Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень (актової зали) в Середній загальноосвітній школі № 74 за адресою: м. Київ, вул. Смоленська, 4 у Солом'янському районі м. Києва
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2020-03-27-000455-a 61ba80ca48d245fa845bd6ea8fa5c78d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

380442073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
380442073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з оголошенням, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт приміщень (актової зали) в Середній загальноосвітній школі № 74 за адресою: м. Київ, вул. Смоленська, 4 у Солом'янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт приміщень (актової зали) в Середній загальноосвітній школі № 74 за адресою: м. Київ, вул. Смоленська, 4 у Солом'янському районі м. Києва Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

П. 18 Додатку 3 до Оголошення закупівлі
Дата подання: 01 квітня 2020 11:25
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:51
П. 18 Додатку 3 до Оголошення закупівлі вимагає надання акту обстеження погодженого з директором закладу освіти. 1. В Оголошенні закупівлі не надано ПІБ та контактного телефону директору закладу освіти. 2 Згідно протоколу засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» №9 від 11.03.2020р з 12.03.2020 року призупинено навчальний процес в закладах освіти. На час карантину в закладах освіти встановлено режим чергування працівників. Директор не знаходиться в закладі кожного дня. З метою дотримання умов карантину та запоганню розповсюдження ороновірусної інфекції просимо видалити дану вимогу або надати роз‘яснення чи може інша посадова особа підписати акт обстеження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник .В протоколі засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» №9 від 11.03.2020р не прописана відсутність ( знаходження на робочому місці не кожного робочого дня) директора на робочому місці. Директор: Марушевська Олена Олегівна , ТЕЛ 456-04-72
п.20 Додатку 3 Оголошення
Дата подання: 01 квітня 2020 11:26
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:46
п.20 Додатку 3 Оголошення вимагається надання Сертифікатів відповідності на матеріали. 16.03.2018 на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 втратив чинність Наказ державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні та Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 11.04.1997 N 192Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. На даний час відсутня обов'язкова сертифікація в Україні тому вимагання сертифікатів відповідності на матеріали протиречить чинному законодавству України. На даний час при курівлі виробники надають пасторт якості на куплену партію матеріалів, що унеможливлює їх надання на етапі подання пропозицій. Просимо привести документацію до вимог чинного законодавства України та виключити даний пункт з документації або внести зміни до вимог накшталт надання гарантійного листа про надання паспортів якості з актами виконаних робіт .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕД БУД 389 463,86
UAH з ПДВ
389 463,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 14:27
Тендер ч. 5.rar
06 квітня 2020 14:27
Тендер ч. 4.rar
06 квітня 2020 14:27
Тендер ч. 3.rar
06 квітня 2020 14:27
Тендер ч. 2.rar
06 квітня 2020 14:27
Тендер ч. 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕД БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕД БУД
#42605206
Переможець 389 463,86
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 17:15

Документи

14 квітня 2020 17:15
74.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕД БУД
#42605206
389 463,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 17:15
74.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
199-рп-1020.PDF укладений
29 квітня 2020 12:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 387 251,04
UAH (в тому числі ПДВ 62 697,82 UAH)