних фактів для сторін.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 12:08
Добрий день! Так як сторони є вільними в укладенні договору, його проект складений з метою мінімізації ризиків Замовника, пов’язаних із недобросовісним Постачальником.
Водночас, з ціллю залучення до торгів більшої кількості Учасників, окремі Ваші зауваження щодо термінів/уточнень прийняті до уваги і до проекту договору будуть внесені зміни.
Водночас, з ціллю залучення до торгів більшої кількості Учасників, окремі Ваші зауваження щодо термінів/уточнень прийняті до уваги і до проекту договору будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000566-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 01 квітня 2020 13:05
Тендерна документація
В тендерній документації в додатку: №2 Інші умови п. 4. Для підтвердження безпечності товару, що пропонується, Учасник в складі тендерної пропозиції надає сертифікат ISO 22000:2018/ISO 22000:2005, який виданий на ім’я Учасника стосовно від ланки, яку він займає в ланцюгу від виробництва до споживання харчових продуктів.
ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить вимог,щодо певних сертифікатів,тому просимо внести зміни та зазначити,що Учасник повинен мати сертифікат з впровадженими системи управління безпечністю харчової продукції без уточнень виду та назви. Дана вимога є дискримінаційною.Дякую
Розгорнути
Згорнути
ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить вимог,щодо певних сертифікатів,тому просимо внести зміни та зазначити,що Учасник повинен мати сертифікат з впровадженими системи управління безпечністю харчової продукції без уточнень виду та назви. Дана вимога є дискримінаційною.Дякую
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 12:10
Добрий день!
Враховуючи те, що масло є продуктом щоденного харчування курсантів, для підтвердження його якості Замовник скористався своїм правом (ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі») вимагати від Учасників сертифікати, які підтверджують діяльність Учасника на принципах управління безпечністю харчових продуктів до будь-яких організацій харчового ланцюга за системою НАССР. Незрозумілим є Ваше питання щодо наявності іншого сертифікату з впровадженими системи управління безпечністю харчової продукції. Якщо Ви маєте на увазі сертифікати ДСТУ ISO 22000:2007 (ІSО 22000:2005, IDТ)/ ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), то їх наявність буде прийнята, як така що відповідає вимогам Додатку №2 тендерної документації.
Отже, наведені умови тендерної документації жодним чином не порушують права Учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не є дискримінаційними.
Враховуючи те, що масло є продуктом щоденного харчування курсантів, для підтвердження його якості Замовник скористався своїм правом (ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі») вимагати від Учасників сертифікати, які підтверджують діяльність Учасника на принципах управління безпечністю харчових продуктів до будь-яких організацій харчового ланцюга за системою НАССР. Незрозумілим є Ваше питання щодо наявності іншого сертифікату з впровадженими системи управління безпечністю харчової продукції. Якщо Ви маєте на увазі сертифікати ДСТУ ISO 22000:2007 (ІSО 22000:2005, IDТ)/ ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), то їх наявність буде прийнята, як така що відповідає вимогам Додатку №2 тендерної документації.
Отже, наведені умови тендерної документації жодним чином не порушують права Учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не є дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2020-03-27-000566-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 01 квітня 2020 13:41
Тендерна документація Додаток№1 п. 1,4
Використання послуг спеціалізованого підприємства,щодо санобробки трпнспортиних засобів не передбачено нормами чиного законодавства України. Власне, на виробників харчових продуктів покладається відповідальність за дотримання вимог,що стосується транспортування харчових продуктів. Оскільки,ми виробляємо та поставляємо продукцію власного виробництва до покупця з врахування того,що в нас на підприємстві діє сертифікована лабораторія,ми самостійно проводими санобробку транспортних засобів з використання яких відбувається постачання товару. Факт паставки товару в безпечних умовах пітверджується внутрішнім документом а саме,довідкою про санітарну обробку машин. У зв'язку з наведеним просимо внести зміни в тендерну документацію в частині виключення необхідного документу а саме копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції ТЗ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 12:18
Добрий день! Дякуємо за слушне питання, по суті якого повідомляємо: одним із кваліфікаційних критеріїв до Учасника є документальне підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів. Для підтвердження даного критерію вимагається надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів, інформацію щодо графіку її проведення та документальне підтвердження фактично виконаних робіт (наданих послуг) на останню дату, яка передує даті подання пропозицій.
У Вашому випадку, при умові проведення дезінфекції транспортних засобів сертифікованою лабораторією, яка є структурним підрозділом виробництва, необхідно надати лист – пояснення по даному питанню і, звичайно, підтвердити сертифікацію лабораторії та факт виконаних робіт (наданих послуг) по санобробці транспорту на останню дату, яка передує даті подання пропозицій. Ця пропозиція буде визнана такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації (далі – ТД).
Для уникнення формальних непорозумінь по даному питанню, розд.1 Додатку 1 ТД буде доповнено правом Учасника надати відповідні пояснення та інші документи, які підтверджують проведення дезінфекції транспорту (при умові неможливості подачі якогось із документів, вказаних у підпункті 1.4 розд.1 цього Додатку).
Щодо долученого до Вашої вимоги листа Держсанепідемслужби України, то тендерною документацією не вимагається надання Учасником санітарних паспортів на автотранспорт.
У Вашому випадку, при умові проведення дезінфекції транспортних засобів сертифікованою лабораторією, яка є структурним підрозділом виробництва, необхідно надати лист – пояснення по даному питанню і, звичайно, підтвердити сертифікацію лабораторії та факт виконаних робіт (наданих послуг) по санобробці транспорту на останню дату, яка передує даті подання пропозицій. Ця пропозиція буде визнана такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації (далі – ТД).
Для уникнення формальних непорозумінь по даному питанню, розд.1 Додатку 1 ТД буде доповнено правом Учасника надати відповідні пояснення та інші документи, які підтверджують проведення дезінфекції транспорту (при умові неможливості подачі якогось із документів, вказаних у підпункті 1.4 розд.1 цього Додатку).
Щодо долученого до Вашої вимоги листа Держсанепідемслужби України, то тендерною документацією не вимагається надання Учасником санітарних паспортів на автотранспорт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" |
569 544,00
UAH з ПДВ
|
550 962,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" |
638 400,00
UAH з ПДВ
|
551 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА" |
703 000,00
UAH з ПДВ
|
703 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" #43272454 |
Переможець |
550 962,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:08
|
ДУ_4доД_10П (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:37
|
ДУ_3доД_10П (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 10:59
|
ДКУ_2ДоД_10П (1).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 13:12
|
ДУ_1_ДоД_10П (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 16:24
|
Д_10П_224.pdf | укладений |
29 квітня 2020 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна уіни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 10П/224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 10П/224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 10П/224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі і суми догоовру |
Номер договору про закупівлю: | 10П/224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |